Şimdi Ara

TurkNet Ankastrede Çift Kablo Sorunsalı YALIN İNTERNET (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Halen bekliyorum çözüm için bir çalışmanız olacakmı? Olmayacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bravo sizlere, Halen neden telefona ayrı dataya ayrı kablo çektiğinizi, buna rağmen telefon sinyali olmadığını iyi analiz etmişsiniz ve çözüm getirmişsiniz.

    Gelen cevaba bak ya



    Degerli Musterimiz, telefon hizmetinizle ilgili yasadiginiz arizanin altyapi kaynakli olmadigi gorulmektedir, bina ya da dairenizin icinde yer alan kablo ve cihazlardan kaynaklanabilir. Arizanin giderilebilmesi icin bu alanlari kontrol ettirmenizi rica ederiz. Sorun duzelmezse lutfen bizimle tekrar iletisime gecin. Ariza kayitlarinizihttp://****/TURKNETarizatakip Online Islem Merkezimiz uzerinden de takip edebilirsiniz. B001

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • realjackal R kullanıcısına yanıt
    tt'ye iş emri göndermişler mi? Gönderdiyse "altyapı kaynaklı değil" şeklinde cevap dönen tt. Belli ki size gıcık kapmışlar
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bilmem soralım bakalım.



    @Sayın TurkNet;



    Türk telekoma bu sorunla ilgili iş emri gönderdiniz mi yoksa sıradan aç kapa destek kaydı yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam telekom il müdürlüğüne gidip durumu onlara anlatsana... aslında senin iş basit telefonla interneti birleştirecekler... telekomda iş yapacak birini bulsan hallederler...
  • Evet çözümünüz nedir???

    İç tesisat sorunu demeyin sakın. Yüm kontrollerimi bina dışındaki Türk Telekomun kablo bıraktığı ankastreden yapıyoruz. Elektrikçi ile beraber...

    Siz halen benim telefon hizmetimi aktif hale getiremediğiniz gibi sorunun benden kaynaklı olduğunu söylüyorsunuz. Buyrun çözümünüz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Bende superonline yalın adslden geçtim cuma günü.cumartesi yeni uç bagladı biri gelip.dün de öglen civarlarında internetim kesildi dsl ışıgı yanmıyor.şimdi ben yeni çaktıkları yere mi baglıyım kablomu onla mı alakalı

    TurkNet Ankastrede Çift Kablo Sorunsalı YALIN İNTERNET

    TurkNet Ankastrede Çift Kablo Sorunsalı YALIN İNTERNET

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar dikkat edin!!!

    Bu firmanın sorunlara getirdiği bir çözüm yoktur.

    Problem ve çözüm belli olmasına rağmen insanı salak yerine koyan bir anlayış içerisindeler.

    Tüketici şikayeti diye bir bölüm açmışlar, başvuru yapıyorsun şaka gibi 10 gün sonra arayıp destek kaydını kapatalım mı diye arıyorlar. Hayır kapatmayın sorunum çözülmedi onay vermiyorum diyorum dinlemeyip kapatıyorlar.

    Siz bu şekilde bir yaklaşımla müşteri memnuniyeti kazanamazsınız ve kaybedersiniz bilginize...

    Ben bu bilgileri her platformda dile getirip dizin asıl yüzünüzü ortaya dökeceğime emin olabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realjackal -- 21 Kasım 2017; 19:1:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.