Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1148. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.282
Cevap
307
Favori
874.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11461147114811491150
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çeşitli kopmalar vb. nedenlerden dolayı internetimi kullanmama kararı almıştım. Nihayetinde 2 ay sonra hizmetim durduruldu. Dün sabah cep telefonumawww.alacaktakipburosu.net URL'li bir mesaj geldi ve borcumu ödemem gerektiği, aksi taktirde icra işlemi başlatılacağı bildirildi. Arayıp görüştüm, borcumu öğrendim. Tarafıma bir IBAN iletildi. Bugün ödeme yapabilmek için tekrar aradım ancak telefona ulaşılamıyor. Aynı URL üzerinden sitelerine gitmek istediğimde de doğrudan bir canlı destek botuna yönlendiriliyorum ve ödeme yapmam isteniyor. Santralde sorun olduğu için telefondan ulaşamadığım söyleniyor.

    Ben bu durumun bir scam olduğunu düşünmeye başladım. Lütfen konu hakkında bilgi alabilir miyim?

    Türknet üzerinden online işlemlere giriş yapamıyorum çünkü böyle bir üyeliğin olmadığı uyarısıyla karşılaşıyorum. Türknet gerçekten böyle bir yönlendirme yapıyor mu, bu bir scam mi, değil mi? Ona göre ödeme yapacağım. Teşekkürler.

     




  • Johnny Silverhand kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paket değişikliği talebinizi www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda arkadaşlarım geçişi yapacaktır.
  • fışfış kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi VDSL olarak güncelledim. Sistem üzerinde paketiniz kısa süre içerisinde 35 Mbps'e kadar olarak güncellenecektir.
  • t-mac03 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu çözmek için elimizden geleni yapacağız. Bu konuda arkadaşlarım hattın ekipler tarafından koparıldığı bilgisini paylaştı. Yerleşik operatör saha ekiplerinden gelecek bilgiyi bekliyoruz.
  • ozayyasin O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben sorunu teknik uzmanlarımıza ilettim. Yapa santral mesafesinden dolayı desteklediği hızda düşüklük bulunuyor olabilir. Bu konuda gerekli çalışmaları yaparak sorunu çözümleyeceğiz.
  • theimortal1314 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, özgür iletişim ekstra paketi açılmıştır. Ancak sizin tarafınızdan kapatılmıştır. Paket değişikliği talebinizi www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri sekmesinden kayıt açarak iletebilir misiniz? Bu konuda açık destek kaydı bulunmuyor. Kaydı açtıktan sonra kayıt numarasını bana iletmeniz durumunda doğruluğunu teyit edeceğim.
  • SchzophreniC kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvurunuzu yaptım. Kısa süre içerisinde 100 Mbps'e kadar VDSL olarak güncellenecektir.
  • Merhaba, yalın internet hizmetine geçiş talebinde bulunmuşsunuz. Bunun üzerine dönüşüm kaydı açılarak yalın internet geçişi yapılmıştır.
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Merhaba, churn geçişine onay verilmiştir. Bizden kaynaklı bir sorun bulunmuyor.
  • Merhaba
    13/09/2019 tarihinde türk telekomdan türknete geçiş yaptım. 100433831 devre numarası ile türknet abonesi oldum. Başlarda VAE kullanıyordum 35 mb hız alıyordum herhangi bir sıkıntı yoktu ancak YAPA altyapısına alındıktan sonra sorunlar ortaya çıkmaya başladı. Ping değerim yükseldi. Oyun profiline geçtiğim zaman pingim düştü ama bağlantı kopmaları yaşamaya başladım. Tekrar VAE geçiş yapmak istiyorum lütfen yardımcı olur musunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler.

    Millenicom'da 3 müşteri temsilcisi 3 farklı yanıt verdi.

    Biri internetiniz aktif değil, sorun yok bekleyin dedi.

    Diğeri internete bağlanabiliyor olmanız lazım, arıza kaydı oluşturuyorum dedi.

    Bir diğeri de Turknet'ten onay bekliyoruz, bizlik bir şey yok dedi.

    Birazdan tekrar arayıp cevapların ortalamasını alacağım, bakalım neymiş sorun
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çok Teşekkürler İyi Çalışmalar
  • Ben size dedim ama değil mi Türk Telekom ekiplerine söylemeyin gidip yine bozacaklar internetimi diye... Çok güzel yine bozuldu internet. Umarım kısa sürelidir bu. Yine uğraşmak istemiyorum.

    Hızımı 75megabite kadar diyip 78veriyorsunuz diye düşürün dedim size siz Türk Telekom ekiplerine arıza kaydı oluşturdunuz. Olana bakın şimdi. hattım 78kaldırıyordu bende sizden rica ettim 72verin diye olmaz dediniz bari 75verseydiniz kesilmeler biterdi.
  • İyi Çalışmalar. 2 Aydır Turknet abonesiyim, Adsl bağlanmıştı şimdi telefon numaram tanımlandı ve vdsl e geçtim. Yanlız hız rezalet durumda. Öyle böyle değil. 35MBIT Vdsl desteği aldığım hatta 4mb DL, 0.5mb UL alıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada@TurkNetDestek




  • sesevgili türk net 2 aydır abone olmak ıstıyorum ama hala bağlı bulunduğunuz santralde çalışma var diyor lütfen bir el atın
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şunu da iletirseniz sevinirim. Sorunum hız düşüklüğü değil internetin kopması. Ben internetin kopmaması için modem dsl modülasyon türünü VDSL2'den ADSL2'ye aldım. Yoksa internet sürekli gelip gidiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Peki bir sorum olacak, neden ek olarak bir destek kaydı açma gereğinde bulunuyoruz ki? O talep size gelmesi için ikinci bir talep daha yollamak şart mı? Hayır elbette 2-3 dakikalık iş ama bunu bilmeyen birçok insan var. Eğer 2. talep yollamak şart ise, paket değişikliği yaptığımız sırada otomatik destek talebi sayfası açılıp hazır bir metin yazıp direkt gönder tuşuna basmamıza olanak sağlayacak bir şey yapabilirsiniz de. Böyle cidden garip oluyor.
  • Merhabalar, normalde ADSL2 kullandığım hattı VDSL2’ye çevirmişler fakat santral mesafesi çok olduğu icin bağlantım sürekli kopuyor tekrar ADSL’e çevirir misiniz?
    Destek kayıt No: 34759587

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetim açıldı ancak hala modem elime ulaşmadı. OİM>Hesabım>Kargo Takip sekmesinde de "Kargonuz bulanmamaktadır." yazıyor. Telefonuma da mail adresime de bunula ilgili mesaj gelmedi. ARTIK MODEMİMİ KARGOYA VERİN!!!!!!!!
    Destek kayıt no : 34759676
  • Merhabalar, Türknete geçtiğimden beri çektiğim sorunum 2 aydır hala çözülmedi. Belli bir zaman aralığında(genelde sabah9 akşam 9) modemimdeki internet ve dsl ışığı sönüyor internetim kesiliyor. Sonra bi süre bekliyor ve internetim tekrar geliyor. 10 dakikada bir intenretim kesiliyor. Arıza kaydı oluşturuyorum, Türktelekom ekipleri geldi, sorununuz çözüldü deniyor ama değişen hiçbir şey yok. Artık o kadar sıkıldım ki. Eğer bu ayda sorunum çözülmezse diğer sağlayıcılardan birine geçiş yapacağım. Lütfen buna da uygulamanızda verdiğiniz gibi kopyala-yapıştır cevaplar değil gerçek cevaplar verirsiniz. Destek numaram: 34721302

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11461147114811491150
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.