|
Arkadaşlar bu gece 1:30 itibariyle iphone 12 yi teslim aldım gürgençler tarafından. Sizde bu konu altında teslim aldığınız cihazları ve firmaları paylaşın gelecek zamanlarda firmalar hakkında fikrimiz olsun. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt








