Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1301. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12991300130113021303
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,



    Bu asagidaki mesaji gecen gun yazdim ve arkadaslariniz hala ayni seylerin oldugu mesajlari atiyor. Bir internet basvurusu yapiyorum daha ilk aboneligim olacak yeminle 25 gundur bi internet acilmaz mi arkadas ya ayiptir lutfen bu nedir. Kac gunlerdir TTNet kontrol etcek su bu diyorsunuz ne gelen var ne giden lutfen bir yardimci olun @TurkNetDestek


    Abone Numarasi

    1860483


    Destek Numarası

    37719904


    Yaklasik olarak 1 aydir internet baglanmasi icin bekliyoruz. Eve modemi 10 gun once baglamaya gelen ekip ariza oldugunu soyleyip, ariza kaydi acti. Ariza kaydinin sonucu olarak soyle bir mesaj geldi.


    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi


    Bu ne demek ki? Naptik biz modemi camdan mi attik, hat kablolarini mi soktuk? Bizden kaynakli nasil olabilir acaba?



    @TurkNetDestek





  • Destek Numarası @TurkNetDestek

    37775057


    Merhaba,


    Türknete geçiş yaptığımdan beridir altyapı fiber olmasına rağmen 2mbps 3mbps hızları almaktayım. Destek kaydı açtım 3 gün geçti Türknet yetkilileri tarafından geri dönüş yok. 48 saat içinde dönüş sözü veren Türknet, böyle durumda neden cevap vermemekte? Türknet yetkilileri hem cevap vermiyor, hem de hız problemini çözmüyor. İnternet çok yavaş!



    Türknet 100mb Fiber kullandığım aboneliğin hız sonuçları bu, gurur duyun!





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dracofire -- 30 Ekim 2020; 10:46:18 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yeniden merhaba. 37494161 no’lu destek kaydini acmamin uzerinden 12 gun gecti. Ve sorunum cozulmedi. Sadece modemi acik tutmam gerektigi soyleniyor:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende neti 3 gün önce bağlattım gelip kurdular fakat net yok gelen arkadaş altyapınız 35 mb destekliyo ama 21 alıyosunuz ben bunun için arıza kaydı açıyorum yarın düzelir dedi düzelen bişey yok nete giremiyoruz arıyorum kendisini ben arıza kaydı bıraktım düzelcek diyo mobil uygulamadan bakıyorum nette sorun var gözüküyo ordan yazıyorum netini 5 saattir online diyolar ama net yok kime danışcaz bu konuyu bilen varmı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bluepower kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Benim başvuru red olmuyor. Başvuru kısmında öylece bekliyor. Halen çözüm olmuş değil. Ankastre tanımlaması yapması gerekiyor Turktelekom'un ama ne yazık ki @TurkNetDestek ekibinin sözü mü geçmiyor anlamadım. İşlem tamamlanmıyor bi türlü.

  • 1009398 Müşteri numaram. Dsl ışığım yanmıyor. Online derslere devam edemiyorum. Arızanın çözülmesi için işlemi hızlandırabilir misiniz?@TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 37711199 destek kaydı için hala çözüm olmadı son durum ve çözümü hakkında.detayli bilgi talep ediyorum. Çünkü kurulum ekibi geleli 1 hafta oldu hala internet gelmedi tansiyonlar çok yüksek acil çözüm ve dönüş bekliyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 7 saat 17 dakika önce bağlantım koptu geri geldi neden koptu açıkla bana bunu turknetdestek abone no 1860948




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nomansy -- 30 Ekim 2020; 14:11:33 >
  • Destek Numarası

    37650552


    48 saat içerisinde taşıma işleminiz tamamlanır denildi 96 saat oldu hala değişen birşey yok.

    @TurkNetDestek

  • @TurkNetDestek


    ABONE NO : 0001859970 


    Merhaba, Prolemin iç tesisatta olduğunu kontrol için 99tl talep ettiklerini söylüyorlar. Fakat benim iç tesisatta bir problem olsa kabloyla bağlandigimda 100mbit alamam dimi,

    ben modeme kabloyla bağlandığımda 100mbit hız aliyorum. kablo ile bağlandığımda herhangibi bir sorun yok gayet hızlı.


    Sorun wifi ile bağlanınca oluyor. wifi ile bağlandığımda 10-20mbit e düsüyor ve stabil değil hız bi düsüyo donuyo durakliyo geri geliyor. Modemde bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum.


    Turktelekom'a gittim, Genel müdürlükle görüstüm. sorunun wifi bağlantısından kaynaklandığını söyledi. modem üreticisi SENTİM BİLİŞİM ' e mail attım modemle ilgili sıkıntıyı bildirdim. Siz bu modemi değiştiremiyormusunuz? tplink yerine baska bir model marka ile değişim sağliyamaz mısınız ?


    Özet olarak kabloda 100mbit interneti gayet güzel aliyorum. hicbir sorun yok. tesisati yeni cektirdim tesisatta sorun olsa kabloyla 100mbit hızı alamam zaten mantıkende böyle. Sorun cihazlari wifi ile bağlayınca oluyor. Yani modemle alakasi var. Bana verilen şu uyduruk modemi Tp-link Archer C5v değiştirirseniz problem ortadan kalkacak.


    2 hafta geçti ve hala şu sorunu cözmek için uğraşıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinoktahan -- 30 Ekim 2020; 18:17:12 >




  • rohan6060 R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım nakil başvurusunu yaparak saha ekiplerine iletecektir. Ekipler adrese bağlantı için gelecektir. Nakil süreci genel olarak 7 iş günü sürmektedir.
  • ferdicann F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi aldığında sizinle iletişime geçecektir. Arızanın açıldığı süreden itibaren 3 iş günü içerisinde çalışmalar tamamlanacaktır.
  • cgiyte C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım kurulum ekiplerinin tekrar kontrol etmesi için bildirimde bulunmuştur. En kısa süre içerisinde kurulum ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • dracofire kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım çalışmaları tamamlayarak sizinle iletişime geçecektir.
  • holtti H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladıktan sonra sizinle iletişime geçecektir. Ayrıca arızanın önceliğini ilettim.
  • yousuff kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • SerkanAykut85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvurunuzu yaptığımızda "ankastre uygun değil" şeklinde uyarı almıştır. Bunun üzerine arkadaşlarım tekrar başvuru 29.10.2020 tarihinde yapmıştır. Gelişme olması durumunda arkadaşlarım size bilgi verecektir. Ayrıca önceliğini ilettim.
  • ikalemmm İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın kontrolü için iş emri numarasıyla sorunu saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • Fantastik66 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • karabibeer K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvurunuz yapıldığında hata alınmıştır. Arkadaşlarım 29.10.2020 tarihinde tekrar başvurunuzu yaptı. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. Önceliğini ilgili birimimize ilettim.
  • 
Sayfa: önceki 12991300130113021303
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.