Şimdi Ara

Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor. (150. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.131
Cevap
39
Favori
164.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • angraf kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, geçiş işleminde başvuru evraklarınız bize ulaştıktan sonra servis sağlayıcınıza geçiş başvurusu yapıyoruz ve o başvuruyu yaptıktan sonra bir kesinti oluyor. Ortalama 48 saat içinde onay veriyorlar.
  • Pazartesi başvurmuştum, dün gelip TP-Link AC1200 modem getirmiş kurulum ekibi, üzerinde turk telekom yazıyor. Zaten odaya kadar fiber çekili idi. Sadece modemi kurup gittiler.


    İlk hız denemelerimde fast.com da 110mbit, nperf de 108mbit çıktı.


    Sadece verilen modemin çekim kalitesi bir tık daha iyi olabilirdi. Evin en uzak noktasında tek diş çekiyor, ek anten vs almak gerekir mi bilemedim. En uzak bölgede 70mbit falan çıktı fiber abonelikte.


    Şuan için çok memnunum, tek eksik şey referans kodundan faydalanamıyormuşum, geçen yıl başvurmuştum ama kurulum ekibi 10 gün gelmediği için başlamadan iptal etmiştim, bu nedenleymiş.

  • MegaWolt38 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, keyifli kullanımlar dilerim. Hız ile ilgili sorunları oim üzerinden uzman ekiplerimize talep olarak iletebilirsiniz.
  • müşteri no 2543090 , bize ne zaman daireye kadar fiber gelecek? arızalardan yıldık.

  • 15 Aydır Türknetliyim ve memnunum. Ping değerim de yakın zamanda oldukça düştü. Seni de bekliyorum.


    habib baycanyoutube
    15 Aydır Türknetliyim ve memnunum. bu zamana kadar herhangi bir arıza kaydı oluşturmadım. Seni de bekliyorum. Davet kodu: VEM40TR32QMF Bağlantı: https://turk.net/p/VEM40TR32QMF Hemen davet linkine tıklayarak web üzerinden internet aboneliğini başlatabilirsin. Ya da TurkNet’in ana sayfasından başvuru butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfadaki forma seninle yukarıda paylaştığım davet kodunu girebilirsin. Başka sağlayıcıya taahhüdün varsa, yani internet hizmetini değiştirmen durumunda sana ceza çıkacaksa, TurkNet 120 TL’ye kadar bu cezayı karşılıyor. Daha çok ceza çıkacaksa aşağıdaki link'e tıklayarak taahhüt bitiş tarihini giriyorsun, TurkNet tarih yaklaşınca sana haber veriyor. O zaman geçiş yaparsan yine sen de ben de bu kampanyadan yararlanabiliyoruz. Taahhütsayar: http://www.taahhutsayar.org/?PromoCode=VEM40TR32QMF Benim mutlaka bir yetkili ile görüşerek bu işi yapmam gerekir diyorsan, 0 850 288 80 80 numaralı TurkNet çağrı merkezini ara ve abone olurken TurkNet yetkilisi ile yukarıdaki davet kodunu paylaş. Bu kadar basit. İndirimli internetini sana çıkan ilk faturaların ödenmesinden sonraki fatura döneminde kullanacaksın. #TurknetFiber100 #TurknetFiber #Turknet #Türknet #TurknetDownload #Turknet2022
    https://www.youtube.com/watch?v=PN0bl4CTkeA&feature=youtu.be
  • BurakLEE kullanıcısına yanıt
    Merhaba, planlama listesinde bölgeniz yer alıyor ancak tarih için net bilgi şu an iletemiyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    merhaba konuya yanlış yerden girdim özür dilerim ama benim hızın 75 mbit i geçmiyor. burdaki arkadaşlara baktığımdan 100 mbit i geçenler var. teşekkür ederim.

  • Merhaba herkese, vdsl kullanıyordum. Fiber hattınız var geçiş yapabiliriz dediler. Bu süreçte internet kesintisi hiç olmayacak ve 1 hafta içinde tamamlancak dediler. Ama bu süreçte 3 gündür internetsizim ve 2 hafta geçti. Geçiş işlemi yapmayı düşünenler bunu dikkate alsınlar. Arayan bilgi verende yok. Çok pişman oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 01.02.2022 saat 15:30 da VDSL^den fibere geçiş işlemi talebim oldu bakalım kaç güne bağlanacak. Sorgulama yaptğımda 100/8 hız gösteriyordu. Şimdi ise "Devam eden bir talebiniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Devam eden işleminizi sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz." yazıyor.


    Destek talebınde telekoma iletildi kontrol ediliyor yazıyor.


    Beklemedeyim.

  • lionel1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız sorunu mu yaşıyorsunuz?
  • çikkarito09 Ç kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı değişikliği olacağı için ara ara kesinti yaşanabilir. Kayıt numaranızı paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Böyle bir bilgi kesinlikle verilmedi, özellikle sordum internet kesilmemesi gerekiyor eğer kesilme olacaksa geçiş olmasın diye ama kesildi ve 3 günlük bir kesin. Az değil nolur yardımxı olun 49852469 numaralı destek kaydı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çikkarito09 Ç kullanıcısına yanıt
    Destek kaydınız üzerinden ilgili ekiplere şikayetinizi paylaştım. Kontrole derek size dönüş sağlayacağız.
  • Mevcutta ki türk telekom portumu değiştirmeden servis sağlayıcımı değiştirebiliyor muyum?

  • Gencbeyiin kullanıcısına yanıt

    Taşımada sorun yaşanmazsa port değişmez.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bir yakınım size geçiş yapacak. Engelli tarifesi için başvuracak. Sitenizden başvuru yapabiliyor mu? Yoksa telefon üzerinden mi oluyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gencbeyiin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal ettirmeden geçiş işlemi yapmanız durumunda mevcut portunuz üzerinden kullanmaya devam ediyorsunuz.
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhaba, web sayfamız üzerinden ya da 0850 288 8081 numaralı hattımız üzerinden başvuru yapabilir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bende türknetteyım ancak modemım 2016 da verılen fıber desteklı Tilgin modem ve bu modem 5g desteklemıyor. modemı degıstırme ımkanımız var mı? nasıl bır yol ızlemem lazım

  • noname0056 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modemde bir arıza olursa ve ekipler modem değişim bilgisi verirse modem değişimi yapılabiliyor.
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.