Şimdi Ara

Türknet aldığım hız 50 olması gerekirken 16mbps

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    Ben ilk türkneti bağlattığımda 44mbps ye kadar alabiliyordum hızımı şimdi sabit 16 da. Kesinti kopukluk yok fakat ben aylık 85 tl ödüyorum. Kısıtlama olmadığını felan söyluyorlar iç tesisatıma kadar baktırdım bu seferde modemde sıkıntı vardır dıyorlar. Modemi de yeni almıştım bir güncelleme yaptım acaba o yuzden mı dedım bence alakası yok. Yardımcı olabilecek yiğitleri bekliyorum.



  • Hat değerleri ???

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Türknet aldığım hız 50 olması gerekirken 16mbps
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    24mbps kapasite görünüyor. Hız 17 de sabit.
    İç tesisat sağlam ise lokal kablo veya port arızalı olabilir. TT arıza kaydını kapatırken ne yazmış?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Sisteme kayıtlı numaradan sizinle görüştüm.
    Modem servis sağlayıcınızla görüştükten sonra arızanızın devam etmesi durumunda bizi bilgilendirmenizi rica ettim.
    İyi günler dilerim.
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    TurkNet değil TürkTelekom :)
    Altyapıyı kontrol ettirmişlerdir sanırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Türktelekomdan gelenler iç tesisatta sıkıntı var dedi sonra türknetten ekıpler geldı ankastreye baktılar zaten sınyal dusuk gelıyor dedıler. İç tesisatta bir problem olsaydı dalgalanmalar veya kopukluklar olurdu dendi . Bir işlem yapılmadı.
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    Peşini bırakma Türk Telekom taraflı bir sorun yaşıyorsun. Biraz uzun sürebilir.
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İç tesisata bakanlar belirtmiş zaten, sorun altyapı kaynaklı. Sorununuzun devam ettiğini belirterek arıza kaydı açın. Port ve lokal kabloyu kontrol ettirsin TurkNet.

    Eğer sahadaki altyapı çok yeni değilse kapasite sorunu da olabilir, kapasite sorunu ise bir nevi çözümsüz. Güçlendirme gerekir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Eğer altyapısal birşey olsaydı önceden 44 mbps hızı görmezdim diye düşünüyorum.
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    3 ay öncesinde ping sorunu vardı onun için ekip yollamışlardı ondan sonra sanırım portu değiştiler ping sorunu gitti fakat hız problemi başladı.
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    Hayır görürdünüz.
    Kullanılan altyapı xDSL. (Eskiler: santralden aboneye kadar bakır. Yeniler: santralden saha dolabına kadar fiber, saha dolabından aboneye kadar bakır)
    Bakır kablo da her şey söz konusudur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    Ben YAPA'da 14 mbps alırken Telekomun kablolarla uğraşması sonucu 7 mbps'ye düşmüştüm. TurkNetle çok uğraştık, en sonunda yakınıma gelen saha dolabına geçerek sorunu çözdük ama karlı çıkan yine telekom oldu.
  • telekomun turknet ve vfnet hatlarıyla özel olarak kalite düşürmeye yönelik müdahalelerini biliyorum. hattınızın gücü düşürülmüş, bunu portunuzu evinizden uzaklaştırarak ya da bağlı olduğunuz santrale dijital olarak output power sınırı koyarak yapıyorlar. yani size verilen 50 lik bandwidth i çok görmüş Telekom bey.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerinizde düşüklük bulunuyor. En son açılan kayıtta modem arıza bilgisi verilmiştir. Ancak arızanın tekrar kontrol edilmesi gerekiyor. Bunun içinwww.turk.net/oim sayfamızdan 'modem buluşması gereken hızda buluşmuyor' statüsünde kayıt oluşturabilir misiniz?

    Kayıt oluşturduktan sonra takibini yapabilmem için kayıt numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Bu sizce dolandırıcılık değil mi ? Bunların bir cezası yok mu?
  • ahmetay74 A kullanıcısına yanıt
    Türknet tarafı benimle ilgileniyor fakat ortada çözüm yok. Sadece havada ki muhabbet şunları deneyin, onları denedikten sonra bunları deneyin gibi muhabbet. Sanırım bu işin sonu internetsiz bir eve merhaba olacak.
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    Bu yasal değil. Cezalar sizin benim için büyük miktarlar ama TT için caydırıcı değil. TurkNet zaman zaman rekabeti önlemekten yasal yollara başvuruyor ama hem süreç çok uzun hemde kullanıcının sorununa bir çözüm yine yok. 2026'da TT'nin altyapıdaki imtiyaz süresi dolacak o zaman görüşürüz, rekabet nasıl oluyormuş...

    Sizden ricam pes etmeyin, asla ve asla bunların oyununa gelip bunlardan internet almayın.

    He kendisinin TTNET değilde altyapı firması olan Türk Telekom olduğunun farkında olan işini layıkıyla yapan santral ve bölge müdürleri var, onlara lafım yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilimselProgramci -- 12 Mart 2020; 22:45:54 >
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızı performans sorunu statüsünde iletmişsiniz. Ben arkadaşlarıma bilgi verdim. Arkadaşlarım gerekli kontrolleri gerçekleştirerek bilgi verecektir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.