Şimdi Ara

Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor. (107. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.131
Cevap
39
Favori
164.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknete geçmek isteyen arkadaşlar merak ettiklerini bana sorabilirler. Elimden geldiği kadar sizlere yardımcı olmaya çalışırım.

  • semihsahin45 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, şu an için talep edilmedi. Ancak ben talep edilmesi durumunda sizin hizmetinizi de dahil edeceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benide dahil eder misiniz?
    Abone no:1980379
  • Merhaba,


    ipv6 test için benide ekleyebilir misin @TurkNetDestek


    müşteri numaram : 876759

  • Online başvuru yaparken gece yarım bırakmıştım, ödeme ekranında kaldım. Az önce aradılar buradan tamamlayalım diye. Tamam dedim, otomatik ödeme talimatı vereceğim dedim. Bilgileri aldı başvuru yaptım dedi arkadaş. Dakka bir gol bir, ben talimat vereceğimi söyledim ya dedim, sonradan talimat verince aktivasyon ücreti 75 liraya düşmüyor artık 108 lira ödeyeceksiniz dedi!


    Daha abone olmadan sorun başladı! İsterseniz kayıt açalım dedi, siz talimat verin belki! düşer dedi. İptal edin üyeliğimi başlamadan dedim sonra ben başvuru yaparım kendim, yok olmaz öyle dedi.


    Müşteri hizmeti sıkıntı çıktığında belli olur.


    Bütün firmalar sıkıntılı diye eve internet çekmiyorum yıllardır. Çok da gerekli değil zaten. Fiyat uygun bir deneyeyim dedim sadece  Böyle küçük bir sorunda bile çözüm sunamıyorsanız başlamadan bitsin abonelik bir zahmet.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 27 Ocak 2021; 11:4:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    08502887160 nolu numarayı ara başvurunu iptal ettir. Mecbur etmek zorundalar. Daha sana sözleşme imzalatmadılar. Bir abonelik başlatamazlar.

  • Aslında iptal etmek yerine bu sorunu çözmelerini bekliyorum. En azından baştan savma iş yapmadıklarını düşünürüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki Türkiye de firmalar sorun çözümü konusunda çok yetersiz. Türknette ucuz internet verdiği için müşteri hizmetleri kalitesi de o nedenle düşük.

  • sirinmustafa S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben not aldım, eğer talep edilirse abonelik bilginizi ilgili ekibimiz ile paylaşacağım.
  • surfer07 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin bilginizi de not aldım. İstendiği zaman ilgili ekibimiz ile paylaşacağım.
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • binama türk telekom fiber bağlandı, başka daireleri sorgulatınca 100mb hız çıkıyor fakat ben 45mb kullanıyorum. Fiber'e nasıl geçebilirim?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam. mesaj attım. ama sonradan indirim mümkün mü ki? mh temsilcisi arkadaş olabilir de dedi ama kesin bişey demedi.

  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer aktivasyon işlemleriniz tamamlanmadığı için davet kodunuz varsa sisteme ekleyebiliriz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    davet kodu eklendi zaten orada sorun yok. sorun otomatik ödeme talimatı almadan başvurunuzu tamamladım diyen arkadaş. ben kendim ne güzel online başvuru yapacaktım, yarım bıraktım diye sabah erkenden arayıp uykulu uykulu başvuruyu tamamlattınız. sonra da yok efendim otomatik ödeme talimatı vermediniz dediniz.


    ŞİMDİ İSE NE SİZ NE ARADIĞIMDA GÖRÜŞTÜĞÜM TEMSİLCİLERİNİZ HİÇ KİMSE BU İŞLEM ARTIK YAPILABİLİR Mİ NET CEVAP VEREMİYOR.


    LÜTFEN BAŞLAMAMIŞ ÜYELİĞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİSİNİZ ?


    Böyle yaptığı işlten haber iolmayan saçma sapan insanlarla iş yapmak istemiyorum. iyi çalışmalar.

  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sonradan ödeme talimatı verildiğinde kurulum ücretinde indirim olmuyor ama bu başvuruyu iptal ederek yeni başvurunuzu alabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sonradan ödeme talimatı verildiğinde kurulum ücretinde indirim olmuyor ama bu başvuruyu iptal ederek yeni başvurunuzu alabiliriz.

    olmuyorsa niye oyalıyorsunuz, olabilir bakalım siz talimatı bankanızdan verin görürüz falan diye. olmuyor diyene sizin suçunuz ben talimat verecekken almadan işlemi bitirdiniz deyince e bakalım o zaman diyorlar. olmuyorsa neyine bakacaklar ?


    iptal edin lütfen başvurumu. Kullanici adiniz: 2011690


    kolay gelsin bilmediğiniz işinizde.

  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    İptal talebinizi ilgili ekibimize ilettim. Size arama sağlayacaklar.
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Geçemezsiniz. Evet komik bir şekilde geçemezsiniz. Ama başka bir İSS'e geçebilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/turknet-mevcut-abonelerine-onem-vermiyor-fibere-gecis-sorunu--147614585

  • ident İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, mevcut abonelerimizin fiber geçişi için çalışmalar yapılıyor ve ilerleyen haftalarda bu konuda bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.