Şimdi Ara

TurkNet 24 Gündür İnternet Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 02.10.18 öğle saatlerinde internet aniden kesildi. Modemin DSL ve INTERNET ışıkları aniden söndü. Yarım saat geçmeden arıza kaydı açtım. Ertesi gün sabah Turk Telekom saha ekiplerine haber verdiklerini söyleyip bir takip numarası verdiler. Turk Telekom ariza sorgu sayfasından kontrol ettim her gün. 04.10.18 de Çözüm Aşamasında yazıyordu. 5.10.18 de ise Randevu Aşamasında yazıyordu. 06.10.18 de de Randevu Aşamasında yazıyordu.
    07.10.18 de durum kısmında Kapalı yazıyordu. Bu süreç içerisinde her gün destek kayıtlarından 1 mesaj attım TurkNet e ama hiçbirine cevap vermediler. 05.10.18 den itibaren Online İşlem Merkezine girdiğimde Paket Bilgilerimde eskiden 16 Mbps'e Kadar Limitsiz(AKN'siz) - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz yazardı şimdi ise Ses Paketi - Kampanya Eşleştirme(Taahhütsüz) yazıyordu. Ayrıca Teknik Bilgiler sayfasında da UNDEFINED yazıyordu ve bütün satırlar boştu. 07.10.18 de Musteri Numaraniz ve Sifreniz diye bir SMS geldi. Müşteri numaram ve şifrem değişmişti. Yeni no ve şifreyle online islem merkezine girdiğimde Paket bilgilerim 16 Mbps'e Kadar Limitsiz(AKN'siz) - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz olarak yeniden güncellenmiş ve Teknik Bilgiler'de ise YAPA MI? EVET ve Transmisyon Tipi YAPA olarak değiştirilmişti. Eskiden YAPA MI? Hayır Transmisyon Tipi: VAE ADSL yazıyordu. Ayrıca Devre Numaram da değişmişti.

    Özetle ayın 3ünden beri internetim yok. Hâlâ modemimin DSL ve INTERNET ışıkları yanmıyor. Eve elektrikçi çağırıp bütün tesisatı kontrol ettirdim ne binadaki kutuda ne evdeki kablolarda hiçbir yerde sıkıntı yok. Bu interneti geri vermek için ne bekliyorsunuz anlamadım. Eğer altyapıyı YAPA ya geçiriyorsanız da bunu neden bana sormadan veya herhangi bir bilgi vermeden yapıyorsunuz? Ben her gün Destek Kayıtlarım dan mesaj yazdım bilgi alabilmek için hiçbirine cevap verilmedi. Bi de müşteri hizmetlerimiz var diyorlar. Bu sorun daha ne kadar devam edecek? Ben 1 haftadır işimi yapamıyorum.

    Bu sorunu nasıl çözerim yardım edin lütfen.


    EDİT:

    02.10.18 den beri olmayan internetim için bugün aradılar. Durumu izah ettim. Yarım saat içinde DonanımHaberden dönüş yaptılar DSL ışıklarını buluşturduklarını söylediler ve internetim geldi. Teşekkür ediyorum. İnşallah bir daha böyle bir sorun yaşamayız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi concortt -- 26 Ekim 2018; 11:52:29 >







  • Ankastreden yeni kablo bırakılmış mı?



    Arıza kaydına tekrar yazın gelsinler port ayarlasınlar. Büyük ihtimal tt işi yokuşa sürüyor.
  • Hayır yeni bir kablo vs. yoktu ankastrede. YAPA ya geçirirlerse yeni kablo mu takmak gerekiyor?
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 14:52:52 >
  • Destek Kaydına Yeni Port mu açacaksınız Kablo mu takacaksınız Ne yapılacaksa yapın mı diyeyim. Ne yapacağımı şaştım.
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 14:52:56 >
  • teşekkürler, eniz akdağ ın e-postası tam olarak nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi concortt -- 10 Ekim 2018; 9:42:45 >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 14:53:2 >
  • eniz.akdag@turktelekom.com.tr



    bu sanırım.

    Tam olarak ney yazayım?

    Buraya yazdıklarımı (konu başındaki yazıyı) yazıp sonuna



    YAPA için TT port ayarlamaya gelmedi



    diye ekleyim, yeterli mi sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi concortt -- 11 Ekim 2018; 19:13:47 >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 14:53:4 >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 14:53:6 >
  • Teşekkürler, şu forumdaki TurkNetDestek el atsa daha bi etkili olacak gibi ama bakalım :)
  • Hocam eylülün 16'sında benim internetim de bu şekilde gitti. 10 gün boyunca yoktu 2 kez arıza kaydı açtım forum donanımhaberdeki turknetdestek ekibiyle mesajlaştık onlar da saha ekiplerini yönlendirdik randevu aldık dedileri. ilk hafta ekipler gelmedi 2. hafta da vaktinden sonra geldiler 1 gün sonra yani. Ankastrede bir kabloyu sökmüş birisi yada bi şekilde bişey olmuş adam o kabloyu taktı düzeldi sonra zaten 10 gün 1 kablo yüzünden internetsiz kaldık yani.

    1. katın duvarında asılı olan şeye merdivensiz falan kimse çıkamaz belkide 1 hafta öncesinde komşuya gelen türktelekom ekipleri söktüler yine.

    türknetten para almak için de söküyo olabilirler.
  • bende iki hafta felan kesilmisti. kapatip ttnet 3 mbps sye gectim. en azindan kopmalar nadir.
  • gokens kullanıcısına yanıt
    hocam ben o kabloya bizzat kendim baktım binadakine. Sağlam duruyordu. Bunlar benim iznim olmadan sanırım YAPA ya geçirmişler sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi concortt -- 10 Ekim 2018; 12:6:57 >
  • concortt kullanıcısına yanıt
    izinsiz yaptıklarını düşünmüyorum hocam orada bi sorun olabilir arıza kaydı açın sürekli yazın her gün.
    telefon sinyali gelmediği içinde ayrı bi kayıt açın 2 kayıt olsun. bir de btkya şikayet edin böyle bi durum varsa.
  • concortt kullanıcısına yanıt
    Bana da port yok diyorlar alt yapı var yeni internete aboneliğine başvuramıyorum yardımcı olurlar mı acaba
  • bi tt arıza kayıt numarasını vermediler. kac kere mesaj attım hala bekliyorum. Mail atıcam da arıza kayıt numarasını bilmeden ne yapabilir ki. Bu eski arıza kayıt numarasıyla alakası yoktur herhalde çünkü onda durum kapalı yazıyor.
  • concortt kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 14:53:34 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.