Şimdi Ara

TurkNet ankastre etiket sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu an oturduğum ev eski olduğundan telefon kablosu çekilmemiş. TurkNete başvurdum işlemler devam ederken aradım ve kablomun ankastrede etiketlenmesi gerektiğini benim daha sonra kabloyu eve alacağımı söyledim. Türk Telekom ekipleri gelmiş bağlantıyı yapmışlar ama sözde, ne bağlantı var ne etiket var. Aradım arıza kaydı oluşturdum ama hala bir gelişme yok. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar nasıl çözüme kavuştunuz?



  • Binanıza kablolar direkten mi geliyor yoksa ankastre kutusu var mı? Arıza kaydı açtırmaktan başka çareniz yok adamların canı istemezse gelmeyip arıza kaydını "müşteri kaynaklı" deyip kapatıyorlar.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Kablolar biraz karışık ama evet ankastre kutusu var binada. Tek yapmaları gereken etiketlemek. Yaptıklarını söylemelerine rağmen hiçbir şekilde ellenmemiş ankastre, üstündeki tozu dahil, değişiklik yok.
  • Kendilerine geçirmek için dalavere yapıyorlar. Millet zannediyor ki turknet'in kendi ekibi var onlar ilgilenmiyor. Kendi ekibi olsa bile ankastrede hattın belirlenmesi tt sorumluluğunda. Adamların arkasında devlet olduğu için bu konularda herhangi bir yaptırım da uygulanmıyor, olan müşteriye oluyor. "Sen misin başka iss'ye geçen!" diyerek milleti cezalandırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemrety

    Kablolar biraz karışık ama evet ankastre kutusu var binada. Tek yapmaları gereken etiketlemek. Yaptıklarını söylemelerine rağmen hiçbir şekilde ellenmemiş ankastre, üstündeki tozu dahil, değişiklik yok.

    çevir sesi için arıza kaydı bırak daha çabuk ilgileniyorlar hemen ekranlarına düşüyor. Akşam bıraktığım arıza kaydı için TT deki abi sabah 9 da hemen aramıştı ama Net arızalarında önlerine niye ise(! TT merkez diyorum) geç veya hiç düşmüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemrety

    Kablolar biraz karışık ama evet ankastre kutusu var binada. Tek yapmaları gereken etiketlemek. Yaptıklarını söylemelerine rağmen hiçbir şekilde ellenmemiş ankastre, üstündeki tozu dahil, değişiklik yok.

    çevir sesi için arıza kaydı bırak daha çabuk ilgileniyorlar hemen ekranlarına düşüyor. Akşam bıraktığım arıza kaydı için TT deki abi sabah 9 da hemen aramıştı ama Net arızalarında önlerine niye ise(! TT merkez diyorum) geç veya hiç düşmüyor

    Mantıklı bir yöntem. Adamı binada yakalayıp telefonlu internet abonesi olduğunuzu da mutlaka belirtin yoksa internet için ayrı kablo ayarlıyorlar, iki sinyali birleştirmeyi bir türlü beceremiyor herifler.




  • Bana da aynısı oldu diyerek gün gelmişti ekip tekrar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala bekliyorum 5 gün oldu arıza kaydı açtıralı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemrety

    Hala bekliyorum 5 gün oldu arıza kaydı açtıralı.

    Size vaad edilen hız ne kadar ? 16 mbps ve hala TürkNet de ısrarcı iseniz şunu deneyebilirsiniz ama şu an açık olan aboneliğini kapatmanız lazım



    https://forum.donanimhaber.com/telefon-veya-internet-aboneligi-olmayanlar-icin-turk-net-e-gecis-sekli-tavsiyesi-adsl-icin--125967495



    TT tıpış tıpış gelip bağlantıyı yapacak hizmet numarasından TürkNet e taşıma yapacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, hat etiketlemelerinden sorun yaşanıyor evet bunun farkındayız. Size ben yardımcı olmak isterim. Bu konunun takibi için GSM numaranızı yaşadığınız sorun ile beraber PM üzerinden iletir misiniz?
  • Sonuç olarak 15 gün bekledik ama internetimiz bağlandı. Hızda ya da pingte sıkıntı yok. Allah sabır versin bu durumda olanlara. El mahkum teknik destek bekleyeceksiniz.
  • Aynı sorunu yaşıyorum. Taşındım, adres değişikliği bildiriminde bulundum. Abone naklimi yaptılar ama müşteri hizmetleri bina içindeki ankastre kutusundaki portlarda, etiketlemeden dolayı bir hata meydana gelmekte, modeminize sinyal ulaşmamaktadır dediler. Maksimum 48 saat içinde ekip gelip etiketleri düzenleyip kablo bağlantısını yapıp sinyali modeme ulaştıracaklardır dediler. An itibariyle beklemedeyim.
  • RoaringLion kullanıcısına yanıt
    Merhaba, isterseniz bu durumu bana PM üzerinde iletin. Bende sizinle birlikte kontrol edip yardımcı olmaya çalışayım. Evet bu durumları TT tarafının yüzünden yaşayabiliyoruz. Biz sizin adınıza etiketli hatları bırakmaları için TT tarafı ile iletişime geçiyoruz ancak bazı durumlarda ankastre kutunuza gelip sizin isimli hattınızı bırakmıyorlar ve siz ev içi tesisatınıza bağlatmadığınız için modemde hat buluşmuyor. Dediğim gibi siz bana PM üzerinden yazın. Ben kontrol edip bu durum çözülene kadar takipçisi olayım.
  • aslında beklemek yerine ankastredeki her portu tek tek deneyebilirsin, ev telefonu ile çevir sesi gelene kadar dene.
  • yıl 2020 aynı olaydan ötürü 15 gündür bekliyorum hala icraat yok..
  • krmylmzs K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Aynı sorunu yaşıyorum 2 defa kayıt açıldı tt ye müşteri kaynaklı diyip geçiyorlar ama kendi müşterilerine anında geliyorlar üniversiteye hazırlanıyorum etiket yüzünden internetim bağlanmadı online derslere giremiyorum resmen rezillik çekiyorum türknet ekibinden yardım bekliyorum. Rica ediyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yilmazfarukcan Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba, hattın devrede buluşmadığını devrenin ankastre kutusunda etiketlenmesi için yerleşik operatöre bildirimde bulunduk. Güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim tekrar iletişime geçeceğim sizinle

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.