Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (114. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
69. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba evimiz de kullandığımız türknet adsl hizmetinden memnunuz fakat alt komşumuz türk Telekom dan hiper net 24 mbit int alırken biz adsl 4 5 arası hız alıyoruz ve modem den baktığımda ben gelen max bağlantıyı 23 olarak görüyorum yani hat o hızı destekliyor fakat sizin tarafınızdan bize yüksek hız verilmiyor .

    216 639 1436 numaralı tel numarasına ait hizmet hattında bir bu hız sorunu birde internetimizin superli kopma sorunundan şikayetçiyim .

    DNS hatası sürekli almaktayız . DNS i modemden el ile 8.8.8.8 olarak girdik biraz daha düzeldi ama öğlen saatlerinde özellikle kopmalar yaşıyoruz.

    Alt yapımızda bir bakım çalışması ve hizimizin yükseltilmesini rica ederiz...
  • Ttdan türk nete taşıma talebinde bulundum, bununla ilgili destek kaydı açtım ve aktivasyon sağlanmadan talebiniz çözümlenmiştir deyip talebi kapatmışlar. Hiçbir şekilde yetkili kişiyle görüşme sağlayamıyorum, pmden yazdım cevap veren yok. Dakika 1 gol 1. Benden türk nete geçeceklere tavsiye; kesinlikle ve kesinlikle Türk nete bulaşmayın. Kanser ederler adamı kanser! Allah kahretsin sizi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jenas -- 18 Aralık 2017; 9:58:26 >
  • FiréLord kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerden özgür iletişim paketine geçiş yapın gerisini onlar halleder inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba50

    Hakem heyeti veya BTK 5 günlük bedeli ödeyin demedi mi?

    Hayır fatura komple iptal edildi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende geçmeyi düşünüyordum. sayenizde vazgeçtim. çok teşekkür ederim. lütfen müşterilerinize iyi hizmet veriniz.
  • Allah sizin gibi firmanin bin belasını versin. Yaziklar olsun size gectigim gune. Altyapi ekibinize de tukureyim vereceginiz hizmete de. Ulan 2018 e giriyoruz hala internet yok. Sozde son asama, biz size donucez diyorlar ama günlerdir haber yok. Surekli bilgi talep ettik, haberdar edicez arkadaslara ilettik, oncelik tanidik bidibidibidi... Ne bicim bir kansersiniz ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar turknet i iptal islemlerine yarin basliyorum. bu daha iptal olmadan ttnet'e basvurmamda bir sakınca var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özel mesajlara artık cevap vermiyorsunuz sanırım!?

    Saat 18 i gecince verdiğiniz hıza bakın, tek kelime ile rezalet!!

    Hayır anlamadığım destek taleplerinize verdiğiniz cevaplar. Donanim ve kablolamayı kontrol ettirin diyorsunuz! Allah aşkına sabahları sıkıntı yaşamıyorum, 60 mbps görüyorum akşam olduğunda da görüyorsunuz rezaleti. Sabah sıkıntı yok ise nasıl donanım ve kablolarda sıkıntı olabilir!? Mantıklı bir cevap verin, bir daha ağzımı açmayacağım!



    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fofer -- 18 Aralık 2017; 18:19:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ALLAH KAHRETSİN LAN SİZİN GİBİ FİRMAYİ. UMURSAMAZ DOLANDİRİCİLAR. HAYATİMİ KAYDİRDİNİZ BES PARA ETMEZ HİZMETİNİZE DE ALTYAPİNİZA DA TUKUREYİM. ALLAH BELANİZİ VERSİN DOLANDİRİCİLAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler turknete yeni geçiş yaptım ama sorunlarım var ve sorunumu tarafınıza iletemiyorum internet üzerinden rapor ettim bant sesiyle haber verip sorununuz düzelmiştir kullanabilirsiniz diye mesaj attılar 2 tane sorunum var
    1.si superonline den turknete geçtim ama modem kurulumunda superonline bilgilerimi girdiğimde bağlanabiliyorum sorun olmuyor turknet geçiş sağlarken superonlinenin kapanması gerekmiyor mu?
    2.si bana 35 mbps hıza kadar destekliyor dendi vdsl2 modem aldım ancak modem kurulumunu yaparken adsl bağlantısı veriyor vdsle giriş yapıyorum bağlantı kesildi diyor. sorunu dile getirdiğimde binanızdaki kablolara bakın diyor madem benim binada sorun var neden modem kurulumunda hat standartı adsl2+ diyor ve bağlantıyı direk adsl üzerinden veriyor hızımda 13

    TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Halicl -- 18 Aralık 2017; 18:35:50 >




  • O kadar imreniyorum dertlerinize. En azindan internetinz var. Bu serefsizler haftalardir arizani düzeltmiyorlar, utanmadan fatura ode diyorlar bir de. Ulan muz cumhuriyeti olmasak bu yaptiklarinizin bedelini fitil oderdiniz de dua edin muz cumhuriyetiyiz. Vatandasin hak arama sansi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba50 kullanıcısına yanıt
    Hocam duzeltme yapayim power isiginin yanindaki iki isikta yanmiyirmus sadece wifi yaniyormus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek çare bu sorun yaşamak istemiyorsanız

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozserdar2834 -- 18 Aralık 2017; 20:41:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal isleminiz ne kadar sürdü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fofer kullanıcısına yanıt
    Haziran ayından beri aboneyim, şu ana kadar toplasam 5 gün belki hız düşöesi ol uştu yalnız sizin gibi 6 Mbps te değil bir düşüyordu 1 Mbps çıkıyordu. Modeme girip bakıyorum 90 Mbps hat var ama pratikte internet hızı bununla alakalı bile değil youtube da video bile açılmıyordu. Neysek sadece bir kaç günde tamamen düzeldi. Ne yaptılar bilmiyorum ama hem ping düştü hem hız düşöe sorunu kalmadı. Bence sürekli kayıt bırakın hattım sağlam olmasına rağmen hızım düşüyor diyed kayıt açın. Bu sorun kesinlikle bölgesel bir sorun, herkes bu sorunu yaşamıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fofer kullanıcısına yanıt
    Bana verdikleri normal hız bu, saniyede 850kb ile dosya iniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ₯

    Haziran ayından beri aboneyim, şu ana kadar toplasam 5 gün belki hız düşöesi ol uştu yalnız sizin gibi 6 Mbps te değil bir düşüyordu 1 Mbps çıkıyordu. Modeme girip bakıyorum 90 Mbps hat var ama pratikte internet hızı bununla alakalı bile değil youtube da video bile açılmıyordu. Neysek sadece bir kaç günde tamamen düzeldi. Ne yaptılar bilmiyorum ama hem ping düştü hem hız düşöe sorunu kalmadı. Bence sürekli kayıt bırakın hattım sağlam olmasına rağmen hızım düşüyor diyed kayıt açın. Bu sorun kesinlikle bölgesel bir sorun, herkes bu sorunu yaşamıyor.

    Hergün kayıt oluşturuyorum ama verdikleri cevap standart hocam. Yarın iptal dilekçesini fakslayıp kurtulacağım bu rezillerden!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızın düşmesi çok kötü bir durum, sürekli attan inip eşeğe binmek gibi. Bu duruma bazı yerlerde çözüm bulunmuş ama hala sorunlu yerler var demekki. Türknet yetkilisinin birisi inşallah çok düşük hız kullanmak zorunda kalır da anlar durumu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • FiréLord kullanıcısına yanıt
    modem hat değerlerinizi biliyor musunuz ? Onları bir atarsanız iç tesisattan da olabilir ? SNR marjin değerleriniz nedir yani. modem marka modeline göre değişir ama 192.168.1.1 192.168.1.2 192.168.2.1 gibi adreslerden hangisi size uygun ise onlardan birinde bulabilirsiniz
  • Bugun ilk defa basima soyle bir sorun geldi;

    Intertetim kopuyor, telefon cevir sesi gidiyor. Telefonu arayinca daha calmadan kapaniyor. Bu sorun bugun en az 3 kere tekrarladi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.