Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (274. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.362
Cevap
117
Favori
541.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
52. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 272273274275276
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekiplerimiz yarın adresinize gelerek kontrol edecektir. Kontrol sonrasında teknik uzmanlarımız size detaylı bilgi verecektir. Sorunun çözümü için elimizden geleni yapacağız.

    Şimdi de evde beklemeye başladık. Saat 15:05 ve ne gelen vaaar ne de giden. Son 1 buçuk haftamı Turkcellin internetiyle geçiren biri olarak giderek buna alışmaya başladım. İnternet olmasa da olur sanki. Bir DSL ışı yanıyor internet ışığını yakamıyoruz bir türlü. Cumartesi günümü de yediniz. Nerede bu ekip?  

  • draguthleon kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekipler 19:00' a kadar çalışmaya devam ediyor. Gün içinde adrese gelerek kontrol edeceklerdir.
  • arkadaş tavsiyesi ile 08.09.2021 tarihinde turk.net aboneliği başlattım. 13.09.2021 tarihinde kurulum için ekipler geldi kurulumu yaptılar.
    daha kurulum yapılır yapılmaz modemde bağlantının gittiğini gördüm bağlantı gitti diye görevli arkadaşa söyledim önemli değil normal dedi.
    neyse kullanmaya başladık. 100mbps hız beklerken 56 görünüyordu daha önceki operatörden iyi olduğu için sıkıntı yok dedik kullandık.
    ama sonra sürekli bağlantı kopması problemi yaşamaya başladım. hemen destek kaydı oluşturdum tt gelip bakıp arıza müşteri kaynaklı diyor turk.net bir daha onlara yönlendiriyor falan günler böyle geçiyor.
    sonra turk.net saha ekibi geldi evde modem değerlerine baktı arızanın tt kaynaklı olduğunu onlara devredileceğini söyledi. ortak çalışma ile problemin çözüleceği bilgisi verildi.
    ilk defa dün 23.09.2021 tarihinde modemim 15 saat online olduğunu gördüm sevindim.
    akşam eve gittim hala sıkıntı yok derken birden modemde internet gitti.
    asıl olay ordan sonra başladı benim için.
    çünkü internetim olmadığını bildirebileceğim herhangi bir müşteri hizmetleri telefonu yok!!
    oim üzerinden defalarca mesaj yazdım hala geri dönen yok!!!
    şikayet hattını arıyorum oim üzerinden destek kaydı açın diyor. destek kaydı açmaya çalışıyorum daha önce kayıt açmışsınız diye hata veriyor.
    bağlantı kopması veya internet hızının yavaş olması gibi sorunların oim üzerinden bildirilmesi iyi güzel de.
    internet olmaması gibi önemli bir durumda en azından acil destek sağlanması lazım diye düşünüyorum.
    Ve yaklaşık 48 saatten fazla süredir internetim yok oluşturduğum şikayet kayıtları üzerine müşteri temsilcisi bana döndü ve çalışma devam ediyor neyin çalışması anlamış değilim. Var olan internet kendiliğinden gitti.

    Diğer operatörün cayma bedeli aldığım modemin elimde kalması gibi sıkıntılar olmasa hemen iptal edeceğim turkneti.
    10 günde bıktırdılar. Üzerine internetsiz kalmam cabası!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klube hoş geldin,

    internetsiz kaldım, turknet hiçbişey yapmadı. Turk Telekom'dan adam getirdim alt yapı rezalet kazı yapılması lazım dedi, kablo ile bişeyler yaptı ve internetim geldi.

    Fakat ertesi gün hızım 0.2 Mb download/upload'a düştü. bazen 1 MB'leri görüyor.



    Belediye, Türk Telekom, Bdk, şikayevar dahil heryerinin kapısını kırıyorum fakat hizmet sağlayıcının lafına bakıyor herkes. turknet ise yatış dışında hiçbir şey beceremiyor.


    Yalvar yakar birini yollayın baksın dedim, 108 lira servis ücretini cebimizden veriyoruz ve birini yolluyoruz dediler. Adam geldi, burda sinyal yok dedi ve gitti.


    Türk Telekom dışında alt yapı yok, tt'nin kendisine geçsem de sıkıntılı olacak fakat belki onlar tamir sürecini başlatır fikri için taahhüte girmek falan çok riskli geliyor bana.

    2021 yılında wap hızında internet satıyorlar, 100 liraya hem de.


    Haram zıkkım olsun.

    Türk Telekom harici bir altyapı varsa kaç kurtul.


    Ek olarak 6 aydır çözülemeyen bir Vdsl 35'den Adsl16'ya düşürülmem konusu da mevcut.

  • Gerçekten çok sıkıntılı bir durum. Bildiğin paran ile rezil olma durumu. Umarım sorunun bir an önce giderilir. En azından benim alternatifim var.

    süperonline vardı bağlantı problemleri yaşıyordum ilgilenmiyorlardı. Ondan dolayı iptal ettim. Ama turknet böyle ilgisiz davranmaya devam ederse iptal edip superonline geri döneceğim. İyi kötü internetim vardı en azından. Şu an hiç internetim yok ve turknet kafasını bildiğin kuma gömmüş. Ne zaman kafasını çıkarır bekliyorum.

    @TurkNetDestek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekipler 19:00' a kadar çalışmaya devam ediyor. Gün içinde adrese gelerek kontrol edeceklerdir.

    Türkiye'nin en hızlı sinir eden interneti Turknet!


    Sağolsun arkadaş ben yokken geldi. Kabloları bantlamış.Telefonda VDSL dönüşüm listesinde beklediğimi söyledi ve gitti.

    Derken bu Sabah mesajınızla uyandım bİlgilerimi güncellediğinizi ve kullanıcı adı ve şifremle giriş yapabileceğimi söylediniz denedim olmadı.

    Bağlantım ADSL olark görünüyor 100 MB bağlantımı 16 MB'e düşürdüğünüz de ayrıca için teşekkür ederim.

    Zaten santrale bu kadar yakındayken 35MB den fazla olmaz. Di mi?

    Peki bu Ne zaman VDSL'ye geçişim(ya da geri dönüşüm) olur?

    2 haftadır internetim yok. Bekliyorum bekliyorum bekliyorum.

    DSL ışığı yanıyor ama internet lambasını yakamıyoruz bi türlü.

    Sürekli kullanıcı adı ve şifre yolluyorsunuz ama sonuç yok.

    Hayır SEO'cu olmasam internetsiz de yaşarım belki ama hayatımı internetten kazanıyorum. Turkcell mobil internet ile idare ediyroum.

    Şu Turknet DSL bağlantı sorununa artık bir çözüm bulalım.


    Teknik bilgiler


    Durum : OFFline

    Santral : Bağcılar(Bi tek burası doğru. Üstelik Telekom santrali ile aramda 500M bile yok)

    Fiziksel durum : Kapalı(yeni evde ışıkları açık görünen modem aslında yok. ben hayal görüyorum)

    IP Adresi : Uzay boşluğu...

    Modem Buluşma : Modem Buluşuyor (ADSL)(Pazar pazar Tam olark nerde buluşuyorlar. Kiminle buluşuyor. Bilmiyorum Umarım muhallebicidedirler)

    İndirme Hızı : Yok yok inen bişey yok. Boş küme.

    Yükleme Hızı : Orası da ter temiz. Sıfır. Boş küme. Yok. ABSENT!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi draguthleon -- 26 Eylül 2021; 11:58:56 >
  • Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Reppu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
  • draguthleon kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımız VDSL geçişinizi yapmıştır. Modemi resetleyerek tekrar kurulum yapabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sizinle de daha önce çokça konuştuk, artık somut adımların atılması gerekiyor. Destek numarası bende çok fakat sonuncuyu paylaşıyorum, 46286288. Sorunu Türk Telekom'a iletmişler, beklemelisiniz dışında birşey söyleyin lütfen.

  • Reppu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza ile ilgili teknik uzmanlarımız yerleşik operatör ile iletişim halindedir. Bölgedeki arıza ile ilgili güncel bilgi talep edilmiştir. Ben de sürecin uzaması üzerine önceliğini ilettim. Gün içerisinde sizinle iletişime geçecekler.
  • yayıncılara mayıncılara evlerine kadar fiber çekiyormuşsunuz, bende çektirmek istiyorum. metre fiyatı alabilir miyim?

  • waltran kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gigafiber çalışmaları planlanan bölgeler dahilinde yapılıyor. Adres bilginizi konu linki ile birlikte PM üzerinden paylaşabilirseniz paylaşabilirseniz kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Telefonla arayan operatör arkadaş, panelinden bir iki butona tıklayarak durumu halletti.

  • evimde şuan süperonline fiber var. türktelekom portuda yok.


    superonline ile sözleşme bitince, türknete geçebiliyormuyum. superonline altyapısını vodafone kullanıyor, ona geçiliyor türknetede böyle bir geçiş var mı

  • Manyetizma kullanıcısına yanıt
    Süperonline kendi alt yapısını kullanır.
    TurkNet icin turktelekom alt yapısı olması gerekli
    Sorgulamada bolgeniz de hangi baglantı oldugu cıkar
    https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herhangi bir sıkıntı yaşamadım ve çok memnunum Turknet'ten ama mobil uygulamanız çok amatör görünüyor, en azından parmak okuma, face id ile giriş yapılması gerekli diye düşünüyorum.

  • Manyetizma kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adresinizde yerleşik operatör altyapısı varsa hizmet verebiliriz. Farklı bir servis sağlayıcısının altyapısı üzerinden hizmet vermiyoruz.
  • biembo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öneriniz için teşekkürler. İlgili ekibimiz ile paylaşacağım.
  • draguthleon kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam, sizin hizmetin akıbeti ne oldu acaba?

  • 
Sayfa: önceki 272273274275276
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.