Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1150. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.307
Cevap
307
Favori
875.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
62. Sırada  bugün en iyi #17
Sayfa: önceki 11481149115011511152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cerkovan

    Bu nakil işlemleri neden bu kadar uzun sürüyor :( 3 gün olacak internet paketi yapmaktan ciğerim soldu resmen. :/ @TurkNetDestek
    Al bide burdan yak. İşleminiz tamamlandı diye mesaj gelmiş 2 dk sevinir gibi olduk o da kursağımızda kaldı. Ya arkadaş zaten 4 gündür eski eve gelen interneti yeni eve taşımak için uğraşmıyor musunuz ? Bitti diyorsunuz mesaj atıyorsunuz, hattınız hazır diyorsunuz sonra görevliler gelip bakıyor "aa sinyal yokmuş" deyip gidiyor. Sonra tekrar destek kaydı açıp birde onu beklememi istiyorsunuz. Ya 4 gündür zaten bu sinyal gelsin diye beklemiyor muyuz ? Bunca gündür ne yapıyordunuz o zaman. Allah aşkına bu nasıl bir iş ben anlamıyorum ya. Çıldırıcam yemin ediyorum çıldırıcam. Yeni eve taşındım ve 4 gün içinde su geldi, elektrik geldi 2 saat öncede doğalgaz geldi ama internet gelemedi ya. Bu nasıl bi komik durumdur. Normalde şu saydığım şeylerin internetten daha yavaş sürmesi lazım çünkü hepsi fiziksel ve gelip halletmeleri gereken işler. İnternet dediğimiz şey ise çoğu durumda eve bile gelmeyi gerektirmiyor. Her şey geldi ama internet gelmedi. Siz adama kafayı yedirtirsiniz ya. Allah sizin elinize düşürmesin gerçekten. Reklamlarda öyle iyiyiz böyle süperiz ama en ufak bir şey olsun "sorun bizde değil türk telekomda" dersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cerkovan -- 4 Temmuz 2020; 17:49:13 >




  • merhaba ben köydeki ev için 2 aylığüına ek abonelilk istiyorum ama prosedür olmasın , bağlantıyı yapın faturtayı kesin anında göndereyim böyle birşey mümkün mü ?
  • İyi günler.

    Bir destek kağıdı olusturdum.24 saat içinde geri dönüş sağlanacak dendi. 60 saat olacak bir cevap veren yok.

    Bölgem de vdsl port da boşluk olup olmadığını sordum ona gore paket değişikliklerinde gözüken 75 mgb hiza geçiş isteyecektim. Ben kayıt oluşturduktan 1 gün sonra paket deigikliklerinden nedense geçis yapmak istediğim paket kalktı :)

    İnsanlar abone olana kadar anında geri dönüş sağlayıp sorunları çözülüyor abone olduktan sonra sizin ile ilgilenen yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli TürkNet Ekipleri Öncelikle iyi günler iyi çalışmalar dilerim benim bir problemim mevcut TürkNet abonesiyim hattım max 135-132 Mbps destekliyor ve SNR Margin değerlerim'de gayet güzel zaten alt yapım yeni TIP7 Dolab geleli 1 ay olmadı neredeyse fakat problemim şu 100 Mbps paketi göstermiyor türknet paket değişiminde, şu anda 75 Mbps paket kullanıyorum ve hızım 79 Mbps de sabit bu konuda bana yardımcı olur iseniz çok memnun olurum 100 Mbps pakete geçip 88-85 Mbps gibi değerlere hattım sabitlenirse eğer çok sevinirim
    Yardımcı olmanızı bekliyorum
    Şimdiden Teşekkür Ediyorum
    ANIL HÜSEYİN SİDAR
    ABONE NO:173322TurkNet Destek Burada




  • İyi günler kolay gelsin. 1623102 müşteri numaralı kullanıcınızım. Uzun zamandır sıkıntısız şekilde hizmetinizi kullanıyordum. Bugün farkettim ki bina dışındaki ankastre kutusundan evime gelen kablo birileri oynanıp çıkartılmış veya kendiliğinden çıkmış. İki gündür İnternet erişimim yok. Destek kaydı açamıyorum bölgesel ARIZA çalışması olduğu yazıyor. Fakat o arıza bilgisi 3 aydır var ve ben İnternetimi kullanıyordum. Fakat şuan kablo port bağlantısından çıkmış durumda çıplak gözle görülüyor. Destek kaydı açamadığımdan evime kablo bağlantısı için ekip talep edemiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz. Yoksa aboneliğimi iptal ettirip tekrardan başvuru yapıcam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jose60 J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iban numaranızı, banka bilginizi ve hizmet numaranızı PM üzerinden benimle paylaşır mısınız? Yardımcı olmak isterim.
  • emre9229 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza olabilir.https://turk.net/online-islemler/ üzerinden arama geldiğini ancak arama yapamadığınızı belirterek arıza kaydı oluşturur musunuz?
  • Dr.Zoidberg D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem satışı abonelik başvurusu sırasında yapılıyor. Sonrasında ekleme yapamıyoruz.
  • part kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aslında 11 Haziran' da zam yapıldı ama mevcut abonelerimiz için 1 Temmuz' da geçerli oldu. Özgür iletişim Paketimizin ücreti 85 TL eğer Özgür İletişim Ekstra kullanıyorsanız 95 TL'dir.
  • cerkovan C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil işlemleri ortalama 7 iş günü içinde tamamlanıyor.
  • Merhaba, engelsiz tarifesine geçişiniz için bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • Nephilis N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 04.07.2020' de VDSL geçişi için yerleşik operatöre başvurunuzu yaptık. Başvurunun onaylanmasını bekliyoruz, size bilgi vereceğiz.
  • ozayyasin O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattın tekrar kontrol edilmesi için bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • deneme1 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, taahhütsüz olduğu için istediğiniz zaman iptal ettirebilirsiniz. Ama abonelik işlemleri için sözleşme evraklarının olması gerekiyor.
  • Xir1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paket değişikliği kaydınızı kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • anil771907 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz müşteri numarasına ait aboneliğe ulaşamadım.https://turk.net/online-islemler/ üzerinden paket değişikliği için destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • malisayn M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız için yerleşik operatöre iş emri iletecektim ama 25.07.2020 tarihine kadar genel arıza olduğu uyarısını verdi.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet öyle bir genel arıza uyarısı veriyor. Kontrol ederseniz mayıs ayından beri hala devam eden ARIZA uyarısı. Fakat ben ona rağmen kullanabiliyordum İnterneti. Yani beni çok ilgilendiren Bi arıza değil o. Benim sorunum telefon kutusundaki porta bağlı olan İnternet kablom yerinden çıkmış veya birileri kabloyu çekip çıkarmış. O kablonun bağlantısını ekiplerin yapması gerek ben yapamam hangi port bana ait bilemem. Telefon numaram 5350861779

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Biraz önce kontrol için bir kişi geldi, santrale olan uzaklıktan dolayı kopmalar olduğunu söyledi ve hızı biraz düşürmemiz gerektiğini belirtti. Hızımı 16 mb olarak ayarlar mısınız? Kopmalar devam ederse tekrar sizinle iletişim kuracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozayyasin -- 6 Temmuz 2020; 15:5:56 >
  • Merhabalar dün kuruluma geldiler fakat daha modem gelmedi kuramadan gittiler OİM>Hesabım>Kargo Takiptede gözükmüyor. Modem geldigi taktirde tekrar mı kurulum için gelecekler nasıl olacak bunun hakkında da bilgi verirseniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11481149115011511152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.