Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Türkiyede bulunabilecek güsel bi kulaklık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
42
Cevap
0
Favori
819
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5492 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: stein

    Hocam aletin kendisi 109 dolar kargo ücreti earphonesolutions.com'da 38 dolar. Westone.com kargo ücretini söylemiyo ama ups ile göndereceğini söylüyo. Bende ups'in sitesine giirip colorada springs'ten (westone'ın memleketi) Tokatın turhal ilçesine(benim şu anda bulunduğum yer) 454 gramlık paketi 88 dolara gonderildiğini öğrendim. Taabi bu fiyat normal bi kişiye uyguladıkları perakende fiyatı. Yalnız ben westone.com'a da 30 doların altına inebileceklerini sanmıyorum.
    Aha tam bu sırada, Forum da gezinirken elmasepeti.com'un westone ve shure ürünlerini getirmeye baslayacagını ve CX300'ün Metan stoklarına girdiğini ve Fiyatının :35 Euro oldugunu öğrendim. Bunun üzerine hemen bankamı arayarak kartımı mail orderlara kapattırdım. Yani westone.com'dan da almayaraktan beklemeye devam ediyorum. Realgs arkadasımız yarın alacak cx300'ünü. Onun yapacağı yorumlar ve elmasepeti.com dan alacagım bilgiler ısıgında ipod umun kulaklığına bi müddet daha katlanıcam. Size de tafsiyem bekle gör politikası. bi de 1 hafta felan beklersek lethien2 arkadasımızdan westone.com'un ne kadar kargo ücreti aldıgınıda ogrenebiliriz.


    CX300 fiyat olarak gercekten cok iyi bir secenek.. Ki ilk alıp dinleyen icin mukemmel bir deneyim olacaktır...

    Ama sonuc olarak Westone UM1 cok daha ustun bir kulaklık ve elma sepeti getirirse emin olun yurt dısından cok cok daha pahalıya gelecektir... E2c nin elmasepetindeki fiyatına bakarak UM1 i assa yukarı 260YTL den satacagıni anlamak zor bise degil yani...

    Yani Westone UM1 i yurt dısından almak icin gereken parayı gozden cıkarmadıysanız westone ları unutun ve direk CX300 alarak keyfinize bakın...
    |
    |
    _____________________________
    32" Sony 32W705C | Asus Z170i | i7-6700K | 2x8GB | GTX 1070 | 1TB 850 Pro | CM V650 | Sony XBA-Z5




  • Emekli Yönetici
    7225 Mesaj
    Yediğimiz kazıklar sayesinde dünyanın en rahat gaz çıkaran ülkesi olma yolunda ilerliyoruz..
    |
    |
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
  • Yarbay
    5218 Mesaj
    Ben bugün CX300'e kavuştum.
    Daha önce kaliteli pahalı kulaklık kullanmamış olarak söyleyebileceğim tek şey
    "daha önce müzik dinlememişim meğer".
    SE W900 telimde dinlerim MP.3leri ve orginal kulaklığı olan HPM80 iyi bir kulaklıktı
    ve MX250 de kullanırdım arasıra ama CX300 bunlardan kat be kat iyi.
    55 YTLlik maliyeti ile alınabilecek en iyi kulaklık CX300 sanırım.
    |
    |
    _____________________________
    2013 Chevrolet Cruze Sedan 1.4 LTZ Siyah.
  • Yarbay
    3109 Mesaj
    Elmasepeti'nin dünyadan haberi yok anlaşılan...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Vayy be cabalarım sonunda sonuc verdi, forumda kaliteli kulaklıklara ilgi cok yukseldi, herkes westone lu olacak yakında.


    abi bu westoneun amerikadaki sahipleri seni burada distrübütör yapsalar takır takır satarsın valla şüphem yok benim bile hiç ilgim yokken benim bile alasım geliyor ama o kadar para vermek istemiyorum önce bi hepsini denemek istiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    723 Mesaj
    bulunabiliyorsa um1 ki bulunamaz daha serisinin en makul fiyatsılı olan shure e2c ve bu kadar para vermem ama kaliteli kulaklık istiyorum diyenlere cx300. fakat cx300 her ne kadar ii bi kulaklık olsada bence en shure e2c ve um1 ile karsılastırılamaz ayrı kulvarlardalar.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    evet sanırım en mantıklı seçim cx300 gibi geliyor ama benim mp3 playerım çok kaliteli değil yani duyulmamış bir marka ben ses kalitesinden memnunum hatta creative muvo tx fm den güzel geliyor bana ses kalitesi acaba bu kulaklığı alsam benim playerim bunun hakkını verirmi sizce ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5492 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: RhiFaT

    evet sanırım en mantıklı seçim cx300 gibi geliyor ama benim mp3 playerım çok kaliteli değil yani duyulmamış bir marka ben ses kalitesinden memnunum hatta creative muvo tx fm den güzel geliyor bana ses kalitesi acaba bu kulaklığı alsam benim playerim bunun hakkını verirmi sizce ?


    Player in markası ne??
    |
    |
    _____________________________
    32" Sony 32W705C | Asus Z170i | i7-6700K | 2x8GB | GTX 1070 | 1TB 850 Pro | CM V650 | Sony XBA-Z5
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap


    quote:

    Orjinalden alıntı: RhiFaT

    evet sanırım en mantıklı seçim cx300 gibi geliyor ama benim mp3 playerım çok kaliteli değil yani duyulmamış bir marka ben ses kalitesinden memnunum hatta creative muvo tx fm den güzel geliyor bana ses kalitesi acaba bu kulaklığı alsam benim playerim bunun hakkını verirmi sizce ?


    Player in markası ne??


    ya biraz komik bişey dandik bir marka visionic yakında değiştireceğim ama şimdi kulaklık alacam zaten acaba hayal kırıklığına uğrarmıyım diye korkuyorum



    tip bunun aynısı sadece marka farklı zaten bunların hepsi aynı sesi bana çok aşırı derecede kötü gelmedi ama iriver alacam büyük ihtimalle şimdilik acaba cx300 alsammı diyorum eğer ses kalitesi cx300de güzel gelirse yeni player almam
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5492 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: RhiFaT


    ya biraz komik bişey dandik bir marka visionic yakında değiştireceğim ama şimdi kulaklık alacam zaten acaba hayal kırıklığına uğrarmıyım diye korkuyorum

    tip bunun aynısı sadece marka farklı zaten bunların hepsi aynı sesi bana çok aşırı derecede kötü gelmedi ama iriver alacam büyük ihtimalle şimdilik acaba cx300 alsammı diyorum eğer ses kalitesi cx300de güzel gelirse yeni player almam


    Kesinlikle ugrarsın.. Resmini gosterdigin urun en dandik cin malları ve uzerindeki markalar farklı olsada hepsi aynı cihaz aslında ve gercekten cok kotu sesleri var..

    Sesi fazla cıkıyor diye Creative muvo tx den iyi sanmıssındır cunku muvo tx bunun yanında hi-end bir urun kalır o derece..

    Mp3 player la birlikte CX300 almanı oneririm...
    |
    |
    _____________________________
    32" Sony 32W705C | Asus Z170i | i7-6700K | 2x8GB | GTX 1070 | 1TB 850 Pro | CM V650 | Sony XBA-Z5




  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap


    quote:

    Orjinalden alıntı: RhiFaT


    ya biraz komik bişey dandik bir marka visionic yakında değiştireceğim ama şimdi kulaklık alacam zaten acaba hayal kırıklığına uğrarmıyım diye korkuyorum

    tip bunun aynısı sadece marka farklı zaten bunların hepsi aynı sesi bana çok aşırı derecede kötü gelmedi ama iriver alacam büyük ihtimalle şimdilik acaba cx300 alsammı diyorum eğer ses kalitesi cx300de güzel gelirse yeni player almam


    Kesinlikle ugrarsın.. Resmini gosterdigin urun en dandik cin malları ve uzerindeki markalar farklı olsada hepsi aynı cihaz aslında ve gercekten cok kotu sesleri var..

    Sesi fazla cıkıyor diye Creative muvo tx den iyi sanmıssındır cunku muvo tx bunun yanında hi-end bir urun kalır o derece..

    Mp3 player la birlikte CX300 almanı oneririm...

    evet biliyorum ben bu playeri aldığımda mp3 player piyasasından hiç haberim yoktu bi tek creative ' i bilirdim ama şimdi forumu takip ettikçe iriver in kalitesinin yüksek olduğunu anladım bu player hakkaten çok dandik çok ucuza aldım ama almaz olaydım ozamanlar creative sipariş verecektim piyasada hiçbiyerde yoktu mecbur bunu aldım.

    ama şimdi niyetim iriver almak ve cx300 ile güzel bir kombinasyon yapmak. ama iriverinde kafama takılan bir kaç yönü var galiba driver problemi varmış yani taktığında flash disk olarak görmüyormuş. onuda güzel bir araştırıp kararımı vereceğim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5492 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: RhiFaT

    evet biliyorum ben bu playeri aldığımda mp3 player piyasasından hiç haberim yoktu bi tek creative ' i bilirdim ama şimdi forumu takip ettikçe iriver in kalitesinin yüksek olduğunu anladım bu player hakkaten çok dandik çok ucuza aldım ama almaz olaydım ozamanlar creative sipariş verecektim piyasada hiçbiyerde yoktu mecbur bunu aldım.

    ama şimdi niyetim iriver almak ve cx300 ile güzel bir kombinasyon yapmak. ama iriverinde kafama takılan bir kaç yönü var galiba driver problemi varmış yani taktığında flash disk olarak görmüyormuş. onuda güzel bir araştırıp kararımı vereceğim.



    Eger amacın sadece muzik dinlemekse ve bilgisayarın varsa ve her zaman kullanabiliyorsan ben Ipod shuffle+sennheiser CX300 al derim...

    Ipod shuffle, mukemmel ses kalitesi sunuyor.. Kucucuk, sade, uzun pil omru ve sarjlı pil ve cok daha ucuz daha ne olsun...

    190YTL shuffle 512mb ve 50YTL ye de Sennheiser CX300 aldın mı, o fiyata bulubilecegin enn iyi sese sahip oluyorsun..
    |
    |
    _____________________________
    32" Sony 32W705C | Asus Z170i | i7-6700K | 2x8GB | GTX 1070 | 1TB 850 Pro | CM V650 | Sony XBA-Z5




  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Eger amacın sadece muzik dinlemekse ve bilgisayarın varsa ve her zaman kullanabiliyorsan ben Ipod shuffle+sennheiser CX300 al derim...

    Ipod shuffle, mukemmel ses kalitesi sunuyor.. Kucucuk, sade, uzun pil omru ve sarjlı pil ve cok daha ucuz daha ne olsun...

    190YTL shuffle 512mb ve 50YTL ye de Sennheiser CX300 aldın mı, o fiyata bulubilecegin enn iyi sese sahip oluyorsun..


    amacım tabiki müzik dinlemek abi özellikle o incelemenide okudum çok mükemmel bir ses kalitesi olduğunu söyledin ama ipod shufflede bir kere ekran yok ve ben seyahat ediyorum özellikle yazın çok seyahat edeceğim şimdi orada her gittiğim yere cd yi götüremem oralardan müzikte kopyalamam gerekiyor. bunu shufflede yapamam özellikle diyorum zaten usb si üzerinde olsun

    abi zaten şu dandik çin malının gözünü sevdiklerim herşeyi muhteşem ses kalitesi berbat ötesi birde ses kalitesini güzel yapsalar hiç iriver almam ben kendi mp3 playerımın boyutlarını çok seviyorum.çok küçük tam yanında taşımalık malzeme ama ses kalitesi istediğim için iriver alacağım büyük ihtimalle peki abi bana sen iriverın hangi modelini önerirsin fiyatı uygun olan ve istediğim özellikte veya istediğim özelliğe yakın olan neyi öneriyorsun.

    şimdiden teşekkür ederim
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5492 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: RhiFaT

    amacım tabiki müzik dinlemek abi özellikle o incelemenide okudum çok mükemmel bir ses kalitesi olduğunu söyledin ama ipod shufflede bir kere ekran yok ve ben seyahat ediyorum özellikle yazın çok seyahat edeceğim şimdi orada her gittiğim yere cd yi götüremem oralardan müzikte kopyalamam gerekiyor. bunu shufflede yapamam özellikle diyorum zaten usb si üzerinde olsun

    abi zaten şu dandik çin malının gözünü sevdiklerim herşeyi muhteşem ses kalitesi berbat ötesi birde ses kalitesini güzel yapsalar hiç iriver almam ben kendi mp3 playerımın boyutlarını çok seviyorum.çok küçük tam yanında taşımalık malzeme ama ses kalitesi istediğim için iriver alacağım büyük ihtimalle peki abi bana sen iriverın hangi modelini önerirsin fiyatı uygun olan ve istediğim özellikte veya istediğim özelliğe yakın olan neyi öneriyorsun.

    şimdiden teşekkür ederim


    Hmm devamlı seyahat edeceksen zor olabilir shuffle...

    Iriver t30 u oneririm o zaman.. Cok kucuk, kullanıslı ve ucuz... Ama bunada modlu firmware yuklemen lazım her bilgisayardan direk muzik atabilmen icin.. Yoksa media player 10 gerektiriyor..
    |
    |
    _____________________________
    32" Sony 32W705C | Asus Z170i | i7-6700K | 2x8GB | GTX 1070 | 1TB 850 Pro | CM V650 | Sony XBA-Z5




  • Emekli Yönetici
    7225 Mesaj
    Usb si üzerinde olsun diyorsan I River T20 almanı öneririm hem ses kalitesi hem kullanılabilirliği oldukça iyi bir ürün istersen biraz bekleyip yeni Sony A serisine de bir göz atabilirsin.. Hem bu sayede fiyat konusundaki rekabet sayeseinde karlı da çıkarsın..

    I River T20:


    Sony NW-A:
    |
    |
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Hmm devamlı seyahat edeceksen zor olabilir shuffle...

    Iriver t30 u oneririm o zaman.. Cok kucuk, kullanıslı ve ucuz... Ama bunada modlu firmware yuklemen lazım her bilgisayardan direk muzik atabilmen icin.. Yoksa media player 10 gerektiriyor..


    t30 a internetten baktım fiyatıda gerçekten çok makul t20 de usb den şarj oluyormuş o bana göre değil ama t30 tam istediğim gibi bir model usb kızağı üzerinde olmasa bile kablo ile idare edeceğiz artık 216 ytl ideefixe bu çok güzel

    quote:

    Orjinalden alıntı: SAVIAR
    Usb si üzerinde olsun diyorsan I River T20 almanı öneririm hem ses kalitesi hem kullanılabilirliği oldukça iyi bir ürün istersen biraz bekleyip yeni Sony A serisine de bir göz atabilirsin.. Hem bu sayede fiyat konusundaki rekabet sayeseinde karlı da çıkarsın..


    sony i forumda okuduklarıma dayanarak söylüyorum denemedim ama ses kalitesinin iriver dan düşük olduğu söyleniyor tabi kendim deneyerek karar versem daha güzel olur ama benim gönlüm iriver dan yana

    teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    7225 Mesaj
    T20 nin kızağı üzerinde o yüzden onu önerdim ama pilli bir model istiyorsan elbette T30 sana daha uygun..
    |
    |
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: SAVIAR

    T20 nin kızağı üzerinde o yüzden onu önerdim ama pilli bir model istiyorsan elbette T30 sana daha uygun..


    bu iriver isteklerimi tutturamamış şu t20'nin pilli modeli olsa onu alırdım ya seyahattaki asıl sorun bence pil :) usb kızağı çokta önemli değil pil daha önemli yolda giderken şarj bitse naapacam ben

    bence en mantıklısı t30 ayrıca t20nin fiyatı t30 dan daha pahalı hemde şarjlı pil olmasına rağmen
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    7225 Mesaj
    5 Arkadaşım T30 aldı sayemde.. Ve hepsi çok çok memnun inan ses kalitesi gerçekten çok iyi ayrıca küçücük serçe parmağın kadar.. Pili de oldukça tasarruflu harcıyor daha ne olsun.. Şimdiden güle güle kullanman dileğiyle..
    |
    |
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
  • Binbaşı
    1311 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: SAVIAR

    5 Arkadaşım T30 aldı sayemde.. Ve hepsi çok çok memnun inan ses kalitesi gerçekten çok iyi ayrıca küçücük serçe parmağın kadar.. Pili de oldukça tasarruflu harcıyor daha ne olsun.. Şimdiden güle güle kullanman dileğiyle..


    toplam kulaklık + player 250 civarı olacak bence gayet makul ve iriver kalitesi önerileriniz için çok teşekkür ederim
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,860
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.