Şimdi Ara

TURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bağlantımla ilgili görseller.

    18.10.2018den beri bağlantı hızım 10-15 mbps arası. Çok nadir 16 oluyor.

    TURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜTURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜTURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜTURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜTURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜTURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜTURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜTURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 2 Kasım 2018; 20:10:35 >




  • Sayın yetkili,


    20432137 no.lu kaydımı aşağıdaki gibi cevap verip kapattınız. Ancak değişen birşey yok. Hızım 15 mbpsyi geçmiyor.

    "Merhaba, Bulunduğunuz bölgede yapılan kapasite arttırma çalışması sonrasında bağlantı kalitesi sorununuzun düzeldiğini görüyoruz. Eğer sorun devam ediyor ise modeminize kablo ile bağlı bir bilgisayar üzerinden kontrol etmenizi ve yaşadığınız problem devam ediyor ise bize online işlemler üzerinden bildirmenizi rica ediyoruz."

    Hatta 2 gündür, sayfalar dahi zor açılıyor. Nete girmede zorlanıyorum. Neden düzeltmiyorsunuz bunu da defalarca kayıt açmak zorunda kalıyorum, anlayamadım. Bağlantım yerlerde sürünüyor.

    Çözün artık bu sorunu.
  • Çözeceklerini zannetmiyorum. Ben iptal başvurusu başlattım.
    Şimdi arayıp size şöyle indirim yapalım, şöyle güzellik yapalı diyecekler ama nafile.
    Kullanamadığım internete 65TL bile olsa ödemem, ucuzmuş taahhüt yokmuş falan hikaye hep.
    İnterneti kullanamadıktan sonra ne yapayım sınırsız interneti.

    Ha memnun olan var mı, tabiki var. Bende aboneliğimin ilk 4 ayında sorunsuzdum. Sonradan kapasiteleri yetmeyince işin tadı kaçtı maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flascibox -- 3 Kasım 2018; 22:54:46 >
  • günler sonra, kaydım aşaıdaki şekilde kapatılmış:

    Merhaba. Hız düşük destek kaydınız ile ilgili yaptığım kontroller de modeminize ulaşan hızınız 34 mbps olarak görülmektedir.Hat değerlerinizde bir arıza tespit edilememiştir.Altyapı kaynaklı kısa süreli kesinti yaşamışsınız.17.10.2018 tarihinde kısa süreli kesinti yaşamışsınız.Kesinti sonrası hattınızda ki hız düşmeleri ile ilgili güncellemeler yapıldı. İyi günler dileriz.

    yahu, modemine ulaşan hız 34 ise, ben niye hem kablolu hem de kablosuz yaptığım hız testlerinde max 16 alıyorum? Hatta bu değer, akşam saatlerinde 10lara düşüyor.

    sayın turknet yetkilisi, harbiden yoruldum ya.

    20432137 no.lu kayıt, bu şekilde kapanmamalı. Sorunum hala devam ediyor. Kaydı tekrar açtım. Bir el atın şuna ya.

    Önce dedinşz, santralinizde saturasyon sorunu var. sonra biz bunu çözdük diye kaydımı kapattınız, ama çözülen birşey yok. yeni cihaz siparişi verdiniz de, onlar geldi de, onları mı taktınz, lütfen çözün artık. vallaha yoruldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, sizin hizmetinizi ben de kontrol ettim. Arka planda size göndermiş olduğumuz hızların 35 Mbps olduğunu gördüm ancak bağlı olduğunuz santralinizde bir satürasyon sorununuz var. Bu durumun bizde farkındayız ve kapasite arttırma çalışmaları gerçekleştiriyoruz.

    Siz bu süre içerisinde size vermiş olduğumuz 35 Mbps hızdan 35 Mbps'esini de kullanabilirsiniz, bu hız değerlerinden 15 Mbps'e hızını da kullanabilirsiniz. Bu değerler anlık olarak internet hizmetinin yoğun kullanıldığı zamanlar değişkenlik gösterebilir.

    Sorunun net çözümü için yeni cihaz siparişlerimiz verilmişti. Elimize ulaştığında bu cihazları santrallere kurup bu yaşanılan sorunları çözeceğiz. Bu süreçte bizimle iletişim halinde olmaya devam edin. Teknik ekiplerimiz konuyu yakından takip ediyor.
    Yei cihazlar geldi mi?

    Benim santralime taktınız mı da kaydımı, sorun göremioruz diye kapattınız sayın yetkili?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha önce paylaştığım görseldeki teknik bilgilerde yer alan download hızım 34.99 mbps iken, Turknetin BAŞARISI sonrası 24.91'e düşmüş. Tüketici şikayetleri bölümünden yaptığım başvuruyu da, bir sorun ulamadık diye kapatmışlar. Ama şu an fiilen max 16 mbps hız alıyorum. Bravo.

    TURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜ




  • güncel.

    firma, fiilen 31-32 mbps olan hızımı, 10-15 mbps aralığına düşürdüğü gibi, OIM-teknik bilgiler bölümünde yer alan indirme hızım da 34.99 mbps iken şu an 24.91 mbps.

    ve hala max 16 mbps hız alıyorum.
    Açtığım kayıtları, bir sorun tespit edemedik, bina içindeki kabloları kontrol edin diye kapatıyor. Yahu, 4 ay boyunca binamda sorun yoktu da, birden bire tamamen kesilip sonra 10-15 mbpsye düşürecek kablolarda ne gibi bir sorun olabilir?
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    İnternet paketiniz ne olarak görünüyor ? (Teknik bilgiler değil, paket ? )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Yazmıştım daha önce.

    35 mbps...

    TURKNET, 31-32 MBPS OLAN HIZIMI 10-16 MBPS'YE İNDİRDİ-35 GÜN SONRA SORUN ÇÖZÜLDÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 7 Kasım 2018; 20:11:4 >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Yazılımsal hata ihtimali hemen hemen ortadan kalkıyor o zaman (destek de bakmıştır herhalde o detaya)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablonet'ten Turknet'e geçmeyi planlıyordum. Az önce Turknet'in sitesinden, adresimde verebilecekleri hızı kontrol ettim, bana da 35 Mbps hız verebilecekleri bilgisi çıktı. Ardından Turknet hakkındaki kullanıcı yorumlarını okumak için foruma girdim ve ilk gördüğüm konu bu oldu. Firma yetkilisiyim diye foruma kaydolan şahıs, o kadar şikayet karşılığında anlamsız tek bir mesaj yazmış, sonrasında da sessizliğe bürünmüş. Bu forum gibi, ülke çapında ses getirebilen bir mecrada bile, bu kadar bariz bir kullanıcı şikayetine tepkisiz kalan firma, bizim başımıza gelebilecek bir arızada ne tavır takınır, artık az çok tahmin edebiliyorum.

    Arıza durumlarındaki stratejisini, binlerce kullanıcısı olan böyle bir ortamda, tüm şeffaflığı ile göstererek, benim gibi farklı bir ISS'ten kendilerine geçmeyi planlayan potansiyel kullanıcıları VDSL modem masrafı yapmadan önce zamanında uyarıp, kendilerinden hızla uzaklaşmamı sağladıkları için, Turknet'e teşekkürü borç bilirim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coyote -- 8 Kasım 2018; 8:33:50 >




  • coyote kullanıcısına yanıt
    Hızla uzaklaşın bu firmadan.



    17.10.2018den beri sorun yaşıyorum ve bir muhattap yok.

    ÇM yetkilisi yok. IVR olarak hizmet veriyorlar.

    Online kayıt açın diyorlar, hepsini sorunu çözmeden kapatıyorlar. Ya da kaydı açık bırakıyorlar ki başka kayıt açamasın.

    Tweeterdan yazdım.

    Burdan yazdım.

    BTKya yazdım.



    Az kaldı, iptal ettireceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Sizin konunuzun ardından Turknet başlığını incelemeye devam ettim. Sizin gibi şikayeti olan o kadar çok kişi var ki, görünce şaşırdım. En azından, Turknet gibi, AKN'siz internet hizmeti veren başka firmaların olduğunu öğrenmiş oldum. Yıllardan beri Kablonet abonesi olduğum için, açıkçası ISS'ler konusunda oldukça cahil kalmışım. Neyse, diğerlerini araştırayım bakalım. Yeni Türkiye şartlarında, işini dürüstçe, doğru düzgün yapacak bir firma bulmak konusunda pek ümidim yok ama, bakacağız bakalım.
  • Hala sorunum devam ediyor.

    35 mbpslik pakette olmama rağmen, öncealdığım hız filen 10-15 mnps arasına dşürdüler.

    Sonra sistemsel olarak 34.99 mbps olan indirme hızım online işlem merkezinde 24.91 mbps görünüyor.

    ve kimse yardımcı olmuyor.

    arkadaşlar hepinizden çok rica ediyorum, öne çıkarabilir miyiz konuyu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 8 Kasım 2018; 23:12:23 >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Biraz fazla konuşmuşsun açıkçası Türkiye'de gelmiş ben müşteriyim para veriyorum hizmet alcam diyosun haklısın %200 ama bazen nerede yaşadıgını unutuyosun, başka ülkede olsa türk.neti paket eder mahkemeler vs . Uzatma memnun değilsen çık başka sağlayıcıya geç , tatava yapma.
  • politiks kullanıcısına yanıt
    Senin fikrini sormadım. Boş boş cevap verip insanın sinirini bozma.

    Burası, gittiğin kahvelerden değil, sen de benim asker arkadaşım değilsin. Tanımadığın insanlara sen diye hitap etme, bu üslupla yazışma. Bir dahakine bu şekilde yazabilecek sağlam ellere sahip olmayabilirsin.

    Senin gibi boş insanlara ayıracak vaktim yok. Konuyu da kirletme.



    Sen kendini, alınması gereken hizmeti tam olarak almaya layık görmüyorsan, o senin ezikliğin.



    Bir daha boş yorum yapma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 9 Kasım 2018; 13:37:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Kapattırmak istemiyorsan benden tavsiye kapattırma dilekçeleri çıkart faksla onlar seni geri aramak zorundalar zaten anca o zaman ararlar. Kapatmayın vs diye sizi ikna etmeye çalışacaklar sizde tamam sorunumu çözün kapatmayacağım size 1 hafta süre veriyorum diye restini çek yok hala düzelmiyorsa ne kendini sinir edip duruyorsun kapat gitsin. Daha fazlada çırpınma adamlar destek kaydına bakmıyor foruma mı bakacak.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.