Şimdi Ara

TurkNet Abone Olduğum 35 Mbit Hız Yerine 16 Mbit Hız Veriyorlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaşadığımız tüm sıkıntıları sikayetvar.com adresinden belirttim. Linkten tüm derdimi anlattım benim yaşadıklarımı yaşayabilirsiniz dikkat edin ! Alabileceğiniz hız kısmında yazanlara itibar etmeyin. Resimlerde tüm ayrıntılara yer verdim.


    Konuyu webtekno - shiftdelete gibi forumlarda da açtım. ben artık sorunun çözüleceğine inancımı yitirdiğimden ne kadar çok kişiyi uyarabilirsem o kadar iyidir diye düşünüyorum. Alıcılar dikkat etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saliih.aliis -- 20 Şubat 2018; 18:46:42 >







  • aynısı bana da oluyor. ben de ilk başlarda 33mbps hız alıyordum şimdilerde 10-15mbps arası
  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    ben hiç 35mb hız almadım çünkü en başından beri bana 16 mb adsl bağlantı verdiler. aslında olması gereken 35mb vdsl. sürekli şikayetlerde bulundum paket bilgimi 35mb den 16mb hıza çektiler ve sorunun hallolduğunu sandılar. bu işin peşini bırakmak niyetinde değilim. yukarıda verdiğim linkte tüm detaylarıyla şikayetimi inceleyebilirsin resimlere de bakmanızda fayda var.
  • saliih.aliis kullanıcısına yanıt
    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php

    bu adresten telefon numarası ile sorgula kısmından türknet in size verdiği ev telefonu ile sorgulama yapar mısınız ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    TurkNet Abone Olduğum 35 Mbit Hız Yerine 16 Mbit Hız Veriyorlar.


    sonuç bu


    modem arayüzünden vdsl olarak profil oluşturduğumda modem ip almıyor. bende adsl kullanmak zorunda kalıyorum.

    açık adresimi de pm olarak atabilirim mahallemi bırakım alt katımdaki bina bile 35mb alınabilir yazıyor. ama 16 veriyorlar. tavsiye ettiğim arkadaslarım 35 mb kullanıyor ben 16 böyle bir saçmalık olabilir mi ?

    ben abone olmaya karar verdiğimde mahallemde alınabilecek max hız limiti 75mb idi .1 2 hafta sarktı abone olmam ve abonelik işlemlerini başlattığımda hızı 75mb den 35mb'a çektiler bende bu hızda güzel dedim abone oldum 16 mb internet verildi. ben zaten eski abonemde 16 kullanıyordum boşu boşuna ISS değişikliği oldu. birde üstüne üstlük vdsl modem almak zorunda kaldım. bu düpe düz tüketiciyi yanıltmak değil de nedir. şimdi benim mahallemden biri kalkıp türknet alsa onlarda aynı sorunlarla karşılaşma olasılığı oldukça yüksek ve bu durum türkneti hiç ama hiç ilgilendirmiyor.umurlarında değil.

    ayrıca sikayetlerimden dolayı paket bilgimi değiştiler ve işin içinden çıktıklarını zannediyorlar. eski faturalarımda paket bilgim 35mb olarak geçmekte bunları. tüketici hakem heyetine dedil olarak sunmayı düşünüyorum. fırsat bulur bulmaz.

    Diğer ISS testleri de bu linkte mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saliih.aliis -- 20 Şubat 2018; 1:30:11 >




  • saliih.aliis kullanıcısına yanıt
    modem vdsl kurulumda sinyal almıyor ise hat adsldir

    binada ki bir komşunuzun sabit hat numarası varsa onun ile deneyebilir misiniz ?abone alımında vdsl var olarak görüp (var gözüküyor doğru) şu an sanırım ya boşta vdsl yok ya da tt sizin vdsl hakkınızı tanımlamadığı için 0 mbps olarak mı çıkıyor acaba tam nedenini bilmiyorum ? bu veri tt den anlık geliyor. Buradaki hız yükselince türknet de de internet paketini yükselt seçeneği çıkıyor(ortak kontrol sistemi)

    alt komşunuz da başvursa 35 alır ama sonrasında büyük ihtimal ona da 16 bağlarlar ama onlardan birinin sabit hattı ile sorgulamadan emin olamayız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    modem vdsl kurulumda sinyal almıyor ise hat adsldir

    binada ki bir komşunuzun sabit hat numarası varsa onun ile deneyebilir misiniz ?abone alımında vdsl var olarak görüp (var gözüküyor doğru) şu an sanırım ya boşta vdsl yok ya da tt sizin vdsl hakkınızı tanımlamadığı için 0 mbps olarak mı çıkıyor acaba tam nedenini bilmiyorum ? bu veri tt den anlık geliyor. Buradaki hız yükselince türknet de de internet paketini yükselt seçeneği çıkıyor(ortak kontrol sistemi)

    alt komşunuz da başvursa 35 alır ama sonrasında büyük ihtimal ona da 16 bağlarlar ama onlardan birinin sabit hattı ile sorgulamadan emin olamayız





    şuanda alt katta sabit hat internet felan yok.

    (boşta vdsl yok ya da tt sizin vdsl hakkınızı tanımlamadığı için) demişsiniz bu beni ne kadar alakadar eder ki? tüketici hakem heyetine versem kim haklı çıkar? türknet bu durumu çözmek icin ttnet ile iletişim kuruyor mu ? bence kılını bile kıpırdatmıyor.

    tüm bu koşuşturmayı neden ben yapmak zorunda kalıyorum türknet bir ekip yollayamıyor mu ? gelsinler baksınlar ne eksik, ne fazla desinler de bilelim sorun ne. ona göre de çözüm önersinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saliih.aliis -- 20 Şubat 2018; 5:37:27 >




  • saliih.aliis kullanıcısına yanıt
    Firmanın bütün paketlerde fiyat farkı olmadığı için ve iletişim hakkının devam etmesi için adsl hizmeti sağlamıştır ilk fırsatta VDSL geçiş yapılabilacaktir yönünde karar çıkacaktır. Yani Türknet haklı çıkar çünkü kendi elinde olmayan sebeplerden ötürü size adsl verilmiş.



    Altyapı TT nin elinde malum. Normalde bu tür ISS lere izin yoktu herkes TT ye mecburdu ama Btk TT yıl zorladı. Bu sebeple TT de ISS leri zorluyor. Türknet TT ye ne derse desin umrumda olmaz.



    Türknet in kendi bir ekibi yok saha için. Kurulumlar için sadece bir taşeron firma var. Arızaları TT çözer ( hangi firmanın dsl i olursa olsun TT bakar çünkü hiç birinin müdahale hakkı yok) (sadece Superonline ve Vodafone un fiber ekipleri dsl de daire içi tesisata bakıyor talep gelirse ve şehrinizde bölgenize bakan fiber bayi varsa)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    sistemlerinde resmen bug var bu da müşteriyi mağdur ediyor. vdsl vermeyeceklerse bunu müşteriye belirtmeleri gerekiyor ki müşteri de ona göre ISS değişikliğine gidip gitmeme kararı alsın. müşteri abone olmaya karar verirken ekstradan modem alıp almayacağını bilsin. benim gibi adsl modeme sahipken vdsl modem alıp elinde patlamasın. tüm bunlara rağmen nasıl oluyor da müşteri haksız oluyor ben anlam veremiyorum. bunu öğrenmenin tekbir yolu kaldı sözde değil, gidip dilekçemi verip şikayet etmekle sonuçlarını öğrenmekle olacak. müsait olduğum ilk fırsatta yine buradan tüm gelişmeleri DH ailesine tüm bu süreci paylaşacağım.
  • sözde 35mbps alacaktık ama 12mbps lerde sürünüyoruz. ethernet kaplosuyla bağlı internete. yani donanımsal sorun yok.

    TurkNet Abone Olduğum 35 Mbit Hız Yerine 16 Mbit Hız Veriyorlar.
  • saliih.aliis kullanıcısına yanıt
    Hani ben kendi fikrimi sundum bir şey diyemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    Modern hat değerlerine bakmadan arıza yok denemez. Modeme adsl sinyal geliyor ise değerler normal ama VDSL geldiği halde 12 mbit alınıyor ise teknik sıkıntı vardır



    35 (VDSL) vaad edilip 16(adsl) bağlandı ise diğer sebeplerle bakmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    Şimdi bir daha baktım sizin hat zaten VDSL de çünkü upload 2 mbit e yakın. Modern hat değerlerini atar mısınız ? Downstream kaç geliyor bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sorununuzu bana daha detaylı bir şekilde PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim GSM numaranızı ve ya müşteri numaranızı iletir misiniz? Size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu bana daha detaylı bir şekilde belirterek GSM numaranız ve ya müşteri numaranızla birlikte PM üzerinden iletirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Şimdi bir daha baktım sizin hat zaten VDSL de çünkü upload 2 mbit e yakın. Modern hat değerlerini atar mısınız ? Downstream kaç geliyor bakalım

    hat değerlerim şöyle

    TurkNet Abone Olduğum 35 Mbit Hız Yerine 16 Mbit Hız Veriyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sorununuzu bana daha detaylı bir şekilde belirterek GSM numaranız ve ya müşteri numaranızla birlikte PM üzerinden iletirseniz size yardımcı olmaya çalışacağım.

    İnanmayın Türknetdestek cevap istediğine veriyor yalan söylüyorlar
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    speedtest

    TurkNet

    modem arayüzü




  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    Teknik olarak sıkıntı yok. Modemi arkasındaki delikten resetleyip kurulum yaptığınız halde(hızı kısan ayarlar var) hızınız daha yukarı çıkmıyor ise tanımlamasal sıkıntı olabilir veya bölgesel kapasite yetersizliği olabilir. Hız performans sorunu arıza kaydı açın 13 mbit den yukarı alamadığınizi tanimsal kontrollerin yapılmasını rica edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saliih.aliis kullanıcısına yanıt
    Adsl olarak bir sıkıntı yok. VDSL e geçiş talebi açın demekten başka bir şey diyemem. (Mobilim VDSL diyip adsl mi verilmişti ? )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.