Şimdi Ara

Türkiye SAAB'a talip...!!!!! (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
251
Cevap
1
Favori
10.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • saab'ı alsak, üretimi de Türkiye'ye taşısak saab yine de isveç malıdır.

    Yanında bir gerçek Türk markası yaratıp saab'ın bilgi birikiminden yararlanmak planlanmıyorsa hiç girilmemesi gereken bir proje.
  • hayal kurmak bedava nasılsa.. ülkemizde kapış kapış gitse ne olur milyarlarca lira harcanarak alınan bir marka iyimser haliyle 70 bin tl fiyatla (1.6 motor olursa o fiyat yoksa 2.0 motorla mümkün değil,vergi indirimide yapamazlar) iç pazarda 5-10 bin tane satmakla işi yürütemez, ne kapış kapış gitmesi clio'dan mı bahsediyorsunuz, dışarda markanın hali ortada zaten,dışarıya satamazsan iş yürümez, B ve C segmentli ağırlıklı üretim yapılmadığı sürece batmaya mahkumdur. burası amerika almanya değil öyle pahalı arabalar talep görsün. halkın erişebileceği fiyatlarda modeller olmalı herkes kendine göre yontmasın 60 bin 70 bin olsun fiyatları diye. herkesin erişemediği fiyatlar olduktan sonra istemem öyle türk arabası, gerçi saabı almak onu türk yapmayacak yine isveç malı olacak biz sadece üreticisi olacağız ve herkesin dediği gibi devlet alsın istemem yoksa birde saab fabrikası için vatandaşa ekstra vergi kesilir (trt için alınan vergi gibi) biz kendi markamızı yaratmaya çalışalım zor iş ama yapmalıyız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vestigo

    hayal kurmak bedava nasılsa.. ülkemizde kapış kapış gitse ne olur milyarlarca lira harcanarak alınan bir marka iyimser haliyle 70 bin tl fiyatla (1.6 motor olursa o fiyat yoksa 2.0 motorla mümkün değil,vergi indirimide yapamazlar) iç pazarda 5-10 bin tane satmakla işi yürütemez, ne kapış kapış gitmesi clio'dan mı bahsediyorsunuz, dışarda markanın hali ortada zaten,dışarıya satamazsan iş yürümez, B ve C segmentli ağırlıklı üretim yapılmadığı sürece batmaya mahkumdur. burası amerika almanya değil öyle pahalı arabalar talep görsün. halkın erişebileceği fiyatlarda modeller olmalı herkes kendine göre yontmasın 60 bin 70 bin olsun fiyatları diye. herkesin erişemediği fiyatlar olduktan sonra istemem öyle türk arabası, gerçi saabı almak onu türk yapmayacak yine isveç malı olacak biz sadece üreticisi olacağız ve herkesin dediği gibi devlet alsın istemem yoksa birde saab fabrikası için vatandaşa ekstra vergi kesilir (trt için alınan vergi gibi) biz kendi markamızı yaratmaya çalışalım zor iş ama yapmalıyız.

    İşte budur yorum. Sanki çok zengin ülkeyiz de bir de fiyatı 70 bin lira olursa kapış kapış gidermiş.




  • Ya siz en son zamanlarda baktınız mı hiç piyasaya. 30 bin TL altına bile B sını araç bulunamıyor. C sınıfı araçlar 60 bin TL e dayanmış durumda. Devlet devamlı OTV yi arttırıyor, yeni vergi koyuyor ama araç alınmasını sınırlandıramıyor. Ulke zengin mi fakir mi bilmem ama bu ülkede insanlar araçlarına çok para vermeyi hep göze almıştır. E segmenti bir araçtan bahsediyorsunuz. 50 bin TL mi bekliyorsunuz bu araç için. Firma sonuçta TR e gelirse elbette B ve C segmenti araçlar da üreticek, ancak bu araçlar 30-40 bin TL civarlarında alınabilir. 9-4 gibi bir araç 65-70 bin tl aralığına inmesi demek, biraz donanımdan kısma ile 60 bin TL civarına inmesi demektir. Bu fiyata da bu araç, hele bir de yerli malı olursa KAPIS KAPIS GIDER. Tabiki bahsettigim hedef kitlesi için (D ve E segmenti araç sahipleri)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Saab markası devam eder, aynı altyapı ile 2. marka yaparız.

    Audi, VW gibi.



    Katılıyorum.

    Saab yine Saab olarak kalsın sadece daha düşük segmentler için alt firma yapılsın. Saab'dan Şahin, Doğan ayarında araç çıkarsa gerçekten rezillik olur.

    9-3 ve 9-5 serisi üretilmeye devam edilsin. Birde yanına ekonomik B sınıfı, ekonomik C sınıfı ve hafif ticari çıkarsınlar süper olur.

    9-3 9-5 in alt serisi trakya versiyon 3-5 olabilirmi???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha


    Evet 60 bin lira yerli mal için fazla

    dostum yerli mal için 60000 tl fazla değil mal kalitesine göre fiyatlandırılıyor sonuçda clio kalitesinde araba değilki sonuçda araba saab son derece kaliteli bir marka arabalarıda süper kalitede. yani fiyatına göre kalite. ayrıca bu türkiyeye gelince illaki kalite kaybına uğrar sen merak etme. kalitesizlik kültürümüz sağolsun. sabancının koçun türkiye fabrikalarında ürettiği hangi araba orjinalinden daha kaliteli olmuş sanki sorarım size. bu yamyam koç alsa bunu yine arabayı bok eder çıkar bende dünyada saaba para vermem o zaman.
  • Cihanair başka bir başlıkta Saab'ın alınmasının yalanlandığını söylüyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_55811346/tm.htm
  • yeni bir marka yaratmamiz sart aslinda. can in dedigi gibi kac kisi volvo cin mali diyor. herkes isvec diyor... satin alan degil markayi yaratan ulke aniliyor. saab a kimse turk mali demeyecek..
    saabin isminden yararlanip dacia gibi bir yan marka da olusturabiliriz.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.