Şimdi Ara

Türknet Bataklıktır (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
1
Favori
12.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
92 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Türknete bugün iptal dilekçesini faksla gönderdim.. Faks bulabilmek için bir kaç kırtasiye dolaştım ki,
    bu devirde ne faksı ayrıca ya?.. Daha sonra türkneti telefonla aradım. İptal dilekçesinin kimliğin önlü arkalı
    fotokopisi olmadan kabul edilmediğini söyledi türknet görevlisi...

    Halbuki kendi sitesinde sadece iptal dilekçesi göndermeniz gerekir diye belirtiyor..

    İşin gücün yoksa gene yine faks peşindee koştur..."Aksi takdirde faturalandırma devam eder" diyor telefondaki bayan..

    Ofisi,binası yoksa birde otomatik ödeme talimatı verdiysen kolunu kaptırdın demektir..


    Yani konuyu açan arkadaşa niye kızıyorsunuz? Yalan mı.. Kaldıki ben interneti iptal ettirmedim bile, Ttnete geçiş yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Türk net çalışanı mısınız ?

    Türk Telekom müşterisi olmayan vatandaşın bağlantısı kopsa bile TT alakalı diyemezsiniz. Adamlar TürkNet den hizmet alıyorsa problem Türk Telekom bile olsa Türknet sorumludur. Her firma sorumluluk alanını bilmelidir.
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluryorsunuz ya bayılıyorum sizin gibilere.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş muhabbet 1 senedir kullaniyorum sadece pazarları net gittigi oldu oda ttdan kaynaklı baska sorun yaşamadım hiz 35 mbt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes kendi yaşadığını biliyor, bugün herşey yolunda olabilir ilerde de bakalım aynı şeyi rahatça söylebilecek misiniz?
  • Aboneliğimi başlamadan bitirdim. O bile bezdirdi beni, telefonla ulaşılmamak için elletinden geleni yapmışlar.
    Yahu iptal ettik, bugün yine mesaj geliyor, görüşmemize istinaden kararınızı gözden geçirdiğiniz için teşekkür diye. Halbuki böyle görüşme olmadı...Şaka gibi.
    Mesaj aşağıda.
    "Degerli TurkNet'li, .... nolu iptal kaydinizi, 08.03.2019 tarihinde sizinle yaptigimiz gorusme sonucunda islemden kaldirdik. Kararinizi gozden gecirdiginiz icin tekrar tesekkur ederiz. TurkNet B001"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim mayisin 10'unda sozlesmem bitiyor TT ile, verdikleri fiyati begenmedim 24mbps sinirsiz 99TL dedi. Eski paketim 70TL 35MBPS 50GB idi

    Turknete gecicem 50 metre ileride oturan arkadasim kullaniyor sorun yok onda sozlesme olmamasi banada cazip geliyor netspeed ile Turknet arasinda gidip geliyordum ama son kararim Turknet olacak gibi ariza bakimdan arkadaslar TurkTelekom hemen geliyor filan diyorlar

    Son 2 senede sadece bir kere arizam oldu ama halletmek icin 1ay boyunca ugrastim PaulDoaneye filan yazdim anca oyle mudurlukten adam gonderdiler kimse ugrasmiyordu diyorum 35 mbps paket hizim var ben yarisini aliyorum biryerde sorun var Telefondaki kadin kotaniz bitmis diyor ya diyorum gece olcuyorum o hizi kablo ile deneyin kablo ile deniyorum belki kablonuz zarar gormustur diyor en son biri geldi 2 hafta sonra hat degerlerini octu kutuya kadar normal hiz geliyor ama yukari cikinca hiz yariya dusuyor diye sorun tespit etti kablonuzu degisirin diye kafasina gore rapor tuttu basti gitti yine sikayet ettim paul doaneye bu sefer baska birini gonderip olcum yaptirtilar santrala baglanip hiz degerlerimi duzelttiler o gunden beri sorun cikmadi ama baya ugrastim sonunda yeter dedim bu sondu

    65 TL 15 TL daha verip hizimi 50-60mbps yaparim yeter bana cok sorun cikarsa 2-3 ay sonra cikarim netspeede gecerim oradada ayni sorun cikarsa geri TTnete donerim niye herkes bi panik halinde anlamis degilim bu ulkede internete verilen onem orta seviyede bile degil!




  • Türk Telekom Fiber kullanmaktayım. Taahütüm bittikten sonra tahmin ediyorum yüksek fiyat çekecekler. Forumdaki konulara bakarsanız ülkedeki her isp sorunlu gözüküyor. Çünkü sorun yaşayanlar zaten konu açıyor. Benim anladığım hizmet kalitesi şans işi. Bu sebeple tek kriterim uygun fiyat, fiyatına göre yüksek hız ve taahhütsüz olması. Yoksa müşteri hizmetleri olup olmaması bence önemli değil. Emin olun müşteri hizmetlerinde ki görevliler bir çoğumuzdan daha bilgisiz.Önemli olan isp nin soruna teknik ekibini yönlendirme süresi.
  • Aslında tüm sorunlar altyapıdan kaynaklanıyor.. Altyapı çoğu yerde eski ama hergün abone sayısı artıyor.

    Uzun sürede bu altyapı sorunu devam edecek ve tüm İSS'lerde sorunlar devam edecek.. ilk aboneliklerde her zaman
    işler yolunda gider ama ilrleyen zamanlarda işler mutlaka değişecekdir.

    Geçenlerde yürürken yolun üzerinde bir saha dolabı, 70 yaşının üzerinde olduğunu tahmin ettiğim bir telekom çalışanı
    olsa gerek ki hem çalışıyor hemde yanında kedninisi lafa tutan iki tane kızla birşeyler konuşuyorlar.. Bir sürü kablo
    çalışan yaşlı bir şahıs çalışrken başkasıyla da sohbete dalabilecek yetenekde çalışanllar bizim ülkemize mahsus olsa gerek.
  • İptal dilekçesini dün itibariyle gönderdim. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek.
  • 15mehmet15 kullanıcısına yanıt
    Hattımı şu saat itibariyle iptal etmiş bulunmaktayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75mbit internetim var, 1.21mb alabiliyorum şu an şu saatte. Akşamları (20:00 ve sonrası) bu rezalet var ve var olacak, lütfen uzak durun, müşteri kazandırmayın, para kazandırmayın.
  • Her istenilen evrakı göndermeme rağmen halen aboneliğimi devam ettiriyorlar.. Halbuki üç sene
    önce ttnet'den türknete geçerken hiç sorun olmamıştı...

    Bence hiç bulaşmayın türknete, bugünlük işler yolunda gidebilir, bunun birde ilerisi var.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.