Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1156. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11541155115611571158
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 saattir net gitti ne zaman gelir belli değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 sene boyunca Yapada vdsl kullanırken 14down/1,7+- up alırken mesafem uzak diye adsl e düşürüldüm (1200m.). Hiç bir onay alınmadan kalleşçe yapıldı bu ve hiç kabul edilmedi neymiş hep adsldeymişim görmüyorum zaten arayüzden. Üstelik abone olurken müjde yapa desteğiniz var size vdsl vereceğiz fakat vdsl modeme sahip olmanız gerek dendi. Ve modem satıldı bana. Buna rağmen yapıldı bu işlem. Sonrasında abonelik iptal sürecini başlatınca vae ye geçirelim birde öyle deneyin yaşattığımız olumsuzluk için özür dileriz vs dendi. Kabul ettim.

    Sonuca bak! Crc hatalarına bak! Evim müstakil telekomun hat kablosu direk dairemin içinde. Sonuçlar ankastreden direk testte de aynı ! Destek No 34881905


    TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackMarlin -- 8 Temmuz 2020; 19:50:57 >




  • ilk defa böyle bir sorun yaşıyorum ? internet komple yok ?

    TurkNet Destek Burada

    Destek No:34886675



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leb_Lebi -- 9 Temmuz 2020; 3:42:16 >
  • @TurkNetDestek internet hızım 100mbps iken şuan baktığımda 32mbps ye düşürülmüş ve mobil uygulamanızdan destek kaydı da oluşturamıyorum. 100mbps parası alıp 32mbps internet vermenizde ayrı bi terbiyesizlik bu şekilde devam ederseniz iptal edeceğim üyeliğimi !!! Bugün baktım farkına vardım kim bilir kaç aydır bu şekilde buradaki yetkili arkadaş kimse ilgilenirse sevinirim !!!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Çalıştığım şirketten dolayı VPN kullanmak durumundayım fakat bağlanamıyorum. VPN benim için olmazsa olmaz. VPN tamamen şirketin VPN'i yani tamamen yasal. Bu sorunu yaşayan insanlar görmüştüm forumda ve sorunu çözenler olmuş. Lütfen bana da yardımcı olabilir misiniz @TurkNetDestek ?
  • Dr.Aequitas D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aldığınız hata bulunduğunuz bölgede farklı operatöre ait fiber altyapı olduğunu gösteriyor. En doğru sonuca nakil talebinde bulunduğunuzda ulaşacağız.
  • emretepe54 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine ilettim. Saha ekipleri gerekli çalışmaları yaparak sorunu çözümleyecektir.
  • 3uncubayezit kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz konuda teknik uzmanlarımızdan bilgi talep ettik. Güncel bilgi aldığımızda PM üzerinden sizinle paylaşacağız.
  • anil771907 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?
  • karmakan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, www.turk.net/oim sayfamızdan arıza kaydınızı oluşturmanız durumunda arkadaşlarım gerekli çalışmaları yaparak sorunu çözümleyecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba yeni üyelik yaparken alt yapının 75megabiti desteklediği söylendi en fazla 65 megabite düşer dediler.ama gel gelelim daha 50 megabiti geçmedi.o yüzden yeni modem bile aldim. Müşteri numarası 1718948



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onno66 -- 9 Temmuz 2020; 10:24:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BlackMarlin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 08.07.2020 tarihinde arıza kaydınızı alarak saha ekiplerine ilettik. Şuan çalışmalar devam ediyor. Saha ekipleri çalışmaları tamamladığında size bilgi vereceğiz.
  • TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada
    iyi günler özgür iletişim 100 mbps paketinden yararlanıyorum hattım 100 mpbs kaldırmasına rağmen hattıma 75 mpbs tanımlanmış hat hızımın yükseltilmesini talep ediyorum iyi çalışmalar teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stulture -- 9 Temmuz 2020; 10:29:6 >




  • Leb_Lebi L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, asam tanım sorunu bulunuyordu. Tanımlarınızı silerek tekrar tanımlama yaptım. Şu an hizmetiniz online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Talhass kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezimizde sorun bulunmuyor. Kayıt oluşturmak istediğinizde aldığınız hatayı GSM numarası ile birlikte PM üzerinden iletmeniz durumunda yardımcı olacağım.
  • Ata A. A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Çözüm süreci uzarsa PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • onno66 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerinizi kontrol ettiğimde düşüklük bulunuyor. Teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol ederek sorunu çözebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • stulture S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi 100 Mbps'e kadar VDSL olarak güncelledim. Altyapınızın desteklediği maksimum hızı alabileceksiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dünden beri internetim yok bekliyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • merhaba portum arizali

    defalarca turknet destek kayidi actim beni hep turktelekom a yonlendirdiniz
    turktelekom a defalarca mail attim onlarda turknete yonlendiriyo beni

    binamdaki ve binadakiler hepsi 60-70 mbit kullaniyorken benim hizim 40 mbit uzeri gormuyor.
    portumu degisin artik diyorum?

    modemimi degistim yeni kablo cektim hic bi degisiklik olmadi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golku -- 9 Temmuz 2020; 12:23:44 >
  • 
Sayfa: önceki 11541155115611571158
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.