Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (112. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.281
Cevap
307
Favori
874.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eylül ayı faturasını ödememe rağmen sistemlerine düşmemişti ve internetim kapanmıştı açtırana kadar canım çıktı ve benden ödememe rağmen kendi hataları olmalarına rağmen 20 TL açma kapama ücreti aldı bu soyguncular. Şimdi kasım ayı faturasını yine gününde ödedim ama bu soyguncuların sistemine yine düşmemiş şuan yine internetim yok rezilsiniz rezil. En yakın zamanda kapattıracağım berbat hizmet kimseye tavsiye etmiyorum sakın geçip başınızı ağrıtmayın. Dünyanın en kötü firmasına aday bunlar.
  • Merhabalar,
    Türknet müşteri hizmetleri tarafından bulunduğum lokasyonda YAPA altyapısı olduğu ve 100 Mbps ye kadar hız alabileceğim söylendi bende başvuru belgelerini imzalayarak gönderdim , bağlantım sağlandı ancak benim alabildiğim maksimum hız 20 Mbps ve 25 Mbps arasında değişmekte. Müşteri hizmetlerini aradım kayıt oluşturdum fakat aradan bir hafta geçmesine rağmen değişen bir şey olmadı. Sorun neyden kaynaklı acaba ?

    DSL İstatistikleri:
  • xaqok kullanıcısına yanıt
    Snr margin değeri düşük.Hat zayıflaması değeri fazla.Bağlantıda kopma yoksa alabildiğiniz maksimum hızı alıyorsunuz.
  • psu kullanıcısına yanıt
    Benim anlamadığım o zaman neden bana müşteri hizmetleri 100 mbps hız alabilirsiniz diyor ? Ara ara kontrol ediyorum snr margin artıyor azalıyor kafasına göre takılıyor
  • Hasta olmayın. Turknet sizi hasta eder. Uzak durun.

    Bir dost tavsiyesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abonelik evraklarımı gönderdim ama hattım henüz taşınmadı. Bilgi alabileceğim kimse de yok. 21 yıllık deneyim diyorlar ama hizmet kalitesi kötü bile değil. Neyse nakil işlemini iptal ettirme şansım var mıdır? Daha fazla kanser olmak istemiyorum.
  • xaqok kullanıcısına yanıt
    snr margin birçoğumuzun başına bela oldu, ben 14 aylık turknet abonesiyim snr margin hiç oynamazken şimdi bir yukarı çıkıyor bir aşağı iniyor çok dengesizleşti turknet akn'yi kaldırdıktan sonra bu sorun ortaya çıktı telekom mu altyapıya birşey yapıyor diye şüpheleniyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı yaşadığınız bu sorun ile beraber PM üzerinden iletir misiniz?

    Sayın yetkili siz bizlere yardımcı olmak içinmi buradasınız yoksa dalga geçmek içinmi siz ne iş yapıyorsunuz sorması ayıptır.
    Siz bildiğim kadarı ile yardımcı olmak için burada bulunuyorsunuz değilmi??

    Peki hocam 2 (İKİ) gün önce pm den size

    Yeni müracaatta bulunduğumu fakat ev adresimin doğru abone isminde yanlışlık olması sebebi ile bağlantı yapılamadığını insan gibi size yazdık değilmi??

    Siz bu sorulara cevap vermeyecekseniz o zaman burada işiniz ney??
  • xaqok kullanıcısına yanıt
    Turknet'in tek amacı satış yapmak.Gerisi yok.
    Abone olana kadar her türlü yalanı söylerler.
    Abone olduktan sonra her konuda sizi yalancı çıkarmayı da iyi bilirler.
  • Değerli yetkilimiz 8 saat önce foruma giriyor ama ne hikmetse 2 gün önce pm üzerinde yardım talebime cevap verme gereği bile duymuyor.

    Ya ayıp ya vallaha ayıp belki oğlum yaşında insansın üç aşığa beş yukarı (22 yaşında oğlum var Allah bana bağışlarsa) burada muhatap olduğumuz şu insanlara bakın Allah rızası için.

    ACİLEN ÇÖZÜM BEKLİYORUM BOŞ MUHABBET DEĞİL
  • Herkese iyi gunler dilerim.

    Bu hafta turknet internet abonesi olarak araniza katildim. Basvurumu yaptim daha sonrasinda eve gelip gerekli baglantilar yapildi sonra cep tlf uma sms ile gerekli sifre kullnici adi bilgileri geldi. 2. El bir vdsl model(tp link td-w9970 turk telekom etiketi var uzerinde) aldim. Modemi bagladim reset attim isiklari yandi sondu fln wifi sifresini giriyorum baglaniyorum ama hicbir siteyi acamiyor. Baglanti yok gibisinden bir uyari yazisi cikiyor internet tarayicisini actigimda. Tp link arayuzune girip hizli kurulum yonergelerini yaptim modein ismiydi sifreydi hersey dogru ama baglanti yok. Hicbir sayfa acilmiyor kablosuz baglanti imlecinde unlem isareti var. Malum musteri hizmetlerine fln ulasmak cok zor.

    Acaba modem mi arizali yoksa internet hizmeti mi aktiflesmedi sorunu duzeltmek icin neler yapmam gerekiyor. Evde eski bir adsl modem de var onu baglayip calistirma ihtimalim var midir. Eski modemin wifi si yok sadece kablolu baglanabiliyor.

    Yardimci olursaniz cok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türknet Destek Burada ama ben Vodafone a geçiyorum.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • interneti dondurma yılda 2 hak deniliyor zira anlamadığım haziranda bağladığımdan diğer hazirana kadar mı 2 hak yoksa aralıkta 90 gün dondurusam diğer aralıka kadar mı 1 hakkım kalır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar bende cok buyuk sorunlar yasiyorum turknetle ilgili turk telekomdan turknete gectigime bin pisman oldum 5 gundur internetim yok ariza kaydi birakiyorum uygulamasindan arizaniz giderildi diye yaziyor ortada hicbirsey yok adamlarin hicbirsey umrunda degil halbuki turk telekom ayni gun cozuyordu sorunu ariyorum bi musteri hizmetleri dahi yok adamlarin gecmez olaydim ben mağdur oldum sizde bu mağduriyeti yasamayin !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CEHENNEMTR1 kullanıcısına yanıt
    Boş vdsl port yoksa ilk adsl olarak bağlatıyorlar.Sonra vdslye geçiş oluyor.
    Bağlantıyı adsl olarak deneyin.
  • Lafa gelince bizler size Turknet firması adına burada yardımcı olmaya çalışacağız ''buyrun sorun neydi'' diye ağız dolusu laf ederler iş icraata geldimi ortalıkta adam yok.

    Fare misali gemiyi ilk terk eden(pardon bu sayfayı diyecektim) yine onlar.

    Olsun biz yinede ısrarla elimizden geldiğince bu arkadaşlara bu sayfaların gerçek amacının reklam değilde paylaşım ve yardımlaşma olduğunu evvel Allah'ın izni ile dilimiz döndüğünce anlatmaya çalışacağız.
  • merhaba benim netim 100mb gösteriyor ama hızım 8mb kayıt oluşturduk sorun santralde yada sizde dediniz gene :) bana çok acil yapa üyelik abonelik numaramı verirmisiniz 1000 ile başlıyormuş dün santrale gittim durumu izah ettim bakalım dediler ama sabit telefon numarasından çıkmadı bilgiler o numarayı iletirseniz yartdımcı olacagı söylendi acil bilgi beklemekteyim

    müşteri numaram:816929 apa abonelik üyelik numaramı acil beklemekteyim yoksa aboneligimi iptal ettiriyorum
  • 1 Aydır internet sürekli sorunlu 14 den 8 - 6 - 3 düştü.

    1 Aydır destek talebi açık.

    Dün gece sorun çözüldü demişler. Sorunu kökten çözmüşler.

    Artık internet hiç yok. Telefon hattı bile çalışmıyor.

    Teşekkürler.

  • 2124343505adsl ve müşteri NO:888631

    modem arayüzünde hızım 79/4 mbit hız testinde 70/4 çıkıyor fakat zamanla SNR değerim 14 lerden şuan 8.4 e düştü ve zaman zaman sanırım bu SNR düşüşünden dolayı internette video (IP TV) izlerken sorunlar yaşıyorum .

    Bu sebepten dolayı SNR değerimin biraz yukarı çekmek için (sorunsuz bir SNR değerine) hızımım 79 mbitten biraz aşağıya indirmek istiyorum.(60mbit gibi) .

    NOT: fakat iç tesisat ve bina içi hattımı cat6 kablo ile değiştirince hızımı yine hattımın desteklediği hıza çekmek kaydıyla
  • stophart kullanıcısına yanıt
    İnternetimi bir süreliğine kullanmayacağım ne yapmalıyım?

    İnternet hizmetinizi kullanmadığınız süre boyunca aboneliğiniz kapanmadan dilerseniz ücretsiz dondurma servisimizi kullanabilirsiniz.


    İnternet hizmetini dondurma sınırı varmı?

    Bir yılda en fazla 180 gün ve yılda en fazla 2 kez internet hizmetinizi dondurma hakkınız bulunmaktadır.


    NOT: Hizmet dondurma işleminiz her ayın başından itibaren geçerli olmaktadır. Örneğin, 10 Ocakta alınan talep için 1 Şubatta hizmet dondurma işlemi başlayacaktır.

    İnternet ve telefon hizmetiniz birlikte donar ve birlikte açılmaktadır. Hizmetinizin dondurulduğu süre boyunca aylık ücret faturalandırılmamaktasınız. Varsa gecikme ücreti, aktivasyon ücreti, modem ücreti faturalandırılmaktadır. Hizmet dondurma işleminiz için ayrıca bir "Hizmet Dondurma Ücreti" ödemezsiniz. Hizmetinizi talep ettiğiniz süreden önce aktif hale getirmek isterseniz Çağrı Merkezini aramanız yeterli olacaktır.




  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.