Şimdi Ara

Türknet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
73
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForNx -- 23 Mayıs 2020; 20:18:26 >



  • Sadece firma değiştirmek bunun tek çaresi bence.Bendede aynı sorun var düzelmiyorlar 2 ayı geçti.
  • Merhaba, hız testi sonuçları talep edilerek kayıt sonlandırılmıştır. Gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Merhaba Ben Vedat A.
    Bize iletmiş olduğunuz hız sorunu ile ilgili gerekli incelemeleri yaptım. Sizler için kontrol ettiğimde herhangi bir teknik sorun görülmemektedir. 64 mb hız aldığınızı görmekteyim. Performans sorunlarını gidermek iyileştirmek için her geçen gün çalışmalarımıza devam ediyoruz. Her geçen gün sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalarımızın devam etmektedir. Performans ile ilgili sorun yaşadığınızda sorun yaşadığınız zaman aralığında bilgisayarınızı modeminize kablolu bir şekilde bağlayarak , arka planda çalışan uygulamaları kapatıphttps://www.nperf.com/tr/ 15-20 dakika aralıklarla 3 adet hız testi yapmanızı ve sonucu iletmenizi bekliyoruz.
    iyi günler"
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.