Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
37. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, evet hizmet iptalinizi başlatmanız durumunda telefon ve internet hizmetinizin ikiside kapanacaktır. İsterseniz hizmetinizi iptal ettirmeden ben size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzreinden iletir misiniz?

    Normal koşullarda size çekilen iptal dilekçesini 1 hafta içinde onaylamanız lazım dimi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: politiks

    Nerde oooo turknet candır akk yi kaldırdı diyenler ağlayın şimdi. Superonline akar 20 tl fazla veririm sıkıntı yaşamam

    İstanbul'da her kar yağdığında interneti kesen Superonline mı ?
  • 3qzotix 3 kullanıcısına yanıt
    Superonline ile Turkneti karsilastirmaniz bile komedi. 1 sene içinde bir kez bile kopmadi Superonline kullanirken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 Aralık olmasına rağmen faturalar sistemde görünmüyor, 10 gün sonra 20 Aralıkta olmayan faturaya rağmen sistem otomatik olarak internetimizi keserse ne olacak, turknet yetkilileri fatura yansıtmayı mı unuttu yoksa yeni yıl hediyesi olarak fatura çıkarmama kararı mı aldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyanaa

    Superonline ile Turkneti karsilastirmaniz bile komedi. 1 sene içinde bir kez bile kopmadi Superonline kullanirken

    Bulundugun bolge acisindan sanslisin. Bende suan hem superonline fiber hemde turknet var. Ikiside birbirinden beter baglanti ve m.h anlaminda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cyber tech C kullanıcısına yanıt
    Bende fatura görünüyor. Hediye yok.
  • merhaba50 kullanıcısına yanıt
    Bende de görünmeye başladı, yokmuş yeniyıl hediyesi
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:43:49 >
  • 20 yıldır internet kullanıyorum, tonla servis sağlayıcı kullandım. Açıkça söyleyebilirim ki Turk.net kadar kötü, leş bir firma görmedim. Hizmet kalitesi bu kadar kötü, müşteri memnuniyeti bu kadar zayıf bir firma nasıl hala ayakta kalabiliyor olacak iş değil. Lanet ettirdiniz 5 aylık süreçte bana. İlk ay sürekli internetim koptu, 0.6mbit hız verdiniz, yetmedi her ay gün aşırı internetsiz bıraktınız, zırt pırt sebepsiz yere internetimi 1mbitlere kadar düşürdünüz ama son 6 gündür beni internetsiz bırakarak artık kendimi kesmeme ramak bıraktınız. Yazıklar olsun be.

    48 saat içerisinde çözüm diyorlar. Bir tane muhattap bulamıyorsun. Benim işim gücüm internette, paramı buradan kazanıyorum ve bütün düzenim mahvoldu. Yazık değil mi insanlara bu zulmü çektiriyorsunuz? Sorun çözülmemeiş de olsa en azından ararsınız da tam olarak neden kaynaklı sıkıntı onu söylersiniz diye bekliyorsunuz, insan gibi anlayış gösteriyoruz ama yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Himura Battousai -- 10 Aralık 2017; 21:20:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Himura Battousai kullanıcısına yanıt
    vdsl hattımla 16mb hız alıyorum yok müşteri memnuniyeti sıfır abi bende 6 gün oluyor vdsl hızım 16mb hız almaktayım twitterdan cevap veriyorlar ama online işlemlerde kayıtın gözüküyor dönüş yapmıyorlar vodafone neti, önerirmisin adresimde ne alacagımı baktılar 76mb alıyorsun dediler 64mb hız 240gb kota 68tl dediler sence ne diyorsun turknet pişmanlıktır
  • Bilmiyorum hocam. Hayattan soğudum bunlar yüzünden. Muhtemelen 1 ay daha bekletecekler. Hiçbir umudum kalmadı destek ekiplerinden. İlgilenmek gibi bir gayeleri olsa bir kere olsun ararlardı. 1 ay veya 1 yıl sonra naber nasılsınız diye bir dönüş yaparlar, ben de 1 yıl boyunca keriz gibi para öderim almadığım internetle. Komediye bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır üyeliğimi iptal ettirmek istiyorum 10 defa faks çektim faksa cevap vermediniz 2 defa imzalı iptal dilekçesi gönderdim cevap vermediniz iptal edin üyeliğimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese merhabalar
    daha önce burada uzunca yazmıştım ama birde bu konu ile ilgili video çekmek istedim.
    umarımki aydınlatıcı olur.
    kesinlikle tarafsızca hazırlanmış bir videodur.
    herkese saygılarımla.
    ayrıca diğer kanalımız olan technoshot.net kanalımıza abone olursanız sevinirim.

    https://www.youtube.com/channel/UCsNaOQKsgEOY_nABzuUZpyg






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgurbuz50 -- 11 Aralık 2017; 10:56:0 >




  • İnternet+ telefon 60 tl değil miydi, ilk ay 70 tl fatura geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Memnun olmayan ne çok insan varmış inanılmaz. Ben aksine çok memnunum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iptal işlemlerinize öncelik verilmesi adına ilgili birimime ulaştım ve işlemlerinizi önceliklendirdim. Sizi arayarak detaylı bilgi verecekler. Bir sorun yaşarsanız PM üzerinden yazabilirsiniz.

    Eşime ait yeni üyeliğim aktif oldu.Ama Halen 3522336516 Abone nolu eski aboneliğimin iptal işlemi yapılmadı.İlgilenirseniz sevinirim.

    Şaka gibi geçen ay yanlışlıkla Aralık ayında gönderecekleri faturayı Kasım ayında göndermiş ve özür dilemişlerdi.

    Şimdi yine aynı Ocakta gönderecekleri faturayı aralık ayında kullanacağımız internet hizmetleri için 59,99 tl fatura göndermişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 11 Aralık 2017; 9:0:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cimbom38


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iptal işlemlerinize öncelik verilmesi adına ilgili birimime ulaştım ve işlemlerinizi önceliklendirdim. Sizi arayarak detaylı bilgi verecekler. Bir sorun yaşarsanız PM üzerinden yazabilirsiniz.

    Eşime ait yeni üyeliğim aktif oldu.Ama Halen 3522336516 Abone nolu eski aboneliğimin iptal işlemi yapılmadı.İlgilenirseniz sevinirim.

    Şaka gibi geçen ay yanlışlıkla Aralık ayında gönderecekleri faturayı Kasım ayında göndermiş ve özür dilemişlerdi.

    Şimdi yine aynı Ocakta gönderecekleri faturayı aralık ayında kullanacağımız internet hizmetleri için 59,99 tl fatura göndermişler.

    Hocam bende yeni geçtim eski aboneliğim iptal olmamış superonline daki ve ben yalın kullanıyordum yani ev telefonsuz.Perşembe günü geçiş yaptım ama hala ev telefonu numaram belirlenip açılmadı. Sizde ev telefonu var mıydı durumlar nasıl sizde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tezekos


    quote:

    Orijinalden alıntı: cimbom38


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iptal işlemlerinize öncelik verilmesi adına ilgili birimime ulaştım ve işlemlerinizi önceliklendirdim. Sizi arayarak detaylı bilgi verecekler. Bir sorun yaşarsanız PM üzerinden yazabilirsiniz.

    Eşime ait yeni üyeliğim aktif oldu.Ama Halen 3522336516 Abone nolu eski aboneliğimin iptal işlemi yapılmadı.İlgilenirseniz sevinirim.

    Şaka gibi geçen ay yanlışlıkla Aralık ayında gönderecekleri faturayı Kasım ayında göndermiş ve özür dilemişlerdi.

    Şimdi yine aynı Ocakta gönderecekleri faturayı aralık ayında kullanacağımız internet hizmetleri için 59,99 tl fatura göndermişler.

    Hocam bende yeni geçtim eski aboneliğim iptal olmamış superonline daki ve ben yalın kullanıyordum yani ev telefonsuz.Perşembe günü geçiş yaptım ama hala ev telefonu numaram belirlenip açılmadı. Sizde ev telefonu var mıydı durumlar nasıl sizde?

    Pm den cevap yazdım hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenan_0

    Memnun olmayan ne çok insan varmış inanılmaz. Ben aksine çok memnunum.

    Hocam bir teknik sorun çıkana kadar bende memnundum , ne zaman ki sorun yaşamaya başladım o zaman işler değişti.3 tane arıza kaydım var 2 sini salladılar düzeldi diye , 3. de cevap dahi yazmadılar , forumdan yazıyorsunuz onada bakmıyor.Kısaca sorun oluşmazsa her şey güzel ama en ufak sorunda hayattan bezebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2 ay oldu bende Turknet kullanıyorum ilk ay her şey iyiydi 12mb alıyordum bu da bana yetiyordu. Ne olduysa bu ay başında oldu hızım bir anda 3mb e düştü .Şu anda 3-5 MB arası dalgalı seyrediyor. 50 kere şikayet ediyorum bir günlüğüne düzeliyor sonra yine aynı şey. Bu arada modeme baktım SNR değer -1 ile 10 arası sürekli dalgalanıyor. Sorun benim kablolarda desem hiçbir şeyi değiştirmedigim halde bazen düzeliyor bir iki gün sonra yine aynı şey .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.