Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12021203120412051206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Türknet yeni taşındığım yerde alt yapı yok diyerek paketimi dondurduma yaptınız. Şuan hız sorgusu yaptığım aşağıdaki gibi bir ibare yer alıyor apartmanda birisi kullanıyorsa bir başkası Türknet alamıyor mu? Ben mi yanlış anladım açıklaması nedir bu konunun ? Bir de ek olarak biz internet nakli gerçekleştirdiğmizde zaten sizin aboneniniz iken neden yeni taşınılan bir yerdeki alt yapı başvurusunu buraya abone geldi diyerek bizi öne sürerek alt yapı çalışması, port çalışması vs. yaptıramıyor musunuz? Direkt olarak alt yapı yok istersen kapat istersen donduralım diyerek baştan savdınız.

    Bir adrese sadece tek bir Özgür İletişim Paketi hizmeti sunabiliyoruz. Bizim kayıtlarımıza göre bize verdiğiniz adreste başka bir TurkNet Özgür İletişim Paketi daha kullanılıyor. Kayıtlarımızda bir yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız lütfen bize musterihizmetleri@turk.net adresinden ulaşın. (Ülkede telefon, internet, su, elektrik, doğalgaz gibi hizmetler için her adres için tanımlanmış bir BBK (Bağımsız Birim Kodu) var. Biz de kayıtlarımızı bu BBK cinsinden tutuyoruz.Seyrek de olsa tüm kurumların ortak kullandığı bu BBK veritabanında sorun olabiliyor. Sizin verdiğiniz adresle ilgili de benzer bir sorun olabilir.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytek66 -- 25 Ağustos 2020; 9:39:16 >




  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Fiber aboneliklerinde şu anda kendi altyapımızı kullanarak hizmet veriyoruz.
  • Merhaba türknet benim bir sorum olacak vereceğiniz cevaba göre başka bir soru da sorabilirim şuan binamızda ftth fiber var ancak bizim binanın önünde bakır kablolar komple sökülmemiş menholde duruyor ben fiberden memnun değilim 2.bir abonelik olarak vdsl almak istiyorum sizden sorgulama ywptığım zaman 3netre önümdeki binada var bizde bakır altyapı gözükmüyor demek istediğim şu binada aynı zamanda hem fiber hem bakır hat olmuyor mu eğer olusa bama bir çözüm yolu gösterin sizlerden hizmet almak istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aytek66 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, o adres sorgusunda daire numaranızı da giriyorsunuz ve o daire için sadece bir hizmet verebiliyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tamam çözdüm işi ben nakil için o adrese nakil yapılsın dediğim için anonim hız sorgulamada benim oraya olan nakilimi abonelik olarak gördüğü için öyle bir uyarı yapıyor ama bu alt yapıyı başınızdan atmanız hiç iyi olmadı. Bununla ilgili genel bir çalışma şart.
  • Acaba indirme hızımın dahada artması mümkün mü çünkü alırken 35 diye aldık ama max 22 alıyorum?

    DSL GÜNLÜĞÜ SS'İ

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackTim -- 25 Ağustos 2020; 10:37:58 >
  • En Fazla 80 Mpbs Alabileceğimi Söylemiştiniz Ankastre Kutusundan Yaptığım Kablolama İle Hattım 100 Mbps Ulaşılabilir Hızı Gördü Şimdi Sizden Ricam 10 Mbpslik Artışla Hattımın Hızını 98 Mbpsye Taşımanız
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fışfış -- 25 Ağustos 2020; 11:7:59 >




  • JackTim kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • fışfış kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizi 100 Mbps olarak güncelledim. Tekrar kontrol eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hız profilinizi 100 Mbps olarak güncelledim. Tekrar kontrol eder misiniz?
    Şu An Hala 88 mbps Olarak Görünüyor
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fışfış -- 25 Ağustos 2020; 12:15:46 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek kaydı açtım daha öncede açmıştım fakat düzeltilmedi.


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackTim -- 25 Ağustos 2020; 12:34:3 >
  • fışfış kullanıcısına yanıt
    Hız profilinizde güncelleme yaptım ancak değişiklik olmamış.https://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik ekibimiz kontrol ederek dönüş sağlar.
  • JackTim kullanıcısına yanıt
    Hız profiliniz ile ilgili kontrolleri yaparak bilgi vereceğiz.
  • TurkNet Destek Burada

    Merhaba,
    17 gündür sabırla internet arızamın giderilmesini bekliyorum. Tüknet arızayı Telekom a aktarıyor. Telekom bizde sorun yok diyor, Türknet e aktarıyor. Her gün böyle 3-4 kere otomatik mesajlar geliyor. Ama hiç bir gelişme yok. Türknet ten arkadaş geldi baktı. Sinyal gelmiyor dedi sorunu Telekom a aktardı. Telekom 2 gün içinde çözecek dedi. 7 gün oldu hala bir şey yapılmadı. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, acaba iptal işlemiyle alakalı hala bir dönüş olmadı mı? Hani iptal işlemlerinde zahmet çektirmek istemiyoruz diyorsunuz ya! 3 gündür iptal dilekçemi kabul etmiyorsunuz!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusufury Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili birimimiz evrakları pdf olarak gönderdiğiniz için işleme alamadıklarını iptal evraklarını jpg olacak şekilde gönderilmesini ilettiler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Peki, hemen jpg şeklinde gönderiyorum bakalım bu sefer kabul olcak mı...?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cyhnk C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatöre iç tesisat kaynaklı bir sorun olmadığını ve hattı ankastre kutusuna kadar sağlama almaları için bilgi verdik. Güncel bilgi aldığımızda gelişmeleri paylaşacağız.
  • https://prnt.sc/u5jvky
    https://prnt.sc/u5jw2l

    Neyi yanlış yapıyoruz acaba ? Modemime gelen hız 24 mbit, daha yükseğini bir türlü veremiyor turknet, verdik demesine rağmen. Turk telekomdan 100mbit alabiliyodum, turknetten alamıyorum.

    1768350 abone numaram



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The BlackMamba 24 -- 25 Ağustos 2020; 15:19:39 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bir gelişme oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12021203120412051206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.