|
Bana göre bu firmalardan araç alınmaz çünkü araçları FP değil ve bazıları fabrikasını kapattı bazısı teşvik almasına rağmen milleti soyma peşinde 1-Honda (İlkel iç tasarım ve motor fabrikayı kapattı) 2-Byd (Teşviğe rağmen millete kazık atması) 3-Ford (Ticari dışında araçları çok pahalı parasını hak etmiyor) 4-Chery (Araçları çok yakıyor fiyatları pahalı alt takımın sağlam olduğunu düşünmüyorum uzun vadede) 5-Skoda (Bunlarda Premium ayağına milleti kazıklama peşinde araçları pahalı) 6-Nissan (Qasqayi dışında modelleri yok Türkiyeye değer vermiyorlar) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







