Şimdi Ara

TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Oturduğum evde 2015 tarihinden 01.07.2019 tarihine kadar ttnet kullanıyordum.09.2016 yılından beri de 100 mb paketi mevcuttu.Kampanyaların bitmesi ile malum 100 mb kotasız paketleri uçtu bende uygun fiyatına aldanarak 11.07.2019 tarihinde türknette geçtim.Geçmeden önce telefonda defalarca sordum kontrol ettirdim alt yapınız müsait 100 mb kullana bilirsiniz evinize takribi 88-90 mb hız gelecek dendi.Bende İlk deneme amaçlı35 mb olan paketti 1-2 ay kullandım baktım sıkıntı yok sonra 10 lira farkla 100 mb kadar olan pakette geçtim.

    Her şey bu talepten sonra başladı normalde
    DSL Hızı(Kb/s): 35660 4089
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 89555 19816
    SNR Sınırı (dB): 28 26.9
    Hat Zayıflaması(dB): 14.6 0.0
    Güç (dB): 18.5 8.9

    olan alt yapım 100 mb talebinden sonra sapıttı ve max 49 mb destekler hale geldi.Bu kayıtları saklamamın da nedenine birazdan geleceğiz.Tabi ki arıza kaydı oluşturdum 3-4 gün sürdü arıza yok alt yapınız bu bilmem ne bilindik hikayelerden sonra hızım 70 mb seviyesine getirildi.1 ay kadar da böyle kullandım gene sıkıntı yoktu.Ta ki modem ip alamamaya başlayana kadar arıza kaydı açtım 2.günün sonunda internet geldi ama 50 mb seviyesinde.Gene arıza kaydı oluşturdum gene alt yapı yetersiz hikayesi gene kabul etmedim.14-15 Gün uğraştıktan sonra 09.08.2019 da tarafınıza ekip gönderilecek sıkıntı bizden değilse ücret ödeyeceksiniz dendi.

    Tamam dedim gönderin gelsinler.2 arkadaş geldi ttnet çalışanı dolaba indiler işte kontrol ettiler dolaba 80 mb geliyor ama size gelene kadar 50 ye düşüyor dendi bu durum içinde normal cevabı verildi.Kutu ile ev arası 100 metre yoktur bu arada.Bende peşlerinden gittim görmek istedim durumu ellerinde ki cihazda zaten hat SNR değeri 11 max alınan hızda 79000 gösteriyordu yani bariz bir yerlerde sıkıntı vardı.Bende önceden bu hat ile 100 mb kullandığımı ve yıllarca kullandığımı söyledim .Bu bölgede imkansız olduğunu %2 lik bir kesim anca bu hızları alıyor dendi.Bende elimde ki kayıtları ekran görüntüleri gösterdim genel merkezi arayıp bir şeyler yaptılar hızı gene 70 mb civarına çektiler SNR 11 civarıydı.

    Takribi 1 saat kaldı kalmadılar yapılacak başka bir şey yok dendi ve direk kaçtılar.Türknette durumu anlattım ama tabi ki robot gibi cevap ile sorun yok bu hızlar normal diyerek kesinlikle anlamak istemedi.Neyse artık sözün yeri allah belasını versin böyle bu işin diyerek bu şekilde kullanmaya başladım.

    Tabi ben he dedikçe yüzsüzlük artmaya devam etti aşağıda görüldüğü gibi son 2 ay içinde açılan arıza kayıtları ki bunlar hızdan kaynaklı değil.İnternet 1 hafta bilemedin 10 günde bir bir şekilde kesilip geri bağlanmıyor ve arıza kaydı açmadan da düzeltilemiyor.Düzeldiğinde ise durum daha komik sürekli hız düşüyor.

    TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR


    Farklı zamanlarda aldığım hız değerleri.

    TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR

    TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR


    Şimdi gelelim asıl bombaya türknet diyor ki alt yapınız bu 50 mb den fazla hız kaldırmıyor.Ya tesadüfen aldığım kayıtlara bakın 15-16 saat kesintisiz bağlıyım ve bu kayıtlar kendi sisteminizden alınıyor.1 hafta geçti gene internet gitti modem ip almıyor tekrar arıza kaydı açtırdım.1 gün sonra internet geldi Lanet ettim bıraktım peşini durumun dedim 65-70 mb kullanayım sinir olduğuma değmiyor.

    65 MB civarı ile kullanmaya başladım ben başladım da bu arızanın sonu gelmiyor ki 1 hafta sonra dün gene internet kesildi arıza kaydı açtırdım öğleden sonra 16:00 da internet geldi.


    Şimdi gelelim asıl güncel soruna
    TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR


    İnsanla dalga geçer gibi yazdıkları mesaja bakın arıza kaydı açtığımda olan mevcut hızım 88 mb bana sağa dolabından kontrol yapılarak verilen 53 mb ki bana 40 mb geliyor şuan.Ve dalga geçer gibi şuan sorun görünmüyor saatlerdir bağlısınız deniyor.Arıza kaydınız içine onlarca resim attım testler attım ki gerek yok kendinileri verdikleri ekranda sorunu kabul etmiş oluyorlar ama bu onlar için bir sorun değil.
    Başka bir konuda da türknet üyesi '80mb hat neyine yetmiyor 80le ne yapıyorsun da 100 istiyorsun ' diye mesaj atmış başka sorun yaşan arkadaşa.Bu insanlarla dalga geçmedir onları dikkatte almamaktır.

    Bundan 2 ay önce sorunumu çözemediler.Telefonda da müşteri temsilcisi beğenmiyorsanız başka yere gidin dedi açılsın dinlensin o kayıtlar.Bende netspeed başvurusu yaptım ertesi gün kapıma kayıt alan arkadaş geldi belgeleri gönderdik.Aynı gün Türknetten arandım memnunmusunuz diye ? Nasılsa çözülemeyen o sorun 5 dakikada çözüldü bende uğraşmak istemediğim için geçişi iptal ettim.

    Şuan türktelekomda 100 mb 4 yıl kullandığım hat türknette geçtikten sonra kademeli olarak 88 mb den 40 mb düşürüldü ve sorun kabul edilmiyor.Düşmesi yetmediği gibi de her hafta arıza kayıtları ile uğraşıyorum ve artık hattın alabildiği max hız 43 lere geriledi.Onu değiştiriyoruz bunu yeniliyoruz diye içinden geçtiler hattın buyrun.

    DSL Hızı(Kb/s): 42160 4089
    Ulaşılabilir Hız(Kb/s): 43355 18886
    SNR Sınırı (dB): 8.7 19.9
    Hat Zayıflaması(dB): 18.6 0.0
    Güç (dB): 14.5 8.9



  • Buyrun gece gece insanı çileden çıkartan cevap gel de çıldırma.

    TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkımm -- 8 Ocak 2020; 23:33:19 >
  • Hocam maalesef İnternet işi artık tamamen şansa kalmış. Bence başka operatörlere bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CXath1 C kullanıcısına yanıt
    Hocam şuan son yapılan işlemden sonra hat değerleri rezalet durumda.Yeni bir maceraya atılırsam zararlı ben çıkarım çünkü ne yapıldığını bilmiyorum ayrıca bu tür nakil işlemleri çok kısa sürmüyor ve müşteri boşu boşuna fatura ödüyor.Nasıl bozdular ise bunu çözecekler şu mantığı da anlamıyorum biz ttnet ekiplerine durumu ilettik biz bir şey yapamayız.O zaman bu işi yapmayın ben ttnet abonesi miyim türknet abonesi miyim ? Her arıza oluşunda biz ekibe bildireceğiz ekip gelmiyor biz bildirdik yapacak bir şey yok .... diyerek çıkıyorlar işin içinden.


    Son güncel durum şu;Türknette göre 100mb olan hattın ana kutuda 41 mb olması ve kendi yaptıkları testte böyle çıkması bir sorun değil.Bizim bunun nedeni ni sormamız bir sorun.Çünkü internette bağlısınız diyor çıkıyor işin içinden.
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Rica etsem bu durumu bana PM üzerinden detaylıca müşteri numaranız ile birlikte PM üzerinden ilebilir misiniz? Size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Maalesef bir arıza olduğunda teknik destek namına hiçbir şey yapmıyorlar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gönderdim son durum da bu

    TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR
  • trkocaer kullanıcısına yanıt
    1 saat önce arandım hatta ismini hatırlıyorum Rozelin A. hanım.Bir arıza olduğunun farkında olduklarını ayrıca sık sık kopma da olduğunu bununla ilgili 48 saat içinde çözüm bulunarak tarafınıza bilgi ileteceğiz dendi.En başında böyle söylenmiş olsa insan daha ılımlı yaklaşır olaya.Anlamadığım şekilde kimi çalışan sanki firmayı bırakmanızı ister gibi işlerini o kadar isteksiz yapıyorlar ki ve ilgilenmiyorlar bu yüzden bu kadar insan deliriyor.İnşallah buda yumuşatma hilesi filan değildir de gerçekten çözüm aranıyordur.Bir miktar düzelme var konuşmamdan sonra 44 mb seviyesinde tabi ki olması gerekenden çok uzak bakalım ne olacak.
  • Aynı kişi benide aradı halen bir çözüm yok. Umarım probleminiz çözülür.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Geçmiş geçmiş olsun TURKNET pişmanlıktır tez zamanda başka firmaya geçiyorum boş vaktim olunca

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • trkocaer kullanıcısına yanıt
    marmara kazım M kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hiç bir şey olduğu yok.Elektirik ve telefon işi yapan birini buldum ttnetin ana dolabına güç kaynağı ile modem kurduk ana kutuya gelen hız 45 mb bana gelen hız 44 mb önceden kullandığım hız 88 mb ama sorun kullanıcı kaynaklıymış.

    TÜRKNET AYLARDIR SÜREN SORUNA EK SORUN YARATIYOR



    Aslında doğru sorun müşteri kaynaklı çünkü müşteri olarak seçtiğim firma benim suçum.
    Sıkıntı tamamen internet kesildikten sonra arıza kaydı bırakmam ile başladı.Saha Dolabında Devre değişikliği yapılmıştır mesajı geldi ve benim hat değerlerim olmak üzere her şey çöp oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkımm -- 11 Ocak 2020; 21:48:32 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.