DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Türkiyedeki Kadın Rockçı şarkıcı sayısının azlığı:(:(....
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
1.723
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Müzik >> Müzik genel >> Türkiyedeki Kadın Rockçı şarkıcı sayısının azlığı:(:(....
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      11748 Mesaj
      27 Ocak 2006 10:21:34
      Türkiyedeki kadın rockçıların sayısı az gibi hatta tümünü bn sayiim::: ((belki daha vardır ama bn bildiklerimi yazıorm, ama bunların da türkiyedeki bütün rockçı kadınlar olduunu düşünüorm)))

      Şebnem Ferah --- Özlem Tekin --- Aylin Aslım ---- Pamela ---- Esra Kahraman ---- Aslı ---- Gülhan (((bu kızı bi keresinde Kral TV Ödüllerinde en iii rock kadında görmüştüm)))

      erkeklerden de çok var... gruplar deseniz yine iii sayıdalar....

      nie bu kadar az yaaaa.???




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi in_metal -- 27 Ocak 2006 20:50:11 >
      _____________________________

      Steam || Origin: teoska || Social Club || Spotify
      HTC 10 @Android 7.0 Nougat || MONSTER TULPAR T5 V8.1.1 15.6" : Intel Core i7-6700HQ | 16 GB DDR4L 2133 MHz RAM | NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB 192-bit GDDR5 | 240 GB SSD + 1 TB 7200 RPM HDD | Sound Blaster X-Fi MB5 | Logitech G430 7.1 Surround Sound Gaming Headset | Logitech G403 Prodigy Wireless Gaming Mouse | Logitech G440 Hard Gaming Mousepad | Steam Controller | Windows 10 Pro RS
    • Onbaşı
      17 Mesaj
      27 Ocak 2006 12:11:00
      üzülme git gide çoğalıyo yakında erkekleri bile geçebilirler


      _____________________________

    • Binbaşı
      1626 Mesaj
      27 Ocak 2006 12:16:42
      Pin-Up vaaaaaaaaaar bilmiyormusunuz


      _____________________________

      ..::ѕαкℓαηмα gєçмιşтєη, çıкış уσк вυ ¢єнєηηєм∂єη::..


    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Ocak 2006 12:19:19
      istersen sen yap..qızsan tabiiçoğalın yawaş yawaş


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      548 Mesaj
      27 Ocak 2006 19:38:40
      aslı ları 2 yapalım lütfen bende rockçı olucam..




























      şaka şaka ben bu sesle sadece dinlerim



      _____________________________

      vazgeçtim
    • Yarbay
      3563 Mesaj
      27 Ocak 2006 20:22:11
      egoist var birde...




      _____________________________

    • Yarbay
      11748 Mesaj
      27 Ocak 2006 20:43:32
      Pin-Up ve Egoist kadın rockçı şarkıcı değil bi kere, bi grup(muş, çünkü ilk sizden duyuyorum, Googledan araştırdım).... ona bakarsanız türkiyede kadın rock grupları vardı, var, var olacak (mesela seneler önce Volvox vardı)))

      bnm dediğim vokal, tek başına şarkıcı olarak KADIN ROCKÇILAR....

      bu arada pin-up ve egoist için kusuruma bakmayın, çünkü ben o grupları hiç TV'de filan görmedim... Kral TV, Dream TV, Dream Türk vs hiçbi kanalda görmedim... ha ona bakarsanız ben Gülhan'ı da ilk 2003 Kral TV ödüllerinde tanımıştım, sonra da Zırdeli die bi klibi çıkmıştı....




      _____________________________

      Steam || Origin: teoska || Social Club || Spotify
      HTC 10 @Android 7.0 Nougat || MONSTER TULPAR T5 V8.1.1 15.6" : Intel Core i7-6700HQ | 16 GB DDR4L 2133 MHz RAM | NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB 192-bit GDDR5 | 240 GB SSD + 1 TB 7200 RPM HDD | Sound Blaster X-Fi MB5 | Logitech G430 7.1 Surround Sound Gaming Headset | Logitech G403 Prodigy Wireless Gaming Mouse | Logitech G440 Hard Gaming Mousepad | Steam Controller | Windows 10 Pro RS
    • Yarbay
      3563 Mesaj
      27 Ocak 2006 21:10:33
      quote:

      Orjinalden alıntı: in_metal

      Pin-Up ve Egoist kadın rockçı şarkıcı değil bi kere, bi grup(muş, çünkü ilk sizden duyuyorum, Googledan araştırdım).... ona bakarsanız türkiyede kadın rock grupları vardı, var, var olacak (mesela seneler önce Volvox vardı)))

      bnm dediğim vokal, tek başına şarkıcı olarak KADIN ROCKÇILAR....

      bu arada pin-up ve egoist için kusuruma bakmayın, çünkü ben o grupları hiç TV'de filan görmedim... Kral TV, Dream TV, Dream Türk vs hiçbi kanalda görmedim... ha ona bakarsanız ben Gülhan'ı da ilk 2003 Kral TV ödüllerinde tanımıştım, sonra da Zırdeli die bi klibi çıkmıştı....






      egoisti kral tv de görmedin diye niye hatun rockcıdan saymıyorsun.?

      egoist abla kardeş grubudur. bildiğim kadarıyla sözler ve besteler meltem taşkıranındır.

      sonra da niye kadın rockcu yok deniyor olmaz tabi böyle yaparsanız...



      _____________________________

    • Yarbay
      2639 Mesaj
      27 Ocak 2006 22:48:38
      şebo'yla özlem tekin yetmezmi pamela da çok iyi son yıllarda


      _____________________________

      YENİ OPEL ASTRA | Sport + Sunroof
      1.4 Turbo 140 bg Beyaz
Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.