Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1305. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.317
Cevap
307
Favori
875.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
94. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 13031304130513061307
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    destek no:37204554

    Teşekkürler. Online işlemlerden herhangi bir geri dönüş olmuyor.

    Gün içinde ilgilenip geçiş işlemlerinin tamamlanmasını, İnternetin aktif olmasını bekliyorum.Zira perşembeden bu yana İnternetim yok ve işlerim aksamaya başladı. Kolaylıklar diliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,



    Artik su internet eve baglanacak mi?????????? Cildirttiniz resmen. Ilk kez basvuru yapan bir musteri 30 gundur sebepsiz yere bekletilir mi ya ayip denen birsey var. Lutfen yardimci olur musunuz artik su internet bugun su eve baglansin artik yeminle cildirdim yoksa bugun uyelik iptalim icin hazirladim belgeleri onu gonderecegim. @TurkNetDestek



    Abone Numarasi

    1860483


    Destek Numarası

    37719904


    @TurkNetDestek

  • Abone: 1877760data
    Merhabalar . Yeni abone oldum, abonelik işlemleri sırasında maşallah müşteri hizmetlerine rahat baglanabiliyoruz ama abone olduktan sonra hızlı menulere aktariliyoruz bu 1. Şimdi 2. İse ben 100 mbps 85 lira paketini kullanıyorum . Bundan önceki internet saglayicim milenicom di siz ucuzdunuz diye geçmiştim . Keşke geçmiş olmasaydım dedim .neden mi simdi fiber internet modemimde 2 band mevcut (2.4 GHz ve 5 GHz ) size geçene kadar yani 2 hafta önce 2.4 GHz ten 80 mbps ,5 GHz ten 92_96 GHz hız almaktayım. Yani apartmanimin alt yapısında sorun yok. Turknet e geçtikten sonra 2.4 GHz bandında 18-30 mbps , 5 GHz bandında 30-40 mbps ,
    Kayıt bırakıyorum APK nizdan takip ediyorum sorununuz çözüldü diyorsunuz . Müşteri hizmetlerine ulasayim diyorum yine hızlı menü yine sorun kaydı yine çözüm yok. Sorum şu dalga mı geciyorsunuz . Müşteri temsilcisiyle görüşmek istiyorum yoksa milenicom a geri dönüşüm 1 gün içinde olucak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Modem siparişi iptal ettirmek istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkante -- 2 Kasım 2020; 13:27:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hız problemim çözülür umarım.

  • TIFIL55 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, DSL ışığınızın yanmadığını ve hattın kontrol edilmesini teknik ekibimize ilettim. Hattı kontrol ederek size bilgi verecekler.
  • pn21 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde YAPA üzerinden hizmet alıyorsunuz. Gönderdiğiniz ekran görüntüsünde altyapı sorgusunda VAE' de alabileceğiniz hız gösterilmiş. Dilerseniz VAE geçiş uygunluğunuzun kontrol edilmesi için kayıt oluşturarak ilgili ekibimize iletebilirim.
  • bilgijani B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili ekibimiz alınan hatanın yerleşik operatör kaynaklı olduğunu ve kendilerine bilgi verdiklerini iletti. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • cgiyte C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saha ekiplerinin müdahalesi tamamlandıktan sonra size bilgi vereceğiz. Teknik ekibimize bende bilgi veriyorum.
  • serkante S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/online-islemler/login üzerinden talebinizi iletebilirsiniz. İlgili ekibimiz iptalini sağlayacaktır.
  • Mevlutozenser M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorunun kontrol edilmesi için teknik ekibimize bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorunun kontrol edilmesi için teknik ekibimize bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.

    Yaklaşık 7 yıldır Turknet kullanıyorum. Geçen seneye kadar sorun yoktu ama son bir yıldır hız düşmeleri internet kesintileri derken sanırım yolun sonuna geldik. Son dönemlerde hız çok düşük bazen 10 mg lik bir dosya için bir saat beklediğim oluyor. Şikayet kaydı yaptırdım internete şu kadar süre bağlanmışsınız kesinti yok gibi alakasız bir yanıt aldım.

    Son bir hafta da sürekli kesintiler başladı. Maç ya da film izliyorken internet sürekli kesiliyor. Mo demin ışığı önce sönüyor, dakikalarca bağlanmaya çalışıyor bıkıp tv yi kapatıyorum sonra yeniden bağlanıyor tv yi açıyorum tekrar internet gidiyor... vs. Tv den çok modemi izler olduk.

    Şimdi Turknet online işlemlerden arıza kaydı girmeye çalışıyorum ama tam bir saattir kendi sayfalarına bile açılmıyor. Açılır gibi oluyor sayfa görünmez oluyor yineliyorum yine aynı şey oluyor. Israrla pandemi süreciydi online eğitimdi diye sabrettim ama destek sayfasına bile bağlanamadığımız bir kurumdan internet hizmeti beklemenin anlamı yok. Ay sonu itibarıyla iptal ettireceğim umudum kalmadı.





  • senut kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hangi bölüme bağlı modem iptal şikayeti?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkante S kullanıcısına yanıt
    Şikayet kısmından tarife ve kampanyalar kısmından kayıt oluşturarak talebinizi içerisine ekleyebilirsiniz ya da açık bir destek kaydınız varsa onun içerisine detay ekleyebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Selamlar,




    Aradan 3 iş günü geçti fakat herhangi bir çözüm sağlanmadı.Acil çözümü hususunda yardımcı olabilir misiniz ?


    Açılan kayıtta İnternet ışığı yanmıyor deniyor ama internet bağlantım var internet sinyali ADSL olarak gönderiliyor. Bana taahhüt edilen hızı almak istiyorum, Turktelekoma açılan iş emrinde TT kaynaklı herhangi bir sorun olmadığı söyleniyor. Yüksek hızlar almam gerekirken 16mbit üzerine çıkamıyorum aboneliğimin başladığı günü baz alırsak süreç çok fazla uzadı. İvedi olarak sorunun çözülmesini istiyorum



    İnternet hizmetini verimli kullanamıyorum ve işlerimin aksamasına neden oluyor,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferdicann -- 2 Kasım 2020; 19:3:10 >
  • İnternet kökten gitti.

    Destek numarası 37975885

    @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın yetkililer @@TurkNetDestek TurkNetDestek merhabalar;
    Ben Cemal Gülap , yaklaşık 3 gündür İnternet hızım çok yavaş. Speedtest yapıyorum 0.03 ve 0.05 arasında çıkıyor.Bu internet hızıyla canlı dersler bağlanamıyorum derslerden geri kaldım. Bana yardımcı olabilir misiniz?
    MÜŞTERI NO:968772
    Destek no:37976286



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jemoxx -- 2 Kasım 2020; 19:38:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba 1882947 hizmet numaram başvuru işlemleri onaylandı ama hala bir gelen giden yok arayan soranda hızlandırır mısınız mağdur durumdayız.

  • ferdicann F kullanıcısına yanıt
    35 mgbt paket mi almistin birader?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13031304130513061307
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.