Şimdi Ara

Türkiye'nin en iyi otomobili Bmw 520d'dir düşüncesi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
0
Favori
12.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi şu 5 serisinin kasa değiştireceğini unutun, olaya genel olarak bakalım....

    Bence; Türkiye şartlarında alınabilecek en iyi otomobil Bmw 520d'dir....

    Nedenlerine gelirsek;

    Motor hacmi 2 litre üzerine çıktığı zaman toplam vergi %88'den %118'e çıkmakta, bu durumda 2 litre üstü araçlar ile 2 litreler arasında anormal fiyat farkları olmakta, buda bizi en fazla 2 litre sıfır araç almaya zorlamakta,
    yanısıra motor hacmi 2 litrenin üstüne çıkınca, araçların değer kayıplarıda anormal boyutlara ulaşmakta,

    Benzin ve dizel fiyatlarının anormal derecede yüksek olduğu ülkemizde, özellikle 2 litre benzinlilerde ciddi değerler kaybetmekte, genel olarak 2 litre dizel otomatikler bir miktar tutunabilmekte...

    Yani 2 litre dizel otomatiğin ülkemizdeki en yüksek tercih olabileceği konusunu atlarsak;

    Gerek bu hacimdeki en iyi motorlardan birini barındırması, hem yakıt tüketimi hem performans açısından ülkemiz açısından tatmin edici bir araç olması, gerek arkadan itişli yapısıyla premium sınıfa yakışması, yanısıra marka imajıyla ön plana çıkması, sürüş özellikleriyle sınıf çıtasını belirlemesi, tasarımıyla da belirli bir seviyeyi koruması açısından
    520d bu ülke için en iyi otomobildir bence...

    Yeni kasada şu iç mekan dizaynıda ciddi manada iyileşecek umarım, 5 gt'ye yakın kıvama gelirse araç gerçekten dört dörtlük olacak...

    Elbet parasını veren 760i'de alır S 600'de ama, bu ülke için bence en iyi araç 520d'dir...

    Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?



    _____________________________
    Araç Problemleri konuları *CIVIC PROBLEMLERİ *FIESTA PROBLEMLERİ




  • Evet, bu ülkede herkes 5.20 alabilecek kadar zengin olduğu için en iyisi 5.20d'dir.

    En iyi araba diye genel geçer bir şey olamaz.

    En iyi arabayı özellikle ihtiyaç ve bütçe gibi kavramlar belirler.

    Şu anda benim için en iyi araba C segmenti bir dizelken başkası için RR'dir, bir başkası için Pagani'dir, bir diğeri içinse Şahin'dir.
    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?
  • Bütçenize göre alabileceğiniz en iyi araç size bir zaman sonra zaten mercedes gibi gelecektir
    _____________________________
  • Polemik biraz daha alakalı birşeyler yazmanı beklerdim
    _____________________________
    Araç Problemleri konuları *CIVIC PROBLEMLERİ *FIESTA PROBLEMLERİ
  • bence dolmuş ve otobüslerin üstüne araç tanımam.Araba olmayınca onlar kral geliyor.
    _____________________________
  • Zevkler ve renkler tartışılmaz, böyle konular açmak için çokmu zorluyorsunuz kendinizi
    _____________________________
  • neye göre kime göre....
    _____________________________
    Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de senden daha mantıklı şeyler yazmanı beklerdim.

    E segmenti içinde 520d en mantıklı desen anlarım, hatta katılırım.

    Ama en mantıklı araba dersen olmaz, 50 lira bütçe ile yola çıkan adam için 520 nasıl mantıklı olabilir ki?

    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?
  • Bmw 520 mi


    o paraya çok daha güzel araçlar alınabilir.. mesela Kia Ceed, Mazda 3, Jaguarın bir versiyonu, Hyundainin coupesi vs.. en iyi derken kişinin isteğine ve zevkine göre değişir.. bana göre mercedes e200 den iyisi yoktur atıyorum.. başkası audi a6 der.. bunun sonu yoktur..
    _____________________________
    Yorgun düştü düşlerim, sus oldu çıktı bunalımdan.. Bunalım ki aşk ötesi bişey.. Gidersin varamazsın, ölsende kurtulamazsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue night

    Bmw 520 mi


    o paraya çok daha güzel araçlar alınabilir.. mesela Kia Ceed, Mazda 3, Jaguarın bir versiyonu, Hyundainin coupesi vs.. en iyi derken kişinin isteğine ve zevkine göre değişir.. bana göre mercedes e200 den iyisi yoktur atıyorum.. başkası audi a6 der.. bunun sonu yoktur..





    Zevk melesesi falan olabilir ama Bmw 5.20 almak varken hangi akıllı gidip Mazda 3 alır ki ?
    _____________________________
  • @911GT3
    Son haftalarda gereksiz konular açmakta üstüne yok doğrusu.

    Hele şu son açtığın konu..Neye göre;kime göre Türkiye'nin en iyi otomobili?
    Sana göre olduğu kesin de;gerçekten otomobil sektöründe uzman kişiler için de öyle mi acaba?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MackaLi6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue night

    Bmw 520 mi


    o paraya çok daha güzel araçlar alınabilir.. mesela Kia Ceed, Mazda 3, Jaguarın bir versiyonu, Hyundainin coupesi vs.. en iyi derken kişinin isteğine ve zevkine göre değişir.. bana göre mercedes e200 den iyisi yoktur atıyorum.. başkası audi a6 der.. bunun sonu yoktur..





    Zevk melesesi falan olabilir ama Bmw 5.20 almak varken hangi akıllı gidip Mazda 3 alır ki ?



    iyide hocam kişinin hayalinde o araç vardır gider alır.. bmw sanki bana ferrari.. abartmayalım.. ben b segmentinden e segmentine kadar her türden örnek vermeye çalıştım..

    Mesela ben A6 alırım bmw almam.. 520 lerin bir versiyonu harika ancak buzevk meselesi..




    artı mazda 3 100e yakın ödül almıştır dünyada.. otorite ise mazda 3e bakmak lazım.. sınıfları farklı ve kıyaslanmasıda saçma fakat böylede genelleme yapılırmı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blue night -- 15 Ağustos 2009; 16:50:48 >
    _____________________________
    Yorgun düştü düşlerim, sus oldu çıktı bunalımdan.. Bunalım ki aşk ötesi bişey.. Gidersin varamazsın, ölsende kurtulamazsın..




  • Evet, şöyle bir bakıldığında 5.20d güzel araba hakikaten.

    Ancak şuda var, 5 serisi kasa değiştirecek, 2-3 sene sonra.

    Şu anda vergi dezavantajına katlanılırsa alınabilecek en mantıklı otomobil E serisi.

    70.000 Euro civarı ama, yeni kasası çıkana kadar afiyetle binersiniz.
    _____________________________
  • Anlatamadığım nokta bir insana göre değil, bir ülkeye göre en iyi otomobilin belirlenmesi.

    2 litre üstüne çıkıldığı zaman fiyatlar anormal artışa gitmekte, ve bu noktada bu ülkede en iyi otomobil 520d olmakta...

    Ha bu konu yine foruma fazla geldi ayrı konu
    _____________________________
    Araç Problemleri konuları *CIVIC PROBLEMLERİ *FIESTA PROBLEMLERİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    Anlatamadığım nokta bir insana göre değil, bir ülkeye göre en iyi otomobilin belirlenmesi.

    2 litre üstüne çıkıldığı zaman fiyatlar anormal artışa gitmekte, ve bu noktada bu ülkede en iyi otomobil 520d olmakta...

    Ha bu konu yine foruma fazla geldi ayrı konu

    En iyi otomobil demek bence saçma olmuş.Alabilecek kadar paramız olduğunu ,Türkiyedeki vergi durumunu ve otomobilin özelliklerini düşündüğümüzde en mantıklı seçenek bmw 5.20 d desen daha doğru olur.Zaten dediğim durumda olanların çoğuda bmw 5.20 d tercih ediyor kendi sınıfında en fazla satan araba.Düşünce doğru ama ifade edişin yanlış bence.
    _____________________________




  • En iyi otomobili tabiri yanlış,en mantıklı üst segment otomobili olarak düzeltilebilir.

    Mesela benim de maksimum sınırım 5.20d gibi görünüyor şu anda.Bundan sonra yine Passat almaktan vazgeçersem,büyük ihtimal BMW'ye terfi etmeye çalışırım.3 serisinin içi Passat'tan daha ufak olduğu için,5.20d'yi büyük hedef olarak görüyorum,olmadı 3.20d almaya çalışırım.
    _____________________________
  • Güzellik görecelidir.
    _____________________________
  • Valla Türkiye'deki her zengin V8 arabaya binmiyorki, onlarında -gördüğüm kadarıyla- büyük bir kısmı 1.6-2.0 litre sınırlarında seyrediyorlar - ama özellikle 2.0'da seyretmekteler. Bu bağlamda 911'e katılıyorum. Suvlardada öyle mesela, bir sürü zengin var , ama çok azı Escalade, Navigator tercih ediyor, genelde bakın suvlara 2.5-3 Litre dizel motora sahiptir...

    Fakat tabi, çok parası olana...

     Türkiye'nin en iyi otomobili Bmw 520d'dir düşüncesi...


    13.6 Lt araba bile alabilir, bunun sınırı yok...
    _____________________________




  • Paran varsa evet, ama bence...

    Türkiye'nin en iyi otomobili Şahin'dir ve bunun sebepleri de vardır. Otomobilin kendisi ürün bakımından iyi bir şey olmayabilir ama uygulamada ve kullanmada durmadan geri gelen bir tanıdık gibidir. Tam 25 yıl (1977-2002) yıl aynı atölyede aynı makinalarla ve aynı kadro ile üretilen otomobil ülkenin heryerini ve herkesi sarmaşık gibi sarmıştır, dilimize girmiş, kültürümüzü şekillendirmiştir. Orjinallik hakkında ileri/geri düşüncelerin ve ölçütlerin üretilmesine sebep olmuş, etrafında aksesuar ve yan sanayi parçaları üreten bir endüstri kurulmasına, tamircilerin ve kaportacıların işsiz kalmamalarına sebep olmuştur. Halen TOFAŞ yedek parçası satarak tatlı kazanç elde eden Yedek Parçacılar kasaların zillerini çaldırmaktadır.

    Şahin bu ülkenin otomobil piyasasında halen söz sahibidir ve halen maddi imkanı ya da manevi imkanı sınırlı olanlar tarafından kolayca alınmakta ve kolayca da satılmaktadır. Ara sıra da akli melikeleri kısadevre yapıp 20 yıllık Şahin'e 18.000 TL isteyenler çıkabilmektedir ama bunlar genelde show amaçlı ilanlardır.

    Ne modeller geldi gitti, ne markalar tutunmaya çalıştı, ne motor ve şanzımanlar çıktı, ama Şahin 4 silindir, 4/5 ileri şanzıman, 4 kapı, sedan/stationwagon yapısı ile KALE gibi durmakta, zamana karşı direnmekte ve bu direnişi halk tarafından da desteklenmektedir.

    Türkiye'nin en iyi otomobili Şahin'dir...

    Aynı Elvan Gazoz, Ankara Gazoz, Yazlık Sinema 2 Film Birden 500 gram çekirdek ve 4 şişe Ferah Bade (abi sana sarı aldım, ben beyaz içecem) gibi Şahin de CULTURAL HERITAGE / KÜLTÜREL MİRAS olarak bize kalıyor. Sevilse veya sevilmese de, kazalarda yolcularını koruyamasa da (son zamanlarda da acı bir şekilde gördüğümüz gibi), dalga geçilese de, Kapıkule'den Şırnak'a kadar her tamircide benzin otomatiği bulunur, diferansiyeli değiştirilir, bu böyle bir 10-15 yıl daha SORUNSUZ devam eder...

    Bekleyip hep birlikte göreceğiz.

    Taner Göde
    _____________________________




  • Bence de çok gereksiz başlıklar açıyorsun. Ülkenin gelir düzeyi senin hayallerinin çok altında. O yüzden, "Türkiye'nin" en iyi otomobili 5.20 diyemezsin. Bu ülkede 5.20 alabilecek güce sahip "vatandaş" lar ülke nüfusunun %1 ila %2,5 una ancak tekabül eder ve yahut edemez bile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahbaba -- 15 Ağustos 2009; 17:05:24 >
    _____________________________
    Sheer Driving Pleasure.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.