Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1237. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Halorandal Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.274
Cevap
307
Favori
874.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12351236123712381239
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kortex K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik ekip arızanızı giderdi ve hattınız 5 saat 52 dakika online görünüyor.
  • futureng06 F kullanıcısına yanıt
    Geçiş işlemlerinde mevcut modeminiz ile devam etmeniz gerekiyor.
  • Chile_Mix kullanıcısına yanıt
    Port değişikliği yapılacağı için kesinti daha uzun sürebilir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çalışmalarınız ne durumda acaba 3 iş günü oldu herhangi bir geri dönüş yok. Hani diyordunuz ya 3 iş günü bekleyin diye zaman doldu sabrımda doldu taştı bu arada. Destek no: 36586677

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tamam da Türk Telekom sonra demesin, kardeşim modemimi neden teslim etmedin. Ceza ile uğraşmayalım. Çünkü modemin mülkiyeti telekom' a ait.
  • Merhaba,

    modemimde belli durumlarda wifi üzerinden ciddi yavaşlıklar yaşıyorum. Bunu ya modeme reset atarak, ya da ayarlardan wifi kanalını değiştirerek çözebiliyorum. bu durumu her gün yaşıyorum. Size geçiş yapmadan önce de aynı modemi kullanıyordum ve kesinlikle hiçbir sorun yaşamadım 2 sene boyunca. Lütfen beni aydınlatacak şekilde yardımcı olur musunuz. Bu durum çok can sıkıcı bir hal aldı ve ne kadar denediysem de sizin online işlemlerden tatmin edici bir çözüm sunamadılar. Modem firmasını aramamı istemeyin, dediğim gibi modemde sorun yok, 1 ay öncesine kadar hiçbir sorun yaşamadığım bir modemdi.
  • Merhaba,

    Abonelik iptal başvurusunda bulundum. Dilekçeyi kimlik fotokopisiyle 02122165560 a faksladım. Ancak mesaj gelmedi veya arayan soran da olmadı. Kontrol edebilir misin?
  • Bir gün önce farklı sağlayıcıdan tam alıyordum ve turknete geçince hangi ileri akıllı yaptıysa hızımı 10a sabitlemiş. BAKIN GUNUN HER SAATI 9 MBIT ALIYORUM DAIREYE KADAR FIBER HATTIM VAR YOGUNLUK YADA HAT KALITESIYLE ILGILI BIR SORUN DEIL HATTIMA 100 TANIMLAMAK.YERINE 10 MBIT TANIMLANMIS RESETLEYIP BASTAN KURUN. bu kadar amatör olduğunu bilsem bulaşmazdım sanırım ttye geri döneceğim şimdiye 50 kere çözmüşlerdi üstelik bundan önceki sağlayıcı sizden küçük bir sağlayıcıydı ama böyle bir sorun kesinlikle olmadı 6 ay sorunsuz kullandım ayıp ya.

    1817384data.

    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada

    Bakın bu da youtube hızı en son aldığım hız 9 küsür mbit hat son bu hızı alacak şekilde tanımlanmış yani kilitlenmiş gram üzerine çıkmıyor.

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Runningaway -- 26 Eylül 2020; 12:33:50 >




  • Allahn raz olsun turknetdestek. 2 den 5 e çıkarmışsınız.



    Merhaba ,ben Beste Ü. Bize iletmiş olduğunuz hız düşüklüğü probleminizi inceledim. Yapılan Müdahale ve güncellemelerden sonra internetiniz deki hız problemi giderildi. 2 mb ten 5 mb hıza güncellendi. Anlık kopmalarınız ve yaşadığınız hız yavaşlaması akşam 19.00-23.00 saatleri arasında oluyorsa yoğun kullanım saatlerinin yaşandığı zaman dilimleri arasında olduğundan normal bir hız düşüklüğüdür. Daha iyi hizmet alabilmeniz için alt yapısal çalışmalarımız devam etmektedir. Hat değerlerinizde bir problem bulunmuyor. Sistem üzerinden güncellemelerinizi yaptım. İyi günler. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Oluşturdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet Yapada olan ya da Yapaya geçiş yapacak arkadaşlar için bir uyarım var, aklınızda bulunsun belki bir gün size de denk gelebilir.

    21.09 tarihinde internetim gitti ve destek kaydı açtım, cevap olarak modeminiz ip almıyor tekrar kurulum yapın dediler. Kurulumu yaptım ama hattımı ADSL'e almışlar. Hızımda 4-5mb lara düştü. Eğer fark etmeyen bir kullanıcı olsam o şekilde kalacak ve ADSL kullanacaktım. Büyük ihtimalle benim VDSL portumu başkası için kullandılar ya da Türk Telekom kullandı Turknette hiç birşey yapamıyor bu duruma. Hattımı VDSL'e geçirin dediğim günden beri DSL ışığım yanmıyor. Açtığım destek kaydına günde bir cvp geliyor o da herkese atılan kontrolleri sağlıyoruz mesajı.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba yalın başvurum süresince yalın ücreti değil normal fatura ödüyorum. 85tl
    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek Saha çalışan arkadaşlarımız tüm işlemleri ayarladılar , modemi kurdular. Modemin üzerinde 5 yeşil ışık mevcutta yanmakta.

    Fakat Oim sayfasında hala aktivasyon sürecinde olarak görünmekte. İnternet hizmeti henüz alamıyorum. 1821373data - Burak Şenyüz.

    Aboneliğim ne durumda bakma şansınız var mı acaba ?
  • buraksenyuz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin geldiğini ve bağlantınızı yaptığı bilgisini aktivasyon ekibimiz ile paylaştım. Kontrol ederek size bilgi verecekler.
  • İstan34bul kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yalın internet ücreti 85 TL. Eğer faturanızda sorun olduğunu düşünüyorsanızhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • Runningaway R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizin kontrol edilmesi için teknik ekibe bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • b0tist kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dilekçeniz ulaştıktan sonra ilgili birimimiz 24 saat içinde sisteme yükleyerek SMS ile size bilgi veriyorlar.
  • WitcHKinG_61 W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem ayarlarında değişiklik yaparak sorunu çözebildiğinizi söylediniz. Farklı bir modem ile durumu test ettiniz mi? Aynı sorun yaşanıyor mu?
  • futureng06 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bizde Türk Telekom altyapısını kullanarak size fiber hizmetini verdiğimiz için mevcut modeminiz ile devam etmelisiniz.
  • kyrexiz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 22.09.2020 tarihinde arızanız için donanımsal destek almanız bilgisi verilmiş. Donanımsal olarak destek aldınız mı?
  • 
Sayfa: önceki 12351236123712381239
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.