|
Neden güneydoğudaki nüfus artışından endişe duyup Uygur Türk'ü getirmeyi savunuyorsunuz? Güneydoğudaki Türk değil mi? Madem Güneydoğudaki Türk değil, o zaman kendi üst kimlik tanımınızı reddetmiş oluyorsunuz. Herkes Türk değil demiş oluyorsunuz. Neyi savunduğunu bilmeyen bir yığın ile karşı karşıyayız. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Nerede iki ya da üç kişi benim adımla toplanırsa, ben de orada, aralarındayım.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Sessizce saklanıyorlar bu yanlış ulus tanımı fark edilince
kullanıcısına yanıt






