|
TurkNet Destek Burada (1302. sayfa)
-
-
Abone No:4824627117
Müşteri NO: 1417849
Mükemmel internetiniz sayesinde şu mesajı bile zar zor yazıyorum çünkü donanım haberi bile zar zor açıyorum. Israrla bir aydır internet hızımın berbat olduğunu söylüyor ve şikayet kaydı açıyorum ama bu durum karşısında sizler sürekli aynı mesajı atıp , 5 saattir internetin sorunsuz olduğu mesajını gönderiyorsunuz. Ayıptır yahu bu kadar kötü internetin sinyallerini vs görmemek düpedüz sahtekarlık. 50mbps olan sözde internet hızımla videoları 144p de zor açıyorum. Bu siz aracılığı ile son şikayetim çözülmezse 1 hafta içerisinde iptal edeceğim aboneliğimi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-F8B3665B5Abone No:4824627117
Müşteri NO: 1417849
Mükemmel internetiniz sayesinde şu mesajı bile zar zor yazıyorum çünkü donanım haberi bile zar zor açıyorum. Israrla bir aydır internet hızımın berbat olduğunu söylüyor ve şikayet kaydı açıyorum ama bu durum karşısında sizler sürekli aynı mesajı atıp , 5 saattir internetin sorunsuz olduğu mesajını gönderiyorsunuz. Ayıptır yahu bu kadar kötü internetin sinyallerini vs görmemek düpedüz sahtekarlık. 50mbps olan sözde internet hızımla videoları 144p de zor açıyorum. Bu siz aracılığı ile son şikayetim çözülmezse 1 hafta içerisinde iptal edeceğim aboneliğimi.
-
Ya ben anlayamıyorum galiba peki neden 70 megabit hız geliyo dediniz.ben ona göre üst pakete geçtim.benim hattım kaç megabiti destekliyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
TTNet'de 35mbps kullanıyorum, alt yapı sorguladığımda 77mbps alabileceğimi söylüyor.
Hat değerlerimi yorumlar mısınız?
-
Destek Numarası
37911769
Bağlantım sağlandı ancak hızım düşük yardımlarınızı rica ediyorum.
-
Merhaba;
Bulunduğum yerde Turktelekom ekibi ile iletişime geçmeyi başardım ankastre de ki arıza binanın dışından gelen siyah kabloda imiş ve o kablonun değişmesi gerektiğini söyledi. Kabloyu değiştirme işlemini de altyapı yapan firmanın değiştirmesi gerekiyormuş bu süre de bazen 20 günü buluyor dedi. Bu konuda yapacak bir işleminiz var mı ? Gerçekten zor durumda kaldım. Evden çalışıyorum ve şu anda hiç bir işlem yapamıyorum. İşlemin hızlanması için bir işlem yapabilir misiniz ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Destek Numarası:37910995
Merhaba, Fiber altyapı mevcut ve Türk Telekom dan Türknet e geçiş yapmak için başvurdum.
Evrakları göndermeden önce 2-3 kez sordum hemen geçiliyor mu diye ve 48 saat içinde geçileceğini, 5 dk İnternetsiz kalacağımı söylediniz. Ancak 27 ekimde sesli onay verdim, 29 ekimde İnternetim kesildi ve hala gelmedi. Arıyorum, sadece "48 saat içinde gelmesi lazımdı ve hala niye gelmemiş ilginç" minvalinde konuşup, arkadaşlara aktarıyorum deniliyor.
Gün içinde lütfen aboneliği başlatın artık. Yani ikna etmek için 3 kere aradım ve 3 ünde de sordum geçiş hemen olur mu diye ve her seferinde olacağı söylendi. Şimdi eldeki internetten de olduk. Yardımcı olmanızı bekliyorum. Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün de hızlar bu şekilde. Upload sorunu yok iken download kısmı neden bu kadar düşük? Porta hız engeli mi koyuyorsunuz? Düzgün bir açıklama getirilirse sevinirim. @TurkNetDestek
Hala hız düşüklüğü devam ediyor.
Dün gelen cevap bu kadar küstahça olur.
"Destek kaydınızı detaylı olarak inceledim.Hattınızda sistem kaynaklı teknik sorun görülmemektedir.100 mpbs hız aldığınızı gördüm.Sorun yaşadığınız zaman aralığında https://www.nperf.com/en/tr/ link adresini tıklayıp kablolu bir şekilde 3 adet hız testi 15-20 dakika aralıklarla yapıp link adresini kopyalayıp bizlerle paylaşmanızı rica ederim.Kablosuz bağlantıda modemin konumuna göre hız performansı değişebilir. Daha doğru sonuca ulaşabilmek için ethernet kablosuyla bilgisayarınızı modeminize bağlayıp testi başlatabilirsiniz. Ayrıca; hız testiniz internet kullanımının yoğunluğuna (aynı saatte size yakın bölgelerde internet kullanan kişi sayısı), ev içi tesisatınızın kalitesine, ev içinde internete bağlanan diğer uygulama ve cihazların sayısına (Tivibu,bilgisayar, cep telefonu vb) ve modem ayarlarınıza göre değişiklik gösterebilir.
İyi günler dilerim."
100 mbps hız aldığımı iddia ediyor. Evet ben ne zaman türknet desteğe kayıt açsam, türknet desteği bana cevap verdiği zaman 1-2 saat aralığında internet hızında iyileşme oluyor. Acaba neden hep cevap vereceğiniz zamana denk geliyor bu? Neden hep böyle oluyor? Neden cevap verdiğiniz zaman internette hızda problem olmuyor da, cevap vermediğiniz veya cevap verdikten sonra internet hızı yine eski haline dönüyor? Bir açıklama getirilmesi gerekli buna.
Destek Numarası 37775057
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dracofire -- 31 Ekim 2020; 12:39:53 >
-
Destek Numarası
37308785
Destek Konusu
Yalın İnternet Yeni Tesis
12 Ekimde başvurduğum TurkNet, diğer isslerin 1-2 iş günü içinde bağladığı interneti 20 günde evime bağlayamadı. Benim için hayal kırıklığı oldu. Üst komşum başka bir issden sadece 2 günde hizmetini almaya başladı. Ben ise 12 Ekim'den beri bekliyorum. Daha önce başka bir adreste TurkNet kullandığım için tercih etmiştim. Ama şu an çok pişman oldum.
-
23.10.2020 tarihinde birden kesilen İnternet, 9 gündür gelmedi. Bir haftadır sistem üzerinden TT personeli geliyor gidiyor. Bugün de Turknet Personeli geldi. Binaya sinyal gelmediğini belirtti. Pazartesiye kadar bu sorun çözülmezse haklı nedenlerle fesh etmeyi düşünüyorum.
Destek No: 37692025
müşteri No 1213682
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Tam 10 gün beni internetsiz bıraktıktan sonra sorun çözülünce paketimi ADSL'E düşürmüşsünüz kanıtları aşağıdaki fotoda;
75mbite kadar hız alabildiğim; vdsl ve yapa altyapınızda bulunduğum bölgede bu yaptığınızz REZİLLİKTİR. İnternete bağlanamadığım zaman açtığım 37573821 numaralı destek kaydında herhalde yazdıklarımı okumaktan imtina eden temsilcileriniz sorunu hala İNTERNETE GİREMEDİĞİM olarak algılayıp durumu Türk Telekom saha çalışanlarına bildirmişler. Az önce saha çalışanı arayıp internete girip giremediğimi sordu; internette sorun olmadığını sorunun bağlantımın VDSL olmadığını belirttim ve kendisi kontrol ettiğinde hattın ADSL OLARAK TANIMLANDIĞINI BUNUN DÜZELTMESİNİ SAHA ÇALIŞANI DEĞİL MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ TARAFINDAN YAPILMASINI SÖYLEDİ. PAKETİNİZİ VDSL OLARAK DEĞİŞTİRTTİN DEDİ HAKLI OLARAK.
BEN ŞİMDİ SİZE SORUYORUM; İNTERNETE GİREMEME SORUNUM ÇÖZÜLDÜKTEN SONRA KAFANIZA GÖRE BENİM BAĞLANTIMI, PAKETİMİ ADSL OLARAK DEĞİŞTİRDİNİZ??? BUNU NE ZAMAN DÜZELTECEKSİNİZ?? HIZIM NE ZAMAN 40-50 MBİTLERE GERİ DÖNECEK VE ŞU REZİL RÜSVA HALDEKİ 0.5 MBİT UPLOAD HIZIM 7-8MBİTLERE TEKRAR NE ZAMAN DÖNECEK???
OKUMAKTAN ÜŞENEN MÜSTERİ TEMSİLCİLERİNİZ İÇİN YENİ DESTEK KAYDI AÇTIM Kİ SADECE BAŞLIĞI OKUYAN ARKADAŞLAR SORUNU İNTERNETE GİREMEDİĞİM OLARAK ALGILAMASINLAR TEKRAR;
GELEN OTOMATİK MESAJDA BU SEFER DE SORUNUN 10 İŞ GÜNÜNDE DÜZELTİLECEĞİ SÖYLENİYOR. KİMSE KUSURA BAKMASIN BİR 10 GÜN DAHA BU SEFER DE HIZIM DÜZELSİN/PAKETİM DÜZELSİN DİYE BEKLEYEMEM. YAPACAĞINIZ İŞLEM ÇOK BASİT; PAKETİMİ TEKRAR VDSL'E ÇEVİRİP HIZIMI DÜZELTMEK!!
PAZARTESİ GÜNÜNE KADAR BEKLERİM; SORUNUN DÜZELMEMESİ HALİNDE İPTAL BAŞVURUMU YAPARIM. DAHA FAZLA SİZİNLE UĞRAŞACAK HALİM KALMADI! UMARIM DİKKATE ALIR BU YAPTIĞINIZ REZİL HATAYI EN KISA ZAMANDA DÜZELTİRSİNİZ. @TurkNetDestek
-
1009398 Müşteri numaram. Dsl ışığım yanmıyor. Destek kaydını oluşturdum. Türktelekoma iş emri gitti. Bugün bir dönütle müşteri kaynaklı arıza dönütü geldi. İnternetim 3 gün önceki şiddetli yağmurdan sonra kesildi. Benlik bir durum yok. Yardımcı olur musunuz? @TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nomansy -- 1 Kasım 2020; 12:34:58 > -
Turknet hızımın yükseltirlmesini istiyorum.Online işlemlerden kayıt açıyorum hiç ilgilenen olmuyor.
-
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydı hatalı statüde olduğundan dolayı çözüm sağlanmamış durumdadır. Hat değerlerinizde düşüklük olduğunu görerek 37920910 numaralı kaydınızı oluşturdum. Arkadaşlarım ve saha ekipleri sorunu kontrol ederek çözümleyecektir. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarım tekrar yerleşik operatör saha ekiplerine iletmiştir. Ortak çalışma başlatılarak 02.11.2020 tarihine randevu oluşturulmuştur. Randevu tarihinde ekipler adresinize kontrol için gelecektir. -
Merhaba, 31.10.2020 tarihinde yaşadığınız sorunu alarak teknik uzmanlarımıza ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Teknik uzmanlarımız çalışmalarını tamamlayarak sizinle iletişime geçecektir. -
Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım bu konuda yerleşik operatör ile iletişime geçerek size bilgi verecektir. -
Merhaba, aktivasyon süreci 3 ila 6 iş günü sürmektedir. Ancak sürecin uzaması üzerine önceliğini ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım önceliğini sağlayarak size bilgi verecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X