Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (109. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: inceoktay Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kendinizi kandırıyorsunuz.15 yıldır internet kullanıcısıyım.Sorunlar bence daha yavaş çözülüyor. Kusura kalmayın müşteri hizmetleri olmadan kurumsallık olmaz. Karşımızda muhattap yok, basit bir sorunun çözümü için bile günlerce beklemek artık rutin hale geldi.Böyle devam ederse müşteri kaybı artar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deneme1 D kullanıcısına yanıt
    Bu müdür ile turknet iş ilişkilerini nasıl gözden geçirsin ki bu müdür turkneti kuran kişi turknetin sahibi, akn'yi kaldırdığında herkes bu müdürü BTK'nın başına geçsin diye onlarca mesaj attı imza kampanyası başlattı.


    Bence canlı desteği kaldırmalarının yanlış olduğunu anladılar bu yüzden de canlı destek ile beraber saha destek elemanlarını Ocak ayında hayata geçirecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber tech

    Bu müdür ile turknet iş ilişkilerini nasıl gözden geçirsin ki bu müdür turkneti kuran kişi turknetin sahibi, akn'yi kaldırdığında herkes bu müdürü BTK'nın başına geçsin diye onlarca mesaj attı imza kampanyası başlattı.


    Bence canlı desteği kaldırmalarının yanlış olduğunu anladılar bu yüzden de canlı destek ile beraber saha destek elemanlarını Ocak ayında hayata geçirecekler.

    Genellikle bu tür fikirler Ceoların işgüzarlığı sonucu oluşur bu yüzden dedim ama hem müdür hem şirket sahibiyse yapacağı şey bu gece yastığa başını koyarken acaba nerede hata yaptım deyip kendini gözden geçirmeli bu kadar kullanıcı hepsi hatalı olamaz,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber tech

    Sık sık destek kaydı oluşturdum ve telefon açtım o zamanlar müşteri hizmetleri aktifti akn kaldırıldıktan sonra olmuştu bu sorun, müşteri hizmetleri sorunun modemimde kablolarımda hatta bilgisayarımda olduğunu söyledi sorun çözüldü dediler kapattılar destek kayıtlarını sonra yine destek kaydı oluşturdum yine müşteri hizmetlerini aradım aradan 2-3 ay geçti bu mücadele böyle sürdü en son bir teknik destek görevlisi destek kaydına geri dönüş yaptı telefon açtı sorunu sordu, durumu anlattım sorun bu dedim o da kabloları ve modemi sordu önce ona izah ettim modemin yeni olduğunu kablolarda bir sorun olmadığını bu durumun geçici olduğunu günün bazı saatlerinde tam hız alırken akşamları hızın düştüğünü söyledim sizin dediğiniz gibi bir durum olsa diğer saatlerde de hızın düşük olması gerekir dedim bana hak verdi kendisine bu durumun çözülmesi içi kayıt oluşturmasını bu durumun turknetten kaynaklandığını söyledim not aldı sonrasında 1 hafta daha devam etti sorun, heralde böyle kullanacağım artık interneti, idare edeyim ne yapayım hızın nomral olduğu zamanlarda download yaparım filmleri dizileri falan indiririm sonra izlerim diğer zamanlarda da 5 mbps'ye düşüyor ttnet'de 3 mbps'ye düşürüyordu 70 tl ödüyordum boşver idare edeyim dedim kendi kendime, birkaç gün daha geçti bir akşam baktım tam hız aldığımı gördüm inanamadım az sonra düşer dedim 1 saat geçti düşmedi hız, az sonra düşer dedim 1 saat daha geçti yine düşmedi hız, heralde millet internete girmiyor bugün dedim az sonra düşer dedim yine düşmedi hız böyle böyle vakit geçti saat 11 olmuş neyse yatayım artık turknet bugün hızımı düşürmeyi unuttu heralde yarına düşürürler dedim düzeldiğine inanamadım ertesi gün iş sonrası akşam eve geldiğimde de durum aynıydı hız normaldi sorun yoktu turkneti aradım müşteri hizmetlerinden birisi çıktı ben dedim böyle böyle 2-3 aydır sorun yaşayan sürekli destek kaydı açan verem olmaya az kalmış eski bir müşterinizim sürekli hız dalgalanması oluyordu 2 gündür normal hız alıyorum hızım düşmedi hayırdır dedim müşteri hizmetleri yetkilisi altyapı güncellemesi yapıldı dedi anlayışınıza teşekkür ederiz dedi bende ben teşekkür ederim sorunların hallolmasından dolayı geçte olsa sorun düzeldi umarım bundan sonra sorun olmaz dedim o gün bugündür sorunsuz kullanıyorum

    Ancak altyapı telekomda olmasından dolayı sanırım oynamalar yapıyorlar çünkü hiç düşmeyen snr değerlerim çok fazla düşmeye başladı snr dalgalanması olmaya başladı şimdilik idare ediyoruz bakalım

    Bana da bu güzelliği yapabilir misiniz rica etsem ?

    Arkadaşla durumun aynı, bakın onun sorununu geç de olsa çözmüşsünüz artık benim sorununu da çözmenin vakti gelmedi mi?



    Telekomdan bir adam gönderseniz ama adam akıllı olsun, soedugum sorulara mantıklı cevaplar verebilen biri olsun. Bana gelen arkadaş anlamamakta ısrar ediyor, neymis efendim o hızları görmem mümkün değilmiş ! Ulan sabahları foeuyorum akşam 5 oldu mu 3-5 mbps ile sürünüyorum!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 15530501 13.12.2017 22:37:47 İnternet Arıza/ Performans Sorunu ile ilgilenebilir misiniz hocam ? Ama iç tesisat der iseniz yemin olsun DAVA açarım. Bu akşam hızlarda yarı yarıya düşüş pinglerde fırlama var. Nazar değdi hattıma. Sadece ama sadece Oğuzhan Bey ilgilensin DM den de yazdım tüm detaylar arıza kaydı içinde mevcut
  • kesinlikle geçmeyi düşünüyordum bu yazılanlardan sonra aman benden uzak olsun diyorum
  • Şuan komple gitti internet Allah. Yardımcım olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 haftadır interneti bağlatamıyoruz. Müşteri hizmetlerinde bir Allah'ın kuluyla görüşemiyoruz. Sürekli sesli yanıt sistemi. Telefonda çevir sesi yok diye arıza kaydı giriyoruz. Çözümlendi diyorlar hala aynı. Sözde aramış ulaşamamışlar. Sene olmuş 2018 1 haftada interneti bağlayamıyorlar, ne de bir geri dönüş alabiliyoruz. Hadi onu geçtim ya deyin en azından arızanız şu. Sürekli arızanız giderilmiştir.

    En kötüsü de 1.12.2017 den beri üyelik açık gözüküyor. Yani 14 gündür sözde kullanıyoruz gibi. Ay sonunda gelsin tam fatura ben yasal yollara başvurmayı bilirim. Böyle rezalet görmedim.
  • 9 gün oldu ve hala internet yok, geri dönen yok, muhattap yok. Bugün de ALLAH BELANI VERSİN TÜRK NET!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam nakil işlemi tamamlandı fakat bana kablo bırakılmamış bir ekip gönderip bağlantı işini hallettirebilir misin her şeyim tamam ,pm atıyorum bilgilerimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boomcu -- 14 Aralık 2017; 15:9:16 >
  • Arkadaşlar ben de Turknet'te 2. ayın içindeyim. yeni bina olduğu için hatta bir sıkıntı olmadı. şansıma da bölgem 35 mbps veren fiber bir bölge. tam benim üye olduğum günlerde MH kapatıldı :D birtane adam bulamadım konuşacak. hız konusunda bazen düşse de memnundum. Fakat uğraşlarımla öğrendim ki hızım çok daha iyi olabilirmiş. Modem istatistikleri falan filan.
    Neyse konuyu uzatmıyım. Bir yazmaya başlamışım. BTK dahil twitter ne varsa. ilk hafta 50 mbps almayı başarabildim. sonrasında biraz daha uğraşıyım derken buraya denk geldim. arkadaş çok yardımcı oldu. samimi ve sözünün eri biri gerçekten. bilmiyorum sohbetin gidişi de önemli tabi. hani şöyle söyliyim sık boğaz etmedim. acil demedim. 1 hafta bekleyelim dedim düzelmezse falan yani bu ayarda gittik. bir ara cevaplar gecikince dedim tamam heralde burası da sıkıntılı çıktı.
    sonra arkadaş tekrar cevap yazdı sağolsun bizzat ilgileneceğim dedi ve şuan 75 mbps 7 ping hızım var. anlatmak istediğim eğer fiziki şartlar baştan şansınıza ise çok farklı bir hizmet alıyorsunuz. ama inşallah saha ve mh geri gelir. şuan kimsenin veremediği f/p alıyoruz.
    Teşekkürler

    @TurkNetDestek




  • Selamlar

    Bulunduğum bölgede boş port olmadığı için turk telekoma dilekçe ile port başvurusu yapmam istendi.türktelekoma port başvurusu yaptığımda eğer ki port açılırsa bu direk bana mı tahsis edilicek çünkü ttnet abonesi olmak istemiyorum turknet kullanmak istiyorum .ne yapmam gerekiyor.teşekkürler

    @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet Aralık ayına ait faturam sistemde görünmüyordu destek kaydı oluşturdum bir sorun mu var faturam neden görünmüyor 20 Aralık'ta da faturanızı ödemediniz diye internetimi kesmeyin beni mağdur etmeyin diye destek kaydı oluşturdum, bugün geri dönüş yaptılar sorun halloldu dedim, başka bir sorununuz var mı dedi bende birşey sorabilirmiyim dedim tabi dedi, yüzlerce turknet kullanıcısı mağdur müşteri hizmetleri ne zaman eskisi gibi hizmet vermeye başlayacak diye sordum bayan bana eski sistemde yani müşteri hizmetlerinin aktif olduğu sistemde bizler sizlerin sorunlarınızı not ediyor ve ilgililere akktarıyorduk bu da zaman kabına neden oluyordu şimdi direk yetkililer ilgileniyor sorunlarla bu sebeple müşteri hizmetleri eski siteme geçmeyecek ancak yakında saha ekipleri de arızalar için göreve başlayacak dedi, bilginize arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber tech -- 14 Aralık 2017; 22:27:28 >




  • Merhaba sayın yetkili 1 haftadan beri akşamları 18:00 den gece 00:30 kadar geçen sürede 75 mbps tanımlı hızım bazen 6 mbps bazen 15 mbps gibi değerlere düşüyor müşteri hizmetlerini aradım üç adet arıza kaydı açtım gündüz hattımda hız testleri yapıyorlar herşey normal çıkıyor , fakat ben zaten hız düşmesini söylemiş olduğum saatler arasında yaşadığım için derdimi anlatamıyorum lütfen bana yardım edin kendimle beraber en az 5 kişi şirketinize taşıdım herşeyden çok memnun iken bu olay çok tadımı kaçırdı..Bir an önce kalıcı bir çözüm rica ediyorum.Ayrıca müşteri hizmetlerinde satış işlemi dışında teknik konularda 24 saat hizmet verebilecek bir ekip oluşturmanızı tavsiye ediyorum çok yanlız kalıyoruz..
  • bugün itibari ile 15gündür internetim yok LANET OLSUN SANA TURKNET sana üye olacağıma apartmandan birine ortak olsam daha iyiydi.

    1 aralık itibari ile hızımı yükselteceklerini söylediler ve o zamandan beri internetim yok.her yerden ulaşmaya çalıştım 1 kimse bile geri dönmedi 1 kişi yaa birde utanmadan fatura çıkartmışlar.

    uzak durun arkadaşlar sakın ama sakın ne vaad ederlerse etsinler mevcut rahatınızı bozmayın pişman olursunuz.

    nasıl üyeliğimi iptal edeceğimi de bulamadım otomatik ödemeyi kapattım muhattap bulamıyoruz ki adiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boomcu

    Hocam nakil işlemi tamamlandı fakat bana kablo bırakılmamış bir ekip gönderip bağlantı işini hallettirebilir misin her şeyim tamam ,pm atıyorum bilgilerimi

    Aynı durum arkadaşını getir kampanyasıyla türknet'e abone yaptığım komşumda da söz konusu. Ben de pm attım, insanlara mahcup etmeyin bizi. Kaç gündür müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Macidor -- 15 Aralık 2017; 9:11:56 >
  • Macidor kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    hiç sorma hocam bina onundeki kutuda turknet kablosu var başka daireye baglanmis uzerinde hizmet ni var , i numarayi turknet bana vermiyor ki kontrol edeyim belki de benim kablomu baska yere bağladılar , Türknet in yapacagi iş saniyelik şey ama kendi ayağına sıkıyor, sebepsiz yere internetsiz durumdayim zaten 1 ay sürdü telefon numarasi tasiyamadilar bu yuzden dondurmak zorunda kaldim simdi sıfırdan abonelik gibi bağlantı yaptilar bu sefer de ne kablo var ne telekomdan verilen hizmet no var salak sacma bur sistem yüzünden internetsizim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek



    Merhaba Arkadaşlar,

    Son dönemde internet kullanım oranlarının artmasıyla oluşan yoğunluğun sizler de farkındasınız. Bu sebeple TurkNet Destek ekibi olarak forum tarafında bir güncelleme yapmak istedik.

    Tüm kullanıcılarımız kişisel sorunlarını bize iletmek için forum tarafında TurkNet başlıklı konular açıyor. Konular artınca haliyle takibi de zor olmaya başladı. Bu aşamada yaşamış olduğunuz sorunlar ister istemez gözümüzden kaçabiliyor.

    Bunun için;
    Bundan sonraki süreçte tüm kullanıcılarımızın yaşadıkları sorunlarını tek bir konu altından takip edeceğiz. Yaşamış olduğunuz tüm arıza ve sorunlarınızı, aklınıza takılan ve sormak istediğiniz tüm sorularınızı bu konu altında paylaşmanızı rica ediyoruz. Biz de size en hızlı şekilde yardımcı olabilmek için elimizden geleni yapacağız.

    İsterseniz bize sorularınızı iletmek için ana dijital kanallarımızı da kullanabilirsiniz. TurkNet Online İşlemler veya mobil uygulamamız üzerinden bırakacağınız destek kayıtları, uzman ekibimiz tarafından en hızlı şekilde cevaplanır. Ayrıcahttps://turk.net/destek/ altında sizler için hazırladığımız yüzlerce yardımcı içerik var. Sayfada yer alan arama motorunu kullanarak sorununuz ile alakalı içeriğe giderek, inceleyebilirsiniz.
    TurkNet Online İşlemler’e ulaşmak için:https://turk.net/online-islemler/
    TurkNet Mobil Uygulamasını indirmek için:
    Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.turknet.oim
    IOS:https://apps.apple.com/tr/app/turknet-online-i-%C5%9Flemler/id1001052556?l=tr
    Tüm süreçlerimizi sizinle şeffaf bir şekilde paylaştığımız gibi dijital kanallarımız üzerinden açılan destek kayıtlarına ortalama dönüş sürelerimizi de paylaşıyoruz. Tüm bu detayları incelemek için:https://turk.net/turknet-karnesi/

    Anlayışınız için hepinize teşekkür ederiz.
    hocam 2 aya kadar geçiş yapmayı planlıyorum şu an portum vdsl ama bölgede port olmadığından dolayı 16 mbps hız alabileceğim görünüyor.
    direk geçiş yapacağım için emin olma amaçlı sıkıntı yaşarmıyım diye sormak istedim. ttnet vdsl 35mbps kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odyssa -- 15 Aralık 2017; 9:22:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilgili bir arkadaştan acil yardım bekliyorum. TT kullanıyordum iptal edildi hattım ve TürkNet'e başvurdum bugün evrakları kontrol ediyorlarmış. Benim hali hazırda TT'den internetim vardı ama iptal edildi, telefon hattım ve internet kablolarım var. TürkNet bana yeni kablo çekmeden bunları kullanabilir miyim ? Kullanamazsam ne zamanda gelirler ? İş yerinde internetsiz kaldım. Bu konuda bilgili olan acil yardımcı olabilir mi ?
  • 
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.