Şimdi Ara

Türknet 35 mbps pakete geçemiyorum?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Ben 35 mbps sınırlı özgür iletişim paketini kullanıyordum ve interneti alma sürecimde altyapı sorgularken alacağım max hızın 50 mbps olduğu yazıyordu. Ben de dün 50 mbps 85.99 TL olan pakete geçiş yaptım fakat internet hızımda bir değişiklik yok max 30 mbps alabiliyorum. Tekrar 35 mbps 75.99 TL olan pakete geçmek istediğimde de böyle bir paket gözükmüyor. Kullanmadım 20 mbps için de 10 TL vermek istemiyorum. (Modeme reset attım)
    Türknet 35 mbps pakete geçemiyorum?
    Türknet 35 mbps pakete geçemiyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi towboatery -- 27 Nisan 2020; 11:26:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • up+

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumdaki yetkilisi Bana dedi 21 nisan da gelip bağlayacaklar. 
    Gelmediler. 3 gün sonra 27 nisanda gelecekler dedi. Saate bak NE GELEN VAR NE ARAYAN ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, paket değişikliği işlemleri gerçekleşmiştir. Ancak hat değerlerinizde düşüklük bulunuyor. Teknik destek uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekipler yapılan numara başvurusu üzerine bugün bağlantıyı yaparak numara geçişine onay verecektir. Ardından internet başvurunuzu yapacağız. Gelişmeleriwww.turk.net/oim sayfamızdan takip edebilirsiniz. İyi günler dilerim.
  • Hat değerleri modem de olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türknet online baktım bir şey daha yapmadılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 6 hours: 17 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 8.212 Mbps 32.286 Mbps
    Actual Net Data Rate: 8.189 Mbps 32.234 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 8.2 dB 8.8 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 9.3 dBm 14.4 dBm
    Receive Power: 6.2 dBm -17.5 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 3.1 dB 32.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 8.330 Mbps 31.764 Mbps

    Sanırım bu oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Zaten oluşturdum fakat cevap alamadığım için buraya başvurdum. Sizler DH üyelerini biraz küçümsüyorsunuz sanki? Fazla mı robotiksiniz he?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Hata yaparsın pubg pc vs online oyunlarda packet loss oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Total Attenuation: 3.1 dB 32.0 dB bu değer hat zayıflaması fazla kablo da sıkıntı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    Total Attenuation: 3.1 dB 32.0 dB bu değer hat zayıflaması fazla kablo da sıkıntı var
    O zaman geçmiş olsun 10 lirayı kitlicekler gibi. 35 mbps paketi tarifelerde yok çıldırıcam. Cevap da vermiyolar niye yok diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankastre ölçüm yaptırın derim şans
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Kabloda sıkıntı var derken, bu kablo ne tür bir kablo? Toki konutlarında oturuyorum. Ayrıca hat değerlerindeki zayıflamayı nasıl anladınız bu rakamlar ile? Merak ettim bilgilendirirseniz çok sevinirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Total Attenuation: 3.1 dB 32.0 dB

    yukari da yazdığım sizin hat zayıflaması oluyor ankastre ölçüm gerekiyor ne olduğu orada belli olur
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hizmetinizin aktivasyon işlemleri tamamlanmıştır. Arkadaşlarım kısa süre içerisinde internet başvurunuzu yaparak bilgi verecektir.
  • Merhaba, açtığınız kayıt paket değişikliği ile ilgilidir. Ancak sizin paketiniz ile ilgili sorununuz yok. Hat değerleriniz düşük. Teknik ekiplerimizin ve saha ekiplerimizin kontrol etmesi gerekiyor. Bunun için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde kayıt oluşturabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, açtığınız kayıt paket değişikliği ile ilgilidir. Ancak sizin paketiniz ile ilgili sorununuz yok. Hat değerleriniz düşük. Teknik ekiplerimizin ve saha ekiplerimizin kontrol etmesi gerekiyor. Bunun için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde kayıt oluşturabilir misiniz?
    Paketim ile ilgili problemim şu; 35 mbps pakete geçiş yapamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.