Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (102. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Internet bagli butun isiklar normal ama internet baglantisi yok yaziyor sonra kendiliginden geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek artık burda değil heralde?
  • Marty.McFLY kullanıcısına yanıt
    Bir gün konu, bir gün pm. Çalışma planı bu şekilde Binlerce kişiyle ilgilenecek tek bir eleman görevlendirirlerse böyle oluyor işte.
  • Bana söz verilen 35 MB' e kadar internet hızını kullandırmıyorlar.
    İnternet hızımı şu an 15 MB hızında.
    Bunun için destek kaydı oluşturdum bana gelen mesajda ise "adresiniz için yaptığımız inceleme de size bundan daha fazla internet hızı veremediğimizi tespit ettik" diyor.
    E kardeşim bana yaptığınız anlaşma böyle değildi ki 35 mb hız anlaştık ve ben bunu 1 ay kullandım sonrasında hızımı 15 mb hıza düşürdünüz.
    Bu nasıl bir rezalet benimle 35 MB' e kadar hız sözü verip de 15 MB' e beni mahkum etmek. Bir an önce düzeltilmesini istiyorum aksi takdirde aboneliğimi iptal edeceğim.





  • Sorunum hala çözülmedi, Türk Telekom hızının 75 mitten 60-65 mbit e sabitlenmesi halinde sorunun çözüleceğini soyluyorlar. Mesajlarıma cevap alamıyorum , lütfen bir çözüm üretin yada aboneliğinimizi iptal edeceğiz 2 iki arkadaş. Altlı üstlü oturuyoruz kendisinde de aynı sorun var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farklı operatörden geçiş için basvurdum. Türknette aktivasyon işlemlerinin bittiğine dair mesaj aldım. Fakat eski operatörümde ki aboneliğim halen devam etmekte. Ayrıca Türknet online işlem merkezinde aktivasyon işleminin tamamlanmasına 1 adım kaldı ieklinde uyarı var ve faturalandırma sürecinin başladığına dair sms aldım. Verilen(ecek) Telefon numarasıda sistemde 00000 olarak görünmekte.

    Bir problem var gibi duruyor , Yardımcı olabilir misiniz ?

    Abone No : 1926211
  • Merhaba,



    TürkTelekom'dan internet servisi alıyordum. Geçen haftalarda TürkTelekom'dan arıyoruz diye sahte bir arama yapıp taahhütümüzün bittiğini söylediler. Teklif ettiklerini kabul etmedim ve TürkNet'e geçmek için başvuru yapıp gerekli evrakları yolladım. Daha belgeler TürkNet'e ulaşmamışken TürkTelekom'dan gelen fatura sonucunda onlarla 02.12.2018 'e kadar daha taahhütüm olduğunu öğrenmem sonucunda gerekli aramaları yaptım. Daha sonra TürkNet ile iletişime geçip aktivasyon sürecindeyken hemen iptal edilmesi için gerekli tüm onaylar alındı, iptal dilekçesini faks olarak gönderdim. Ertesi gün iptal onayı için tekrar arandı. Ve bugün hem TürkNet hem de TÜRKTELEKOM aboneliğim iptal edilmiş ve iş yerimde tamamen internetsiz kalmış durumdayım.



    1 senelik taahhütümün olması sebebiyle 500 ila 700 arasında bir cezai işlem uygulanacağı söylendi. TürkNet tarafından iptal edildi denilmesine rağmen TürkTelekom'la iletişime geçip nakil işlemlerini yapmaları sebebiyle mağdur edildim. Bana verilen Online İşlemler kullanıcı adı ve şifrem de iptal edildiği için hiçbir şekilde iletişime geçemiyorum. Lütfen yardım eder misiniz ? Çok kötü mağdur edilmiş durumdayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kabiz Civciv kullanıcısına yanıt
    Başvuru iptali yerine aktivasyon yapıldıktan (tt aboneliğiniz iptal olup turknet'e transfer edildikten) sonra abonelik iptali yapıldığı için eldeki bulgurdan da olmuşsunuz. Bas bas bağıryoruz kendini telefonda tt, superonline vs. tanıtan kimseye inanmayın diye. Taahhüt sürenizi kendiniz takip etmeniz gerekirdi. Turknet personeli (daha doğrusu taşeron hobim bilgi işlem firmasının personeli) amatör, bu gibi işlemlerden anlamaz. En azından kargo ile iletişime geçiş evrakları yoldayken geri çekebilirdiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 11 Aralık 2017; 15:48:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Başvuru iptali yerine aktivasyon yapıldıktan (tt aboneliğiniz iptal olup turknet'e transfer edildikten) sonra abonelik iptali yapıldığı için eldeki bulgurdan da olmuşsunuz. Bas bas bağıryoruz kendini telefonda tt, superonline vs. tanıtan kimseye inanmayın diye. Taahhüt sürenizi kendiniz takip etmeniz gerekirdi. Turknet personeli (daha doğrusu taşeron hobim bilgi işlem firmasının personeli) amatör, bu gibi işlemlerden anlamaz. En azından kargo ile iletişime geçiş evrakları yoldayken geri çekebilirdiniz.

    Hocam evde TürkNet kullanıyorum zaten ve memnunum. İş yerine de geçirelim dedim hastanedeydim boşluğuma geldi evraklar gitmişti aktivasyona geçmişlerdi hemen iptal ettirmek için aradım ertesi gün iptal oldu dediler yine de tt ile iletişime geçip onu da iptal etmişler koskoca iş yerinde internetsiz kaldık işler aksıyor ne yapacağım bilmiyorum online işlemler yok telefondan zaten konuşacağım hiçkimseye ulaşamıyorum mail atıyorum otomatik mesaj geldi burdan olmuyor online işlemler diyor kafayı yiyeceğim allah belalarını versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kabiz Civciv kullanıcısına yanıt
    Geç kalmışsınız o zaman. Evrakları tt ile ortak kullandıkları sisteme yükleyip transfer talebinde bulunuyor. Taahhüdünüz olduğu için de tt'nin işine geliyor, hemen onaylıyor. İşine gelmediği zamanlarda türlü bahanelerle geçiş işlemini reddettiği oluyor. Aktivasyon yapıldıktan sonraki iptal işlemi de abonelik feshi oluyor işte. Portunuz kapanır, sinyaliniz kesilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Geç kalmışsınız o zaman. Evrakları tt ile ortak kullandıkları sisteme yükleyip transfer talebinde bulunuyor. Taahhüdünüz olduğu için de tt'nin işine geliyor, hemen onaylıyor. İşine gelmediği zamanlarda türlü bahanelerle geçiş işlemini reddettiği oluyor. Aktivasyon yapıldıktan sonraki iptal işlemi de abonelik feshi oluyor işte. Portunuz kapanır, sinyaliniz kesilir.

    Burası dışında konuşabileceğim bir yer yok mu ? Çıldıracağım bir tane konuşacak insan arıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sakin olun, destek artık buralarda değil bence

    Ne PM lere bakıyor ne buradaki cevaplara.
  • Kabiz Civciv kullanıcısına yanıt
    twitter @TurknetDestek başka da maalesef yok. Pek bir sonuç alacağınızı zannetmiyorum çünkü kendi hatanız sonucu bunlar başınıza gelmiş. Evraklar ulaşmadan önce uyansaydınız kurtarabilirdiniz. Turknet evraklarınızı sisteme yükledikten sonra imzalamış olduğunuz işletmeci değişiklik formuna istinaden tt'ye fesih talebinde bulunuyor, tt de aboneliğinizi feshedip turknet yeni abonelik açıyor. Bu süreç gerçekleştikten sonra siz turknet'e iptal talebinde bulununca kendisinde olan aboneliğiniz de iptal oluyor haliyle. Zararınızı turknet'den değil, sizi kandıran taşeron firmadan talep etmeniz lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 11 Aralık 2017; 16:7:34 >
  • 1aydir internetim yok 500tane destek kaydım var siz nesiniz devletmi oldunuz ki hukuk tanımaz hale geldiniz kullanmadığım 1ay için 102tl neyin nesi hakliymis gibi birde 59tl olan fatura 102tl olmuş tarafima derhal dönüş yapılmazsa gerekeni yapacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1aydir internetim yok 500tane destek kaydım var siz nesiniz devletmi oldunuz ki hukuk tanımaz hale geldiniz kullanmadığım 1ay için 102tl neyin nesi hakliymis gibi birde 59tl olan fatura 102tl olmuş tarafima derhal dönüş yapılmazsa gerekeni yapacam

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evrenevren1 E kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:43:34 >
  • evrenevren1 E kullanıcısına yanıt
    Turknet ön ödemeli çalışan bir firma olduğu için ilk ay iki fatura birden gelir



    TurkNet Destek Burada
  • Yahu telekom gelip her geçen gün hızı kısıyor şu abonelerinizi dikkate alın biraz! 10 gün önceden fatura çıkrtıp yollamayı biliyorsunuz!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenevren1

    1aydir internetim yok 500tane destek kaydım var siz nesiniz devletmi oldunuz ki hukuk tanımaz hale geldiniz kullanmadığım 1ay için 102tl neyin nesi hakliymis gibi birde 59tl olan fatura 102tl olmuş tarafima derhal dönüş yapılmazsa gerekeni yapacam

    TurkNet Destek Burada

    Türknet ön ödemeli çalıştığı için önce öder sonra interneti kullanırsınız. Bu yüzden ilk ay 2 fatura gelir. Birincisi ilk kullandığın ayın faturası, ikincisi de önümüzdeki ayın faturası. Umarım anlatabilmişimdir. Sonraki aylar sabit 59.99TL gelecek.

    Online işlemlere destek kaydı oluşturun. Arızalar nedeniyle interneti kullanamadığınız dönemi tarih olarak belirtin. Önümüzdeki ayın faturasında interneti kullanamadığınız dönemin ücretini indirim olarak yansıtacaklar.




  • Merhaba, 2 hafta önce kardeşim benim tavsiyem üzerine başvuru sağladı, kendi aboneliğim sırasında müşteri temsilcisinden modem seçimi yaparken yardım almıştım, 75 mbps hız olacağı için VDSL 2 olmasını söylediler. Kardeşimin bulunduğu yerde 16 mbps desteklediği için modem sormak için aradım fakat müşteri temsilcisi diye bir şey kalmamış, Adsl 2 modem aldım kurulumu yapıyorum internet ışığı yanmıyor. Sorun modem kaynaklı mı yoksa internet mi gelmedi bilmiyoruz. Online işlem merkezinden yazıyoruz dönen yok, Bu şekilde devam etmesi durumunda superonline'ye geçiş yapacağız 2 üyelik içinde, en azında orada hızlı dönüş ilgi alaka var, sikayetvar.com'da ki şikayetlere bile yanıt verilmiyor. Umarım buradan yanıt alabiliriz. Yoksa turk.net i kullanmayı bırakacağım.
  • 
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.