|
İki senedir düzenli felsefe okuyorum. Normalde ticaret yapıyorum insanlarla içli dışlıyım okudukça seviyenin ne kadar düşük olduğunu görüyorum toplumda Akıl almaz bir yalnızlık arzusu geliyor bana. Kimse karışmasın kimseyle uğraşmayayım salın beni modu... Çok ilginç bir evreye girdim :) Denk düşüncede daha doğrusu düşünme kapasitesinde insan bulamıyorum :) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






