Şimdi Ara

TURKNET başvuru sorunu - uzaktan eğitim süreci mağdur oluyoruz -

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 50 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • onuer (5 mesaj) TurkNetDestek (4 mesaj) Yavu Selim Öztürk (1 mesaj) Quavox (1 mesaj) Apollon (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (7 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> TURKNET başvuru sorunu - uzaktan eğitim süreci mağdur oluyoruz -
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    145 Mesaj
    Bana da 14 günde telefon etiketlemeye anca geldiler 13'ünde. İnternet başvurum yapılmış 48 saat sürer dediler tabii inanmadım ama umut ekmeğimiz :D 48 saat dolmak üzere tık yok. Umarım bizim ankastrede de bir de böyle bir sorun çıkmaz yoksa yandık.
    |
    |
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    Bende mağdurum 13+gün oldu etiketleme için bile gelmedi ekipler bıktım artık beklemekten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2496 Mesaj
    RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    48 saat içinde yapacağınızı vaad ettiğiniz hizmet için, 72 saat sonraya randevusunu verdiğiniz için MİNNETTARIZ



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar sanırım bu abonelik başlangıcı şans işi noktasında biz de şanssızlar kervanına katıldık.

    07.04.2020 tarihinde, eve bir üniversite öğrencisi ve bir öğretmen olarak baba ocağına gittiğimizden, eve internet bağlamanın ihtiyacı ile, başvurumuzu yaptık. Mahallede Telekom ana kutusu binamızın dibinde, bina tesisatı sıkıntısız, daha önce telefon aboneliğimiz vardı.

    Her neyse başvuru sonrası, evraklar gitmesine rağmen gelmedi diye 2 gün mail sms atarak öyle salladılar. Bu süreçte forumda ben de yazdım başka konular altına, @turknekdestek ilgilendi sağolsun.

    Evraklarımın ulaştığını zaten telefon başvurusunun da evrak gelmeden yapıldığını iletti. Bu süreç devamında 13 Nisan pazartesi etiketleme için binaya geldi Telekom yetkilisi. Yeni telefon numaranızı da söyledi. Ben de yine burdan, telefon numaramız belli oldu, lütfen bi sonraki aşamaya geçin dedim.

    Bi sonraki aşamada altyapı sorunları nedeniyle işleminiz gecikiyor durumuna dönüştü sistem.

    Sorunun ne olduğunu sorarken, bu durum aktivasyon sürecinizi tamamlıyoruza dönüştü.

    Tabi ben de dün, neden beklediğimi anlayamadığım için, telefon numarasından arayıp ara ara kabloyu kontrol etmeye başladım. Ve sonunda aşağı apartman içindeki etiket yapılan kabloyu denemeye karar verdim. Ancak etiket yapılan kablo da telefon hattımız aktif değildi.

    Duruma ilişkin attığım mesajlara dün hiçbir şekilde yanıt alamadım. Telekom yetkilileri ile görüştüm, kablo da hat yoksa arıza kaydı açılmalı türknet tarafından, arıza kaydı açtırırsanız bakalım dediler ama türknet ne mesajlara bakıyor ne de telefon ile ulaşmak mümkün.

    Şimdi buraya konu açıyorum neden, şansız olanların sayısının çok olduğunu herkes görsün diye.

    Şimdi buraya bu konuyu açıyorum neden, 8 gündür bağlanmayan bir internet söz konusu olduğu için herkes görsün diye. İyi hoş 20 gündür bağlanmayan da varmış ama o kadar beklemeye niyetim yok.

    Özetle yetkili insanlar bu durumu ya çözsün, çözemiyorsa da insan gibi çözemiyoruz deyip uzatmadan durumu noktalandırsın. Biz de hızlıca alternatif bakalım.

    Gerçekten bu konuda şansız grupta olduğum için üzgünüz. Görev ve sorumluluklarımız artık aksama durumuna geldi.


    1651022 müşteri no. Not : adres şehrin göbeği, Telekom kutusunun dibi, muhtarın dairesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuer -- 15 Nisan 2020; 12:56:28 >



    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek




  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Şimdi indim kabloyu yine denedim, yok kablo da hat. Neyi nasıl çektiler anlamış değilim. Acaba diyorum Telekom da bilerek mi sabote ediyor bu süreci. Bu kadar kişi sorun yaşıyor burda. Yıllarca üniversite öğrencilik yıllarımda Telekomda çalıştım, 24 saatte telefon internet bağlanıyordu. Aradan 10 yıl geçti. 24 saat 24 güne dönüştü heralde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kimisine 2 3 günde bağlanıyor diye, şansımızı deneyelim belki bizim de bağlanır sorunsuz demiştik. Olmadı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    21284 Mesaj
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde telefon geçişi gerçekleşmiştir. İnternet başvurunuzu yaptık şu an onaylanmasını bekliyoruz. Onaylandığında hizmetinizi kullanabileceksiniz.
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde telefon geçişi gerçekleşmiştir. İnternet başvurunuzu yaptık şu an onaylanmasını bekliyoruz. Onaylandığında hizmetinizi kullanabileceksiniz.
    Allah aşkına suna da bakar misiniz 3 gündür bir belge yollayamadılar bu kadar basit bir şey için ne bekleniyor anlamıyorum.
    Destek no
    32170209



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Malesef, perşembe günü telekomu araya araya internet portunu verdirdik, bu süreçte anında burdan aktivasyon bilgilendirmesi geldi turknet tarafından ancak, 24 saatte arayacağız randevu için dediler, 26. Saat arayıp yani bugün 48 saat içinde size gelecekler dendi. Ne zaman dedim en geç pazartesi olması gerekiyor 48 saate göre, salı gününü bulur dedi arkadaş.
    Gelelim esas soruna, bu aşamada olan herkesin internet hattı aktif oluyor. Benim bina girişinde etiketli o kablo da hala HAT YOK. YANİ BİR SORUN VAR. VE BU SORUNU ARTIK NE ZAMAN GELİRLERSE GÖRÜP Bİ 10 GÜN DAHA SALLAYACAKLAR BENİ. BEN BU KADAR CİDDİYETSİZ İŞLETİLEN BİR SÜREÇ GÖRMEDİM.

    Türktelekom sizi sabote mi ediyor yoksa siz mi bu işi beceremiyorsunuz karar veremedim.

    10 yıl önce 24 saatte aktif olan internet, bugün 2020 de 11 gündür hala kullanılabilecek bir durumda değil. Hadi ilk 3 gün başvuru süreci desek, 8 gündür bu iş nasıl çözülemez.
    Gerçekten şu zorlu süreçte, böylesine şansız bir durumla karşılaşacağımı bilsem bulaşmazdım. Yeni bir iss başvurusu yapacağım artık hangisi önce açılırsa onu kullanıcam. Bu denli ilgisiziliğiniz için teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Firma Yetkilisi
    21284 Mesaj

    Merhaba, evraklarınız bugün sisteme yüklendi. Aktivasyon işlemlerinizi devam ettirerek size bilgi vereceğiz.
    |
    |
    Apollon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    21284 Mesaj

    Merhaba, kurulum ekiplerinden 21.04.2020 tarihine randevunuzu aldık. Ekipler randevu tarihinde gelerek bağlantınızı yapacaklar.
    |
    |
    onuer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    21284 Mesaj

    Merhaba, yoğunluk olması nedeniyle elimizde olmayan sebeplerden aksamalar olabiliyor.
    |
    |
    onuer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Bitcoin Alım Satım
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,562
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.