Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

Turknet 2018 Ekim Ayı Toplu İptal Başlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
108
Cevap
2
Favori
6.019
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TürkNet >> Turknet 2018 Ekim Ayı Toplu İptal Başlığı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1027 Mesaj
      12 Eylül 2018 22:02:08 Konu Sahibi
      Kusura bakmayin suan mobil deyim arkadaslar turknet in interneti sagolsun wifi kullanilmaz halde 1-2 mbps zor aliyorum ama nedense saat 18:00 da saat 8 e kadar 34 mbps aliyorum.

      Herneyse konumuza gelecek olursak toplu olarak turknet abonelik iptali basligi olusturmak istiyorum iptal etmek isteyenler alta yazsin liste olusturalim ekimin 1 inde iptal fakslarimizi cekip burada yayinlayalim forumdonanim a da basligi ustte tutmasi icin diretelim ki insanlar bu servis saglayicidan vazgecsin.

      Sahsi olarak iptal etmeler ve sikayetler bu sacma sapan firma tarafindan umursanmiyor.

      Eger firma alehine girisimim oldugunu ya da baska sorunum oldugunu dusunen varsa bu bolumdeki memnuniyet mesajlarimi ve basliklarimi bulabilir.





      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







    • Yüzbaşı
      715 Mesaj
      12 Eylül 2018 22:06:40
      Kablo ile test ettinizmi belki wifida sorun olabilir
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1027 Mesaj
      12 Eylül 2018 22:10:47 Konu Sahibi
      Kardes saat 20:00 - 24:00 arasi 1 mbps geri kalan saatlerde 35 mbps hiz aliyorum ben hattim da santralin dibinde. 95 mbps e kadar destekliyor hattim kisacasi sorun bende degil bu sorunu yasiyan onlarca kisi var



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2287 Mesaj
      12 Eylül 2018 22:41:43


      aynı sorunu yaşıyorum,
      sorun düzelmez ise aboneliğimi sonlandırıcam.
      _____________________________

      i7 4790K - Asus Maxımus VII Ranger - Gıgabyte GTX1080 - Asus 28" 4K - Gskill 8gb 2400mhz cl10 - Creative Sound Blaster Z - Kingston SSD - Xigmatek 1050w - Corsair Full Tower Graphite - Thermaltake Water3.0 - Razer Blackwidow - Corsair M65RGB - Sennheiser GSP600
    • Yarbay
      6971 Mesaj
      12 Eylül 2018 22:50:27
      Arkadaşin demek istediği modem frekanslari akşam çok karışıyor. Bir çok kişi modemini açıp kablosuz olarak nete bağlanıyor. O da frekans çakışmasına neden olabiliyor. Bu da WiFi üzerinden ciddi performs kaybi oluşturuyor.



      Tabi bu düşük bir ihtimal. Türknet in bazı bölgelerinde akşam saatlerinde ciddi sıkıntılar yaşayanlar çok.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      45 Mesaj
      12 Eylül 2018 22:59:38
      Ben de iptal ettireceğim. Şu an hızım 1 Mbit. 77 Mbit hız alıyorum normalde.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      641 Mesaj
      12 Eylül 2018 23:46:11



      Sözün bittiği yer. Bu rezillik acilen düzeltilmez ise bu kadar kullanıcı iptal edecek. Ben de bunlardan biri olacağım.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      299 Mesaj
      13 Eylül 2018 00:30:10
      1 ekime kadar 18 gün daha bu işkenceyi çekemem. Yarın fax çekiyorum iptal için. Resmi atarım buraya



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 14 saat 43 dakika kadarı kaldı.
      13 Eylül 2018 01:36:45
      DSLAM cihazlarının flash kartı bozulmuş.

      14.09.201801:00:00
      Ankara
      YENİMAHALLE
      N1-06-CAMLICA-19-TT-POP
      TurkNet Kaynakli Planli Calisma
      06camlica_yapadsl01
      Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak. POP cihazında hardware problem olarak müşterilere bilgilendirme sağlayabilir misiniz?

      18.09.201804:00:00
      İzmir
      KONAK
      N1-35-KONAK-96-TT-POP
      TT Kaynakli Planli Calisma
      35konak_yapasw01
      18.09.2018 tarihinde 01:00 – 07:00 saatleri arasında İZMİR BÖLGE/İZMİR/KONAK’ta release upgrade/patch/downgrade/yazılım çalışması yapılacaktır. Çalışma sırasında 240 dakika kesinti beklenmektedir.

      18.09.201801:00:00
      İstanbul (Anadolu)
      ÜMRANİYE
      N1-34-INKILAP-TT-POP
      TurkNet Kaynakli Planli Calisma
      34inkilap_yapadsl01
      Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak.

      19.09.201801:00:00
      İstanbul (Avrupa)
      SARIYER
      N1-234-AYAZAGAKOYU-TT-POP
      TurkNet Kaynakli Planli Calisma
      34ayazaga_yapadsl01
      Aşağıdaki dslamların flash kartlarında sorun olduğu için değiştirilecek. Bu esnada aşağıdaki müşterilerde kesinti olacak. POP cihazında hardware problem olarak müşterilere bilgilendirme sağlayabilir misiniz?
      |
      |
      _____________________________





    • Teğmen
      180 Mesaj
      13 Eylül 2018 09:36:46
      1aydir akşam 9dan sonra ben de sorun yaşıyorum. defalarca ariza kaydi oluşturdum. hepsine çözüldü diye döndüler



      sabah zaten sıkıntı yaşamıyorum aksam 9dan sonra sorun basliyo diyorum, mesai saati 5de bitiyo diyolar.



      ben de bu hafta iptal ettiricem. yeni alternatifler var, turknetle ayni paket 60tlye.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1104 Mesaj
      13 Eylül 2018 10:07:29
      Bu firma kadar şikayet alan başka bi iss daha görmedim, ama insanlarda hala kullanmak için kendini parçalıyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      102 Mesaj
      13 Eylül 2018 10:33:14
      Kardeşim öncelikle geçmiş olsun.
      Ben Netspeed İstanbul'a geldiği gün Türknet'ten geçişim için işlemleri başlatmıştım.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      245 Mesaj
      13 Eylül 2018 10:39:47
      turknet yaklaşık 10 gündür aynı problemi yaşatıyor, 20:00 - 24:00 arası maksimum 1 mbps var, diğer saatlerde 30 download - 3 upload var.
      ilk fırsatta ben de başka iss e gemeyi düşünüyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      27 Mesaj
      13 Eylül 2018 11:05:56
      Karadeniz bölgesinde sorunu 3 aydır düzeltemiyorlar, belkide düzeltmek istemiyorlar.

      Abonelik iptalini destekliyorum. Tarih belirleryelim, aynı tarihte fax yollayalım ne dersiniz.?
      _____________________________

    • Binbaşı
      1349 Mesaj
      13 Eylül 2018 11:09:39
      Ben aslında genel olarak memnunum, benim sorunum sizden farklı ama sizinle birlikte ben de iptal edebilirim.

      Hız düşmesi vs. yaşamıyorum, bu konularda sıkıntım yok.

      35MB VDSL abonesiyim, paketim on-line işlemlerde de böyle görünüyor. Ama en başından beri, aylardır 16MB hız alıyorum.

      Kaç sefer şikayet oluşturdum, geriye dönüş sürekli sizin adreste max. hız 16MBit diye geliyor. Ama yeni abone olurmuş gibi adresi girdiğimde max. hız 35 MBit çıkıyor.

      Bu saçmalığı bir türlü aşamıyorum, müşteriye gerekli özenin gösterilmediğini düşündüğüm için iptal etmeyi düşünüyorum.
      |
      |
      _____________________________

      _-Pinokyo'yu yapan Gepetto Usta değilim ki, her odunu adam edeyim...-_

      <<<===Panasonic TX-P50G10E===>>> incelemesi için buraya tıkla...
    • Onbaşı
      27 Mesaj
      13 Eylül 2018 11:27:01
      tam bu konuya yazıyordum ki birşeylerin düzeltildiğini farkettim. Karadeniz bölgesi için konuşuyorum



      Yönlendirmeler falan değişmiş. Şuan ping değerleri ve yönlendirmeler normal gibi. Ama hız sorunu halen var, özellikle speedtest de hız testi yapınca 11mbit çıkıyor.
      DGN(bursa) sunucularına ping 30 civarında, bu batı'da olanlar için fazla olabilir tabi ama karadeniz bölgesi gibi uzak bir nokta için 20-30 ping aralığı gayet iyi.
      Twitch'de yayınların donması halen daha devam ediyor. Düzeltilmemiş.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crawlers -- 13 Eylül 2018; 11:35:43 >
      _____________________________

    • Firma Yetkilisi
      3491 Mesaj
      13 Eylül 2018 11:33:12
      Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorunlar nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Son üç gündür İstanbul Anadolu yakasında yaşanılan sorunun farkındayız. Tüm hizmetleri Network mühendislerimiz ve teknik destek uzmanlarımızla birlikte inceledik. Dün gece 03.00'da bir çalışma daha gerçekleştirdik ve sorunu çözdük diyebiliriz. Şimdi bu hizmetleri tekrar kontrol ederek test yapmaya başladık. Durumu ciddi bir şekilde takip ediyoruz.

      Bunun dışında bu sorunu üç gün öncesinden beri yaşayanlar varsa bağlantısını önce kablolu olarak bir hız testi yapıp deneyip bana ekran görüntülerini PM üzerinden iletsinler.

      Tabii bu sorun haricinde uzun süredir farklı bir sorunlar yaşıyorsanız size elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışmak isteriz.
      _____________________________

    • Firma Yetkilisi
      3491 Mesaj
      13 Eylül 2018 11:36:20

      Selamlar, Karadeniz Bölge için sizinle detaylı olarak iletişim içerisindeyim. Durumu dediğim gibi inceledikten sonra gerekli aksiyonları aldık ve sorunu çözüme ulaştırmak için işlemlerimizi gerçekleştirdik. Eğer performans sorununuz uzun süreli olarak devam ederse bana PM üzerinden ulaşın. Sorununuzu detaylı olarak inceleyip çözüme ulaştırmak için elimden geleni yapayım.
      |
      |
      crawlers kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Onbaşı
      27 Mesaj
      13 Eylül 2018 11:37:58
      3 aydır karadeniz bölgesi kan ağlıyor, niye düzeltmiyorsunuz bu bölgeyi.
      Düzeltilmezse, ilgilenilmezse buradaki arkadaşlarla anlaşıp aynı tarihde abonelik iptali gerçekleştireceğiz. Bilginiz olsun.

      Size PM üzerinden ulaşamam arkadaşım, ben 6 adet destek kaydı açtım, düzeltildi diyip kapatıyorsunuz.
      Destek kayıtlarını okumuyorsunuz
      Forumda yazılan yazıları okumuyorsunuz, buna bizzat kendim şahit oldum.
      Adam sizi eleştiriyor, dalga geçiyor sizinle, siz adama teşekkür ediyorsunuz. Bu da yazıları okumadığınız anlamına geliyor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crawlers -- 13 Eylül 2018; 11:44:7 >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      27 Mesaj
      13 Eylül 2018 11:42:28
      quote:

      Tüm hizmetleri Network mühendislerimiz ve teknik destek uzmanlarımızla birlikte inceledik


      Sizin network mühendisiniz mi var allah aşkına?
      Bir tanesinin email adresini veya ulaşabileceğimiz bir numara verebilir misiniz?
      Kendisi ile tanışmak ve mesleğinin gereğini sorgulamak istiyorum.
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
paykasa
SEO
SEO
millenicom;internet;servis
doğum sigortası, doğum paketi, çocuk sigortası
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.