Şimdi Ara

Türkiye SAAB'a talip...!!!!! (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
251
Cevap
1
Favori
10.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Saat gecenin 4ü 5i oldu, hala okuyoruz yazıyoruz. Bu da bizim bir otomobil markasına ne kadar hasret kaldığımızın özetidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: offday

    Ne güzel yahu , Koç devlet desteğiyle kredi alıp Saab'ı bünyesine katacak , Türkiye'ye bir başka montaj fabrikası kuracak , bizde ne güzel yerli malı var diye sevineceğiz. Gerçekten reklam herşey bu dünya da bu mantıkla bakarsak Albea ve Linea'da gayet yerli arabalar.

    Bu da çok güzel bir yorum. Koç almasın Anadolu'dan adam gibi birileri alsın ya da devlet alsın.
  • İsveçlilerin de maşallahı var. Volvo, Saab, Ikea, Ericsson, H&M falan gibi baya güzel markalara sahipler. Tabi bir de piratebay
  • Kendi otomobilimizi üretmenin yanında SAAB ında Türkiye'de üretilmesini isterim. Alt sınıfları kendi otomobilimiz olabilir. Üst sınıflarını ise arap ülkeleri, doğu asya bloğu ülkeleri, israil, avrupa gibi ülkelere ihraç etmeyi başarabilirsek ne mutlu bize. SAAB adı altında %100 yerli otomobil olabilir neden olmasın. Bunu KOÇ yapacaksa o da kazansın neden karşı çıkıyorsunuz anlayamadım.
  • İstemek bir yana gerçekçi görünmüyor.ne olucak bir anda 100 milyarlık araba 30 milyara mı satılacak.o zaman yeni bir model tasaralanması lazım.yani bu satıl alma sırf logoya milyonlarca dolar vermektir.bence değermi tartışmaya açık bir konu.xxxx bir ismimde araba yapıb da bunu 2013 den beri sloganıyla yollarara düşmek de pek karizmatik ve çekici olmaz.sırf yerli pazar için çekici olur o kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KZ23

    Saab markası sadece sağlamlığıya ünlüdür. Yoksa ne motor teknolojisi ne de yeni teknolojiler konusunda gelişmiş bir marka değil...Buna rağmen yüksek fiyatlara satılınca volvo ezdi resmen Saab'ı... Saab'ın teknolojisinden faydalanalım dyen arkadaşlar olmuş ama bunun için koca fabrikayı ki iflasın eşiğinde almaya gerek yok sadece 1 arabanın şasesi sökülüp bileşenleri incelense aynı sağlamlığa yakın bir üretimi kendimiz sıfırdan ara mal ithal etmeden yapabiliriz...
    Yıllarca trafik kazalarında can kayıplarına sebep oldu bu şahinler bakın kaza haberlerine hep kağıt gibi buruluyordu araçlar açıkçası motor teknolojisi zayıf bir aracı birde maaliyetten kısmak için şahin sağlamlığında şase ile üretseler 20.000 lira bile olsa almam...

    İlla alınacaksa öreneğin ISUZU dizel konusunda çok iyi japonlar da benzinli motor konusunda,Almanlarından gelişmiş teknolojileri var bunları harmanlayacak bir otomobili sıfırdan daha düşük maaliyetlerle üretmedikten sonra hangi marka alınırsa alınsın iş yapamaz...

    Gerçi şu da var maalesef bizim insanımız herşeyin önce parasına bakıp aldığı için kaliteye önem vermediği için dacia gibi tenekeler peynir ekmek gibi satılıyor...Bu aracı ithal edeceğimize aynı teknolojiyi daha makul bir fiyata yapıp sadece iç pazara sürsek satış rekoru kırar.Ama tabi yurt dışına ihracatı unutmak lazım belki bazı gelişmemiş ülkelere satabiliriz...

    Hedefi iyi belirlemek gerekir kalitli bir aracı muadillerinden %10,%20 daha ucuza satmak ve yurtdışına da ihraç etmek mi yoksa, sadece basit bir araç üretip, dacia,symbol,albea,fluence gibi çok satan araçların yerine bu kendi aracımızı satıp iç piyasaya ağırlık verip ihracata ağırlık vermemek mi ? benim tercihim 1.si olurdu.

    hocam konuyla alakalı değil ama bu imza bu şekilde yasak. dikkat edin ceza alırsınız.




  • grundig i aldık güzelde oldu. Otomotivdede niye olmasın.
  • Hristiyan lobisi falan devreye girmezse belki bizimkiler Saab'ı alırlar.
  • 100bin liralık arabayı 50bine verirler mi? Dizel fiesta bile 50bin lira.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya

    Masa başı hazırlanmış bir haber olduğuna eminim.

    1- Türkiye otomobil üretmek istiyor
    2- Saab satılık
    3- Koç Başbakan ile görüştü
    4- Haber Hazır : Türkiye saab'a talip.



    http://www.haber7.com/haber/20111219/Saab-iflas-basvurusunda-bulundu.php

    http://www.haber7.com/haber/20111220/Turkiye-SAABa-talip-oldu-iddiasi.php

    http://www.haber7.com/haber/20111220/Saab-Turk-girisimciye-goz-kirpti.php


    sırayla çıkan 3 haber


    Masa başında hazırlanmış derken; yani adam bilgisayar masasında oturmuş ve yazmış haberi, ayakta yazacak değilya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnkrsln -- 21 Aralık 2011; 10:15:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakcora

    100bin liralık arabayı 50bine verirler mi? Dizel fiesta bile 50bin lira.

    Bal gibide vermezler. 100 bin liraya da SAAB var, 135 bin liraya da. Haydi oldu da aldık SAAB'ı burada üretilmeye başlandı diyelim. Fiyatta düştü 50 bin lere diyelim. Hani hep dersiniz ya Türkiyede üretilen ile kendi ülkesinde üretilen arasında bariz kalite farkı var, donanım farkı var diye. Bal gibi de öyle olacak. Yani yazık olacak güzelim firmaya. 35 küsür yıl önce ki adımın aynısı veya benzeri diyebiliriz buna. Yıllar öncekinin adı TOFAŞ, şimdikinin adı SAAB olacak. Tek fark bu. Mantık aynı mantık. Ve konu içerisinde boşa sevinen bir sürü üye.

    Bu durumda boşa üzülüyorsunuz yerli arabamız yok diye. Renault ve Tofaş'ın burada üretilen tüm modelleri bu durumda YERLİ VE TÜRK MALI!!!! Hyundai ve Honda, Ford'un da burada üretilen modellerini bu durumda yerli gruba sokabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 21 Aralık 2011; 10:14:40 >




  • Saab alindiginda tabiki premium marka olarak devam edilmeyecek en azindan daha dusuk donanima sahip modelleri olmasi lazim fiyatlarin daha dusuk olabilmesi adina kimse yok kalite dusurulmemeli premium olmali ve bu sekilde satilmali demesin ulkemizde talep goren araclar belli o standartlarda arac olmali saab yoksa ic pazarda 60,in uzerinde satilacak bir arac icin cok fazla talebin olacagini kimse beklemesin..
  • Bu habere çok sevindim umarım gerçektir ve bizim ülkemizde otomotiv sanayisine girmiş olur
  • Öncelikle 40.000'e, 50.000'e Saab hayalinizden vazgeçin.

    Marka satın alınsa bile, markanın bir geçmişi var.
    Bu geçmişe uygun modeller geliştirilecektir.
    Saab markası ile gidip de B sınıfı ucuz bir otomobil yapacaklarını zannetmiyorum, yapmamalılar da... O zaman marka biter.

    Ama bunun yanında
    Bütün makam otomobilleri Saab yapılabilir, insanların gözünün önünde oldukça, satın alanlar da artacaktır.
    Tabii bütün derken, şu anda mercedes. bmw kullananları kastediyorum. Vali, komutanlar, rektörler, bakanlar vs.
    Ben de yerli olursa bir Saab tercih edebilirim, zaten sevdiğim bir otomobildi.
  • saab hicbir zaman yerli olmiyacak gene ayni yerinde uretimi olucak ama bir alt sinifta marka olusturulabilir saab teknolojisi ile bide ortak parcalrdan saab in yedek parcasini ucuz latabilirler bu ortaklik saab a da turkiyenin yeni kuracagi firmaya da yarar saglar .

    turk markasi olursa vergiler duser kanaatindeyim.cunku rekabet edicez arac satsini artirmamiz gerekicek vergi indirimi olmasi gerek.umarim kalitesiz arac uretip anadoluya arac saticaz mantigyla olmaz diger firmalarla rekabet etmek icin arac uretiriz.
  • Saab'ı alırsak işsizlik biter, cari açık sıfırlanır, kişi başı milli gelir 40 bin dolara çıkar, ortalama yaşam süresi 8-10 sene artar..
  • Haber Yalan. İnanmayın bu işlere.
  • Şu an 100 TL olan 1.6T 9-5 fiyatı, TR de konumlandırlılmış fabrika, devlet destegi v.s. ile 65-70 bin TL civarına çok çok rahat iner. Aynı kalitede ve donanımda olan bir araçtan bahsediyorum. Donanımı düşürülse daha da uygun fiyata inebilir. Ben 2011 Modem Passat' ı 63000 TL den aldım. Benim gibi bu fiyatlardan D segmentinde araç alan bir çok insan var. Bu aracı gözüm kapalı 70000 TL den alırım. Daha E segmenti araç alan insanlardan bahsetmiyoruz. Turkiye çok farklı bir ulke. Tum siyasi goruslere ait insanların ortak bir dusuncesi var. Yerli malı olsun, bizim insanımız kazansın. Bu sebepten dolayı bu araçların satışı TR de çok rahat 50000 gibi rakamlara gelir. Bu araçların dışında da Saab markası altında ya da yan marka altında C ve B segmenti araçlar ile de pazara girilirse, avrupa pazarında çok çok iyi yerlere geliriz. Markayı alan kişi de asla zarar etmez, biz markaya sahip çıkarız. Yeterki aynı kalitede üretilsin.

    Tabiki direk OTV ve KDV indirimi gibi bir durum olamaz, ancak bedelsiz fabrika arazisinden, çalışan maaşlarında yardıma kadar farklı şekillerde desteklenebilir. Yeterki fabrikası Turkiye'e taşınsın.

    Arkadaşlar C sınıfı araçlara bile 55-60 bin TL para isteniyor TR de. B sınıfları 40 bin TL e dayanmıs durumda. Bu 9-5 TR de üretilip fiyatı 70 bin TL e bile inse, kapış kapış gider.








  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.