Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1082. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10801081108210831084
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • whitELF kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bayramda nöbetçi ekipler çalışmaya devam ediyor.
  • Mustaka89 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dilekçeniz ulaştıktan sonra 7 gün içerisinde iptal işlemini yaparak size bilgi veriyoruz. İptal işlemi tamamlandıktan sonra ilgili birimimiz iade işlemini sağlayacaktır.
  • SYLAR52 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil işlemleri ortalama 7 iş günü içinde tamamlanıyor. Telefon nakiliniz onaylanmış, internet nakili de tamamladıktan sonra kurulum ekipleri randevu için arama sağlayacak.
  • Hani diyorum ya bunların birbirinden haberi yok. Birisi bir sorunu onaylarken diğeri reddediyor. Bir örnek daha vereyim. Arıza olduğunu kabul ediyorlar. 1mb hız ve sürekli kopmalar yaşayarak internet hizmeti kullanıyorum denebilirse kullanıyorum. Adamlar 'e kadar ifadesinden yola çıkarak :) siz hizmet alıyorsunuz ben paramı alırım diyor.
    Bununla alakalı destek kaydıma verilen cevabı paylaşıyorum.

    Açmış olduğunuz tüm arıza kayıtları hız sorunu ile ilgili ve kullanım olduğu için de biz hız sorunu için faturanıza herhangi bir müdahalede bulunamıyoruz.

    Verecekleri +10mb hız için 10TL ekstra ücret almasını bilen kan emiciler, veremedikleri 94mb için tam fatura gönderiyorlar. Hattımı diğer firmalardan kontrol ettiğimde 95mb destekliyor ama aldığım hız 1mb.

    Bu kurnazlığı yüzünden Türknet aboneliğimi bir kez daha iptal etmeye karar verdim.
  • prok P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizin tekrar kontrol edilmesi için teknik ekibe bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • VDSL'de 16 MBPS hız profili var mı varsa upload hızı kaç?
  • TurkNet Destek Burada

    bu nedir şimdi rezaletiniz bizi aptal yerine koymaya mı döndü.

    aptal olan sizsiniz biz değil.



    Merhaba, Ben Veysel G.
    Sistemde kayıtlı olan gsm numarası üzerinden sizi aradım ama ulaşamadım. Yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili kontrollerin sağlanması adına sizi aradım modem ayarlarınız güncelleme isteme sebebi anlık kesintiler veya alt yapı çalışması süresinde modeminiz kendini resetlemiş olabilir modem kurulumu sağlayıp sorunun devam etmedi durumunda bizlere iletmenizi rica ederim.
    Sağlıklı günler dilerim.



    resmen dalga geçiyorlar birde destek kaydını kapatmışlar


    siz bilerek kestiniz hiç bir arıza yok edepsizsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Qwerty

    VDSL'de 16 MBPS hız profili var mı varsa upload hızı kaç?
    al al bu kadar şikayete rağmen hala bunlardan internet mi almaya çalışıyorsun. al al .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozican15 -- 25 Mayıs 2020; 21:56:40 >
  • Hız sorunu yaşıyorum PM attım geri dönüşünüzü bekliyorum.İyi bayramlar
  • ozican15 O kullanıcısına yanıt
    Zaten 3 yıldır kullanıyorum.
  • 1 nisanda türknete geçiş başvurusu yaptım 15 nisanda internetim bağlandı tam bir ay telefonumu geçiş yapamadınız bunun için Türk Telekoma ekstra ücret ödedim sesimi çıkarmadım. 14 mayısta telefonumun geçtiği söylendi ve 14 mayıstan beri dsl sinyalim yok ve ev telefonumun çevir sesi gelmiyor. Destek kaydı açtım ama Türk Telekom ekipleri 21 mayısta bakacak dendi ama hala bilgi verilmedi. Telefonumun internetine aşırı yüklendim faturam kabardı. İptal etmeyi düşünmeye başladım bu kadar uzun sürede arızanın giderilmesi gerekirdi.Türk telekomdayken arıza olduğunda aynı gğn veya ertesi gün sorunum çözülüyordu. Bu kadar rezil firma olacağınızı düşünmemiştim. İlla sizi mahkemeye verip başka firmayamı geçiş yapmak lazım??

    Destek no:33329231

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaris

    77mbps aldığım hat 11mbps veriyor. ayrıca iki gündür internetim deli gibi kopuyor. olacak iş değil yani.

    destek kayıt numaram: 33479413

    müşteri hizmetleri çalışanlarınıza bunu söylemek istemezdim gerçekten ama mecburen demek zorundayım ki tamamen işe yaramaz bir müşteri hizmetleriniz var.

    internetim 2 gün güzel, 3. gün seri kopmalar yaşıyorum. telekom ekipleri internetin olduğu bir süre içinde kontrol edip sorun yok deyip gidiyorlar. sonra, sizin bu işe yaramaz müşteri hizmetleriniz "internetiniz 16 saattir kopmamış" deyip sorun çözüldü diyerek kaydı kapatıyorlar. tabii 1 gün sonra kopmalar tekrar başlıyor ve ben tekrar destek kaydı açıyorum. bu şekilde 2-3 gün aralıklarla onlarca kez destek kaydı açmışımdır. adamlar internetin kopmadığı 10-15 saati ele alıp "sorun çözüldü" deyip dehliyorlar müşterleri.

    adamlara yüz defa "yahu, bakın internet düzeliyor evet ama sonra yine kopmalar başlıyor. sorun kronik. böyle başınızdan savarak çözemezsiniz" diyorum yine tık yok.

    türknete geçtiğime gerçekten pişman oldum ama sorun kesinlikle telekom altyapısı ile alakalı. teknik olarak adamların altyapıdaki bu kronik internet kopma sorununu çalışıp gidermesi lazım ama tınladıkları yok..

    ne yapacağım bilmiyorum. buraya yazıyorum belki türknet de vicdan sahibi bir tane destek elemanı çıkar da benim bu sorunumla gerçek anlamda ilgilenir ve çözer.

    hat değerleri yerlerde;



    2,5 aydır telefon hattını bağlatamamanıza hiç değinmeyeceğim o ayrı bir rezalet ama benim için internet daha önemli.
    1 gün internet hiç kopmadı fakat sonrasında kopmalar yine başladı. Belirttiğim gibi sorun kronik bir altyapı sorunu. Telekom ekiplerinin yüz defa gelse sorunu çözmek için uğraşacaklarını sanmıyorum. Hiçbir zaman Telekom ekiplerinin kendilerinde bir arıza bulduğunu görmedim.

    Arıza her zaman müşteri kaynaklıdır. İnsanda sabır bırakmadınız gerçekten. Şu işi düzeltin yoksa ben artık kablo mablo uğraşmadan turkcell superbox'a geçeceğim parasını verip

    Müşteri kaybetmeye ne meraklı firmasınız...

    destek kayıt numaram: 33479413




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Qwerty

    Zaten 3 yıldır kullanıyorum.
    madem kullanıyorsun neden almak istediğini belirten mesaj yazıyorsun trolmüsün?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bakın bu Rozelin rumuzlu arkadaşa söyleyin bana ısrarla downloadınız normal yazacağına problem mesajımı okusun. Büyük harflerle UPLOAD PROBLEMİ yazıyorum yine downloadınız normal diye dönüp aıza kaydını kapatıyor.

    Siz beni anlamamakta ısrar etseniz de ben sizi anladım. Sakın yarın iptal faksını gönderdiğimde arayıp düzelteceğiz diye peşime düşmeyin. Rozelin arkadaşı da okuma kursuna yazdırın. Belediyeler ücretsiz olarka okuma yazma kursları düzenliyor. Elveda Türknet.



    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prok -- 26 Mayıs 2020; 13:42:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhaba

    PM kutunuza bakarmısınız ?
  • prok P kullanıcısına yanıt
    Yardım Merkezi-> Şikayet -> Yanlış/Eksik Bilgilendirme kısmından durumu anlatarak personel hakkında şikayet oluşturun. Belki temsilci hakkında bir şey yaparlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piyuv -- 26 Mayıs 2020; 14:8:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çözeceklerine inancım %1 çünkü kendileri bilerek düşük hız veriyorlar diye düşünüyorum hız sürekli 3 8 arası gidip geliyor ama hadi hayırlısı yinede


    TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cannicus -- 26 Mayıs 2020; 17:20:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Çok şükür iptal işlemim gerçekleşti :) ancak 27 gün boyunca üst pakete geçişi yapmayıp 6 gün internetsiz bırakan üç kuruş etmeyen firmanın sözleşme iptali sonrası üst paketi seçenek olarak sunması da çok manidar :) işiniz gücünüz dalavere! Şimdi 24 saatler 3 iş günüler falan filan sizin olsun Behlül kaçar herkese Allah sabır versin 👋

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustaka89

    Çok şükür iptal işlemim gerçekleşti :) ancak 27 gün boyunca üst pakete geçişi yapmayıp 6 gün internetsiz bırakan üç kuruş etmeyen firmanın sözleşme iptali sonrası üst paketi seçenek olarak sunması da çok manidar :) işiniz gücünüz dalavere! Şimdi 24 saatler 3 iş günüler falan filan sizin olsun Behlül kaçar herkese Allah sabır versin 👋



    allah kurtarmış hayırlı olsun.
    iptal işlemi için neler yaptınız? kızasaca yazarmısınız. bir de iptal sürecinde nelerle karşılaştınız.




  • ozican15 O kullanıcısına yanıt
    İptal işlemi için internete “Türknet iptal dilekçe örneği “ yazın ikinci sırada retrovint diye bi sitede word formatı var. Oradaki bilgileri ad soyad abone no olarak güncelleyip en alta kimliğin ön arka fotosunu ekledim ( üzerine paintte sadece Türknet iptal işlemi için diyede not ekledim başka yerde kullanılmasın diye) ardından ya o word belgesinin çıktısını alacaksınız yada telefona fax uygulaması yükleyip 2 liraya Türknet e fax olarak atacaksınız. Ben iPhone üzerinden oturduğum yerden 2 liraya faxladım. Ertesi gün mesaj geldi fax ınız ulaştı diye. Sonra 6 gündür kapalı olan internetimi açtıklarını söylemek için nazik bi bayan aradı :) ancak modeminize sinyal gelmiyor açın dedi bilmiyorlar ki Türk Telekom geldi bi günde kendi portları üzerine yeni hat açtı :) neyse tamam gerek yok dedim. Ertesi gün tekrar standart üstü iletişimi olan bi bayan aradı sorunlar için özür dileriz sorununuzu çözdük iptali geri alalım mı dedi bende tabiki hayır dedim eve Türk Telekom geldi yeni internet bağladı kapatın o neti dedim peki dedi. 2 gün sonrada oto sekreterli bi şekilde arama geldi Türknet müdür yardımcısıymış bize bi şans verin şöyle böyle zırvalamalar. Bizle devam için 1 e basın iptal için 2 ye basın dedi direk 2 ye bastım. Ertesi gün yani bugün ise iptal oldu mesajı geldi girdim uygulamaya hizmetler artık boş ve 100mbps teklif eklenmiş abone olmadan önceki gibi :) Faxtan sonra daha kalifiye elemanlar arayıp daha iyi ilgilendiler ama geçti bolunun pazarı :) herkese iyi forumlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 10801081108210831084
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.