|
26 yaşında ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak, en az 26 yıldır esnafların %99'unun, Katma Değer Vergisi'ni (KDV) ödediğini görmedim. Vergi bilinci olan bir vatandaş olarak bu konu hakkında kişisel deneyimlerimi, gözlemlerimi ve okuduklarımı anlatmak istiyorum.
Sonuç olarak arkadaşlar, eğer vergi bilinci olan bir vatandaşsanız ve vergilerinizin kimlerin cebine girdiğini, nasıl harcandığını sorguluyorsanız, mümkün olduğu kadar banka/kredi kartı ile ödeme yapın. Vergi kaçırdığını tespit ettiğiniz esnafı ya da işletmeyi Maliye Bakanlığı'na ya da SGK'ya şikayet ediniz. Mümkünse nakit kullanmamaya özen gösterin. Vergi bilinci olan vatandaşlarımızın sayısının artması dileğiyle, iyi forumlar :) |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






