Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1192. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11901191119211931194
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • webmaster58 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun ile ilgili ekiplerin çalışması devam ediyor. Size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    türknet görüyorum sorunumun devam ettiğini bende diyorumki niye devam ediyor 5 gün oldu çevremde gördüğüm kadarıyla araştırdığım kadarıyla bi alt yapı çalışması yok sizinde genel olarak bu bölgede yakın zamanda bi alt yapı çalışmanız yok komşum aynı 35 mbps ile bağlanırken benim hızım niye 12 mbps ben onu soruyorum.
  • 1 aydır beklıyorum tlfonu kapatın dıye ne donen var ne yazan bu kadar boktan bır sırket oldugnuz bılmıyordum
  • marcoser77 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yalın geçişlerinde bir sorun olduğu için ilgili ekibimiz bu sorun giderildikten sonra tekrar geçişleri yapacaklarını ilettiler.


  • Sayın türknet şu karışıklığı bir açıklarsanız.

    Bulunduğum adreste alabildiğim 10MBPS internet ne demek.

    Ben mevcut 25Megabitlik süper online kullanıyorum sizin verdiğiniz 10megabit benim kullandığım hızın %40 na mı yoksa 4 katına mı denk gelecek!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armyoflovers -- 10 Ağustos 2020; 15:20:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Sayın Türknet yetkilisi; 21/07 tarihinde yapa'dan vae'ye geçiş için destek kaydı açtım.
    (destek no 35169890)
    30/07 tarihinde internet başvurusu tarafınızca Türk Telekom'a yapıldı,yasal sürenin 3 iş günü olduğu da Nejla K tarafından bildirildi.
    Yine Nejla K tarafından 07/08 tarihinde VAE işleminin tamamlandığı bildirildi ve aynı gün otomatik olarak
    35504206 kodlu, evde kurulum başlıklı destek kaydı açıldı.
    Bugün ayın 10'u fakat VAE'ye geçiş işlemim tamamlanamadı. Hala 1 megabit civarı hız almaktayım,bağlantım sık sık kopmakta ve ayın 13/07 tarihinden beri telefon hizmetinden faydalanamıyorum.
    Ayın 13'ünden beri süre gelen problemler silsilesi ne zaman sona erecek,cevabınızı ve bu süreci hızlandırmanızı temenni ediyorum.
  • Sayın Türknet yetkilisi 8813598591 devre numaralı hatta sahibim defalarca arıza kaydı açtım. 100 Mpbs internet paketim 33 Mpbs değerle bağlanmakta ayrıca sabit telefonumda çevir sesi mevcut değil. Her seferinde TürkTelekom yetkilileri gelip arıza yok şeklinde kayıt oluşturup hatayı bizim ankastrede buluyorlar. Bu gün tekrardan ev telefonumu da alıp TürkTelekom'un santralden getirip ankastrede bıraktığı kabloya bağladım ve gene çevir sesi mevcut değildi. Bu halde dahil tekrardan cihazla ankastreden evime giden kabloları kontrol ettim herhangi bir sorun gözükmemekte ki zaten sorun olmuş olsa İnternete 35 Mpbs hızında nasıl bağlanacağım ? Aşağıya SS leri ekliyorum lütfen konuyla ilgilenin.




  • armyoflovers kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gönderdiğiniz ekran görüntüsüne göre adresinizde aktif altyapımız bulunuyor. Aktif altyapımız santral bazındadır ve santrale olan uzaklığa göre alabileceğiniz hız değeri değişiyor. Bu sebeple sorgu ekranında 10 Mbps bilgisi gelmiş.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM BAKAR MISIN ????
  • yer mi anadolu çocuğu Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE geçişiniz 07.08.2020 tarihinde tamamlanmış. Ankastre kutusunda bağlantınızın yapılması için kurulum ekiplerine bilgi veriyorum. Ekipler bağlantı için size dönüş sağlayacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM BAKAR MISIN ??
  • 1774051 abone numaralı hattının hızını 85 mps yükseltirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onkiel O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisatta sorun olmadığını ve tekrar kontrol edilmesini teknik ekibimize ilettim. Tekrar kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    O zaman niye 100 mb download, 100mb upload tanımlayacağız yazıyorsunuz!

    Ben zaten şuan 25 mb kullanıyorum sizin internetinizi kullanmaya başlamadaki cazibe nerede?

    Ayrıca aktif alt yapınız varken 10 nedir!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    lütfen PM ye düzgünce bakar mısınız ?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Adreste Türk Telekom ve Süperonline fiber altyapısı mevcut, bunu biliyorum. Bu durumda VDSL olarak bağlantı alamaz mıyım bu adrese? Daha doğrusu hiçbir şekilde TürkNet kullanamayacak mıyım yeni adresimde?
  • Hız sorunu yaşıyorum yardımcı olurmusunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, paket değişikliği yaptım. 3 gün içerisinde sistem üzerinden paketiniz güncellenecektir.
    4 gün geçti hiçbir şey değişmedi.

    modeme gelen hız 75 mbps, online işlemlerde paketim 35 mbps, max hız testi sonucu 35mbps.

    Bir ay geçti ya.. komedi :)


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/144932414
  • Bayramdan önce internetsiz kaldım hala çözeceksiniz az kaldı az komple çekicem fişinizi. Arıza için adam yolluyorsunuz bugün diyorum çalışıyorum evde kimse yok anca 2 gibi gelebilirim musaitim o zaman yarın gelelim diyor kardeşim 10 günden fazla netim kesik boşuna para ödüyorum diyorum yok hala çözüm sunamiyorsunuz. Bulaşmayın bu leş firmaya aklı olan 3 5 fazla öder kafa rahat şekilde diğer firmaları kullanır. Allah kahretsin sizi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • türknet şu destek ekibiniz beni bi zahmet arasın sabah uyuduğumda aramışlar duymamışım 6 gün oldu bi değişiklik yok. daha neyi bekliyorum ben yurtdışından otomobile yedek parçamı bekliyorsunuz kardeşim neyi bekliyorum ben halledin şunu artık ya
  • 
Sayfa: önceki 11901191119211931194
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.