|
matematik gibi bir şey bu artık. azınlıkların ve mültecilerin 10 çocuk yaptığını ve bizimde en fazla 2 çocuk hatta genel olarak kedi köpek beslediğimizi düşünürsek, bu gidişle anadoludan silinmemiz zor olmayacak. devlet gerekirse kendi önlem almalı bence. çünkü yakın dönemde oy çoğunluğuna sahip olan mülteciler ve azınlıklar ülkeyi diledikleri gibi dizayn edebilir. . çocuk yapma ve bekarları çiftleştirme fabrikaları kurulabilir. çok fazla gönüllü çıkacaktır. gerçi devlet diyorum ama buna sebep olan devletin ve hükümetin kendisi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7D9C65EA5 -- 29 Aralık 2023; 13:45:20 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







