Şimdi Ara

Türknet bağlantı kopmaları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turknet ile son günlerde çok sık bağlantı kopmaları yaşıyorum.. Türk telekom yetkilileri internet hızının fazla olduğunu hattının 75 mbps hızını desteklemediğini söyledi ( 75 mbps hızına 2-3 ay oldu geçeli.. Bu arada geçiş ücreti olarak 5 TL faturaya yansımış) bunu Türknete bildirdim hızı tekrar 35 mpbs yaptılar ama kopmalar devam ediyor günlerdir.. Türknet müşteri hizmetleri hattın 75 mbps hızını desteklediğini ama kabloların eski olduğu için bu hızı alamadığını söyledi.. Ama benim hattımın kabloları yeni değişti ve yeni Türk telekom kutusu da evimin hemen önünde..
    Maalesef basit sorunu çözemediler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Merhaba, destek kaydı numaranızı ve konu linkini PM üzerinden paylaşır mısınız? Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • @TurkNetDestek destek kaydı hangisini yollayım? Hep sorun çözüldü deniyor ama maalesef değişen bir şey yok!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1690363 abone numaram birde siz bakın bakalım çözülecek mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Hizmetinizi kontrol ettiğimde 21.08.2021 tarihinde net uzmanı arkadaşım 8 saat 17 dakika bağlantınız olduğu bilgisini vermek için arama sağlamış ancak size ulaşamamış ve siz sonrasında destek kaydınızı kapatarak yeni bir kayıt açmışsınız. Net uzmanı arkadaşlarım yeni bir iş emri ile saha ekiplerine bilgi verecekler. Bende kendilerine bildirimde bulunuyorum ve takip edeceğim.
  • Modem arayüzünüzü atar mısınız hız sayfasını?

  • SNR değerlerini paylaşabilir misin?

  • Türknet bağlantı kopmaları

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türknet yaptığı araştırmada sorunun iç tesisattan olduğunu söyledi.. Benim evim müstakil ve dışarıdan gelen kablo yeni ( bir kaç sene önce yeni kablo çekildi) ve direk modeme bağlı.. Ama sorunun ev tesisatından kaynaklı olduğunu söylüyorlar..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden verilen bilgiye göre iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisini veriyoruz. Dilerseniz 108 TL'ye yerinde destek hizmetimizden yararlanabilirsiniz. İç tesisatta sorun yoksa 108 TL'lik ücreti almayıp tutanak ile birlikte yerleşik operatör saha ekiplerine ileteceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim evim müstakil ve dışarıdan gelen kablo arada splitter ile direk modeme geliyor.. Yani iç hat diye bir sorun yok.. Türk Telekom yetkilileri hattın 75 mbps desteklemiyor dediler bunu size bildirdim sizde 35 mpbs hızına düşürdünüz.. Bağlantı kopmaları hâlâ gitmedi.. 108 ₺ ücreti nedir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Teknik uzmanlarımıza sorunu iletebilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Yaklaşık 20 gündür çözülmedi şu sorun.. Kablo değiştirdim, yeni modem bile aldım yok kesilmeler devam ediyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yok teşekkür ederim.. Sorun çözülmüyor nasıl olsa..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tolga68 kullanıcısına yanıt

    O spliter'ı söküp, bağlantını o şekilde 1 gün deneyebilirmisin?

  • Conar-XP kullanıcısına yanıt
    Hocam splitteri çıkarttım direk modeme bağladım(1 haftadır böyle kullanıyorum) , Telekomdan gelenler bağlantılarda bir sorun yok dediler yeni modem aldım ama bir türlü kesilmeler gitmedi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolga68 -- 7 Eylül 2021; 12:51:59 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Modem değerlerine bakınca 75mbit net'i rahatlıkla taşıyabilir, hatta 80'ide taşır, ancak kopmalar belliki 1 temazsızlık sonucu oluşabilir, bu durumu'da test cihazlarıyla tespit etmekte çok zordur, yani fiziksel kontroller ile tespit edilebilir.

  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Tekrardan merhaba, 22.08.2021' de konuda müşteri numaranızı paylaşmışsınız. Oradan kontrol ettiğim zaman 16 saat 59 dakika bağlantınız bulunuyor. Bu süre içerisinde bir sorun yaşadınız mı?
  • Conar-XP kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi Türk telekomdan 2 defa geldiler.. Bağlantılarda hiç bir sorun yok dediler. Ölçüm filan yaptılar.. Bende splitterı iptal ettim, yeni modem aldım yine aynı.. Artık Türknet abonesi olduğum için mi böyle bir şey yapıyorlar şüpheleniyorum..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.