Şimdi Ara

Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
3.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 ay internetini türk nette sorunsuz kullandıktan sonra 5 Eylül de internetim gitti... Arıza kaydı oluşturdum 1 gün 2 gün 3 gün derken 7 gün oldu hala gelip kontrol eden olmadı... Bu süre zarfında 50lere müşteri hizmetlerini aramışimdir... Her aradığımda farklı bir sebep sunuldu... Dolap arızası, genel arıza falan filan... Halbuki genel arıza falan yok komsularim çatır çatır kullanıyor... Telekom ekipleri pislik yapmak için oturdukları yerde arızayı geçiştirmek için uydurma dönüş yapıyorlar...

    Türk net ekibine bu durumu defalarca bildirmeme rağmen Türk net in hiç umrunda olmayıp aciliyet bildiriyoruz demekten başka birşey yapmadılar... Eğer Telekom ekipleri 30 gün genel arıza var derse ne yapacağım bilmiyorum...

    Arıza durumunda Türk net gerçekten çok aciz bir firma arıza kaydını giriyorlar gerisi Telekom ekiplerinin insafına kalmış... Bakalım Telekom ekibi ne zaman insafa gelecek?
    Türk net in bu duruma acil çözüm bulması gerekir....


    Ben böyle aptalca yönetilen arıza sorunu görmedim ... Türk net e arıza kaydının telekomda kapandığını ekibin gelmeyeceğini söylüyorum , aldığım cevap Telekom ekibi gelmezse bizim ekiplerimiz inceler... Peki sizin ekibiniz var mı? Evet uzmanlarımız inceleyecek diyorlar... Lanet olsun arıza kaydımi kapatın yenisini acin hiçbir şey yapamiyorsaniz bunu yapın ekiplerle görüştüm gelecekler diyorum yok kapatmayız diyorlar...

    Edit: olayın aslı Telekom arıza kaydına genel arıza notu dusmus, ekip ilgilenmiyor, kayıt kapatilmiyor, yeni kayıt açılmıyor... TT arıza ekibinin söylediği anca telefon arızası acarlarsa telefon arızası gibi gelip internetinizi yapabiliriz...
    Uzun uğraşlar sonucunda bunu türk net e aciklayamadim bir türlü telefon arızası acmadilar... TT u bekleyeceğiz, ne kadar süreceğini bilemeyiz deyince baktım bu işin çözümü yok iptal dilekcemi yolladim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin613 -- 21 Eylül 2017; 19:37:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 1 mayıstan sonra talep patlaması oldu, bu kadar talebi beklemedikleri için de operasyonları çöktü anlaşılan Sanki artık müşteri gelmesin, gelen de gitsin diye uğraşıyorlar. Tamam sorunların büyük çoğunluğu artniyetli olarak tt kaynaklı ama sen müşterinin arkasında duramıyorsan, tt'ye baskı uygulayamıyorsan bir zahmet bu işe girişme.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de ona kızıyorum gerçekten bir arıza olsa tamam bekleyeceğim ama aleni Telekom oyaliyor turknet de buna seyirci kalıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Bir de müşterimizi ezdirmek sözkonusu bile olamaz diyor forumdaki arkadaş. TT ekipleri ile sürekli iletişim halindelermiş. Sürekli iletişim dediği, tt'nin iss'lerin ortak kullanımına açtığı otomasyon sistemi üzerinden arıza kaydı açmak, tt'nin arıza kaydına döndüğü yalan cevapları kanun gibi doğru kabul edip aynen müşteriye iletmek
  • Merhaba, yaşamış olduğunuz sorununuz ile alakalı olarak sizinle PM üzerinden iletişime geçmiştik. Konunuz takibimizde olup uzman arkadaşlarım sorununuzu gidermek için çalışmalarını sürdürmektedir.
  • 8.gun gelen giden yok arıza devam... Telekom genel arıza yalanina Türk net takip ediyoruz yalanina devam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzman arkadaşlar yazmış mhuhhaj

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk net ten bir yenilik daha !

    Artık müşteri hizmetlerinden arıza kaydinin durumunu sormak istediğinizde destek kaydında olan yazıyı dinletip müşteri temsilcisine bağlanamadan görüşme sonlaniyor...

    Arıza kayitlarini daha hızlı çözmek için birşeyler yapacaklarına müşteriden nasıl uzak kalırız ona çalışmışlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce Telekom müdürlüğü ne gittim arıza kaydımi kontrol ettirdim türk net arıza kaydını kapatmış... Şimdiye kadar Telekom a suç buluyordum ama kesinlikle suç türk net in... Adamların ne yaptıkları belli değil... Ben de arıza kaydı açık görünüyor ama Telekom da kapalı... Tekrar aradım yeni kayıt açın ekip gelecek diye kayıt açamam çünkü kaydınız var diyor... Saçma sapan merdiven altı servis sağlayıcısı....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bizim sistemimiz üzerinde sizin adınıza açılan ve hala sistemde kayıtlı olan arıza kaydınızın numarası 14346748 şu şekildedir. Dilerseniz OİM üzerinden girip açıklığını ve kapalılığını kontrol edebilirsiniz. TT sanırım size yanlış bilgi vermiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bizim sistemimiz üzerinde sizin adınıza açılan ve hala sistemde kayıtlı olan arıza kaydınızın numarası 14346748 şu şekildedir. Dilerseniz OİM üzerinden girip açıklığını ve kapalılığını kontrol edebilirsiniz. TT sanırım size yanlış bilgi vermiş.

    Hocam ben kime inanayım? Siz açık diyorsunuz 8 gündür bekliyprim, Telekom a gidiyorum arıza kaydınızı kapatmislar ekipler bu yüzden gelmiyor diyor... Tamam oi merkezinde kayıt açık ama Telekom da kapalı ve adamlar gelmiyor bir zahmet şu saçmalığa bir çözüm bulun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Gelmezler hocam gelmezler. Sadece ve sadece yeni abone alımında anında ekipleri yönlendiriyorlar. Ben 25 gündür ekip bekliyorum hem internet arızam hem de telefonumun bağlanması için ama gelen giden yok ama Dün babam adına ablamların evine TurkNet aboneliği için işlem başlatıp aynı gün kargoladim adamlar Bugün telekomünikasyon göndermiş ve ben Şok oldum. Ulan 25 gündür arıza kaydı açtım 10 larca kez 1 kere telekomu göndermediniz. Ama Abonelik için daha kayıt evrakları yola bile çıkmadan telekomu gonderebiliyorsunuz. Ben bu işin tamamen DuYGuSal olduğunu görebiliyorum. Allah bunu görüyor. Hak kimsenin yanına kalmaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8.gun bitti hala internet yok gelen giden yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün tekrar Telekom müdürlüğüne gittim arıza kaydım kapalı... Türk net hala açık olduğu konusunda ısrarlı ve günlerdir boşuna bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunun temel kaynaği TurkTelekom TurkTelekomda olduğunuz zamanda arıza bıraktığınız zaman çoğu kez otomotaik mesaj atarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interyasin

    Sorunun temel kaynaği TurkTelekom TurkTelekomda olduğunuz zamanda arıza bıraktığınız zaman çoğu kez otomotaik mesaj atarlar.

    Hocam bu işi takip etmesi gereken türk net iken iki gündür ben Telekom a gidiyorum arıza kaydimin peşinde koşuyorum...türk net e kalsa aylarca beni bekletecek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım size ulaşıp bilgi vermek adına sistem üzerinde kayıtlı olan GSM numarasını arıyorlar ancak ulaşamıyorlar. PM üzerinden size bu bilgiyi verdim. Sizinle iletişime geçilebilecek bir GSM numarası rica edebilir miyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arkadaşlarım size ulaşıp bilgi vermek adına sistem üzerinde kayıtlı olan GSM numarasını arıyorlar ancak ulaşamıyorlar. PM üzerinden size bu bilgiyi verdim. Sizinle iletişime geçilebilecek bir GSM numarası rica edebilir miyiz?

    Telefon numaram doğrudur aradınız açtım 20sn bekledim ses gelmedi telefon kapandı bu mu sizin bilgi vermeniz? Sabit numaramdan arayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firma gerçekten sorumsuz... İki kere Telekom a gittim sorgulattim arıza kaydım kapalı görünüyor.... Bir de telekomda tanıdığım var sallama cevap vermeleri imkansız... Bu sorumsuz merdiven altı servis sağlayıcıya iki gündür durumu anlatamıyorum... Hala diyor ki arıza kaydınız açık görünüyor.... Türk net üzerinde arıza kaydı 1 ay açık olsa ne olacak, gelecek ekip Telekom a bağlı ve telekomun sisteminde arıza kaydı kapalı... Bunda anlamayacak işi cozmeyecek ne var?



    Böyle başıboş ne yaptığı belirsiz kurumsalliktan uzak bir firma görmedim ben... Müşteri hizmetleri papağan gibi genel arıza var deyip duruyor...



    Tekrar söylüyorum sizin açtığınız arıza kaydınız 6 Eylül de Telekom tarafından kapatılmış... Siz de kayıt açık görünebilir Telekom ekipleri tarafından bu kayıt kapalıdır... Siz 20gun de bekleseniz ekip gelip arizaya müdahale etmeyecektir. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlarıma ilettim. Sabit telefon numaranızı arayarak işlem sağlayacaklardır.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.