Şimdi Ara

TurkNet AKN'siz FIRSAT!//Hız ve AKN SORGULA (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
18
Favori
28.298
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DeLiNeRoN kullanıcısına yanıt
    Merhaba, biz buradan port takibinizi yapıyoruz. Sizinde bir ihtimal TT bölge müdürlüğüne giderek port talep etmeniz birazda olsa süreci hızlandırabilir.
  • Neden kimse memnun değil anlayamadım. Ben bu kampanya için türknete geçiş işlemlerimi başlattım çağrı merkezindeki kadın oldukça ilgiliydi. Evraklarımı gönderdim ve tam da bana belirttikleri günde internetim açıldı. Bir de arkadaşımı getirdim. Benim referansımla abone oldu ve şimdi ikimiz de 1 ay ücretsiz kullanacağız. Hızım vodafonedan aldığım ile aynı 30mbit. 5 lira daha az ödüyorum taahhütüm yok ve en güzeli akn yok. Ben ve arkadaşım memnunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kampanyaları iyi hosta 1 belge yüzünden 4 gün bekletiyorlar dün ellerine geçen silik olduğu için tekrar gönderdiğim ve kargo ucreti odedigim belgeden sonra herhangi bir bilgi paylaşılmadi. Evimdeki internette bitti kapatıldı. Tesekkurler turknet kampanyan iyi hosta daha hizmetim başlamadan memniyetsiz bir şekilde beklemedeyim. Simdiden iptal edip diğer internet servis saglayicilarina yönelmeyi dusunuyorum. Yeni alacak yada almayi düşünenlere duyururum. Hizmet kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordofrock84 L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evrak kontrolleri sırasında eğer silik ve ya okunmamış yazılar mevcutsa resmi sözleşme olduğu için gereği kabul edilemiyor. Çünkü örnek veriyorum, gönderdiğiniz kimlik fotokopinizde T.C kimlik numaranız silik çıkarsa on bir rakamlı numaranız sisteme eklenirken, üç(3) rakamını yanlış görüp sekiz(8) olarak eklersek, hizmet başka bir abonenin üzerine olur sözleşme başka bir abonenin üzerine ve bu durum çok büyük sıkıntılara yol açabilir.
  • İyiden ilk gönderdiğim belgelerin kontrolü 24 saat içinde dendi 3 gun sonra belgeniz eksik denildi. 10 gün normal mi beklemek için?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LirikaLL L kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorun ile karşılaşırsan çözümsüz bir çözüm sürecine giriyorsun, sorun yaşarsan anlarsın insanların şikayetini :)
    3tane arıza kaydım açtım, birini çözüldü diye kapattılar fakat internetim komple gitti, diğerinide içtesisat arızası diyerek kapattılar.
    Şimdi 3.arıza kaydı var hala çözüm yok, enson ekip gelecek sorun çözülecek dediler 4gün geçti verilen tarihten hala ses yok ki muhattapta yok. Telefon ile aradığında en kısa sürede dönüş yapılacak cevabını alırsın robattan (müşteri temsilcisine bağlanamazsın), siteden canlı destek vardı onuda yoğunluktan kapattılar sanırım ki onada bağlansan robattan farkı yok en kısa sürede dönüş sağlanacak aciliyetini ilettim yanıtını alıyordun. (1ayı devirecez az kaldı)
  • lordofrock84 L kullanıcısına yanıt
    Tabii normal değil. Bunun sebebi ise, son zamanlarda TurkNet'e olan başvurular arttığı için yetişemediğimiz zamanlar oluyor. Bunun için tüm kullanıcılarımızdan özür diliyoruz. Şimdi bu sürecimizi biraz daha hızlandırdık ve yoğunluğu bitirdik.
  • Hocam başvuruda kredi kartı bilgisi şart mı,peder bey vermem kart bilgisi vermem güvenemiyom diyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Tabii normal değil. Bunun sebebi ise, son zamanlarda TurkNet'e olan başvurular arttığı için yetişemediğimiz zamanlar oluyor. Bunun için tüm kullanıcılarımızdan özür diliyoruz. Şimdi bu sürecimizi biraz daha hızlandırdık ve yoğunluğu bitirdik.

    merhaba, yoğunluğu bitirdiyseniz benim 15 gündür bekleyen aktivasyon süreci bugün sonuçlanır sanırım değilmi?

    3 kere de size telefon numarası vs. bıraktım yetkililer ilgilenecekti fakat kimseden harhangi bir dönüş olmadı bilginize.
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzla PM üzerinden ben ilgileniyorum biliyorsunuz. Diğer konu için ise;
    Biliyorsunuz ki tüm maliyetlerimiz aslında sizin faturalarınızı oluşturuyor. Bizde müşterilerimizin aylık fatura tutarlarını olumsuz etkileyen ve fayda sağlamayan tüm işlerimizi detaylı inceliyoruz. Yaptığımız analizlerde Chat kanalımızdan vermiş olduğumuz hizmetin müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayamadığı ve sadece yönlendirme yaptığını tespit ettik. Bu sebeple kanalımızı 04/10/2017 tarihi itibariyle kapattık. Yönlendirme yapan kanal yerine, sorunu çözen ekiplerimizi daha fazla güçlendirdik. Online işlem merkezi ve Mobil Online işlem merkezindeki destek bölümünü kullanmanızı öneriyoruz. Bu bölümden doldurduğunuz talepler direk konunun uzmanı kişilere ulaşmata ve hızlıca çözüme kavuşturulmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • inceuclusarj kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kredi kartı zorunluluğumuz yok. Kredi kartsız abone işlemleriniz için arkadaşlarıma sizi aratabilirim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • OzgrTM kullanıcısına yanıt
    Hemen bakıyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şuan benim sorunumun çözümü için oluşan maliyetleride faturama yansıtabilirsiniz, bir sorunun bu kadar uzaması normal değil.
    Diğer konu için yaptığınız açıklamaya teşekkürler, doğru tespit güzel karar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami38 -- 10 Ekim 2017; 10:22:56 >
  • OzgrTM kullanıcısına yanıt
    TT tarafından numara işlemlerinde bir hatayla karşılaşılmış. Arkadaşlarım şuan TT tarafıyla iletişim halindeler. Sorununuzu çözüp en kısa süre içerisinde hizmetinizi aktif hale getireceğiz. İyi günler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim umarım en kısa sürede halledilir bu işlem, ttnetin sıkıntı çıkacaracağından emindim zaten benim gibi yağlı müşteriyi kaybetmek istemiyorlar, klasik ttnet oyunları.
  • 11.11.2017 de VDF internet ile sözleşmem bitiyor ve bittiği gün kapanacak.

    Uzun süre internetsiz kalmamak için ne zaman başvuru yapmam gerekiyor? İnternetim iptal olmadan başvuru yapabilir miyim?

    Bu port haricinde farklı bir portta TT nin ev telefonu var. Yoksa bu port üzerinden mi bağlatsam ?
    Telefon no falan değişmiyordu değil mi?
  • blackcalderas B kullanıcısına yanıt
    Tavsiyem Kasım ayının ilk günlerinde Telekom hattı üzerinden. Turknet e başvuru yapın. Telefon numaram değişikliği olmayacak. Telekoma telefon için ayrı para vermek zorunda da kalmazsınız. Turknet 1000 dk da cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün başvurumu yaptım. Evrakları göndereceğim.
    Modem de lazım, kullanan arkadaşlar memnun olduğu modemi yazabilir mi ?
  • Tam 1aydır bekliyorum evrak felan herşey tamam.Daha 'ne kadar beklemem gerekecek.1kez sadece mesaj geldi bulunduğunuz bölgede teknik altyapıda sorun var diye ama 1 ay geçti hala bağlantı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Airties air 5650

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.