Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (437. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.438
Cevap
120
Favori
548.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gigafiber ne zaman gelir bölgeye son çalışmalar nedir

  • mkkabaoglu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, taahhütlü paketimiz bulunmuyor. Taahhütsüz olarak hizmet veriyoruz.
  • Merhaba simdi stabil 140tl mi bu. Ben inanmiyorum, basvuru yaparken kesin yok su ucret bu ucret diye diye 180-200tl yi bulursunuz.

    Basvurdugumuzda ne ucretleri aliyorsunuz tam olarak, internet degistirecegim, 140tl ise turknete gecerim kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IcyTea Lemon kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer adreste gigafiber altyapımız varsa paket ücreti 139.90 TL' dir. 249 TL kurulum ücreti var ve 3 taksitte faturanıza yansıtılıyor.

    Ortak altyapı üzerinden verdiğimiz hizmetlerde ise paket ücreti 169.90 TL' dir. Evde kurulum ücreti 162 TL'dir, otomatik ödeme talimatı veren müşterilerimiz ise 108 TL karşılığında bu hizmetten yararlanabilir.
  • Yaklasik 1.5-2 Ay once aboneligimi iptal ettirip modemi kargo ile gonderdim.


    Bugun telefonuma odenmemis faturaniz var diyince kontrol ettim.

    Kullanım Ücretleri

    Cihaz "2155915modem_111713" 11.09.22 Fiber Modem Ceza Bedeli yaziyor.


    296 TL


    Modemi kargo ile gonderdim. Neyin cezasi bu?


    Hizmet No:- 2155915

    Fatura No : 56402802

    Hasan Aktaş



    Şikayetvar'a baktım. Birçok insan modemi göndermemize rağmen fatura çıkartıyorlar diye şikayet etmiş. Bir sonuçta alamamışlar gibi duruyor.


    Kontrolünün sağlanmasını talep ediyorum.





    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h065 -- 28 Eylül 2022; 10:7:2 >
  • Merhaba, arkadaşımın sokağında türktelekom fiber altyapısı var ancak türknet yok. Şuan türknet kullanmak istiyor kendisi altyapı için başvuruyu nereye yapabiliriz. Bölge İstanbul Çekmeköy Merkez mahallesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brk5334 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/gigafiber-istiyorum sorgulama üzerinden altyapınızı kontrol edebilir ve adresinizde yoksa talebinizi iletebilirsiniz.
  • h065 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olmak isterim. Modemin teslim alınma tarihini ve kargo takip numaranızı da konu linki ile birlikte PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Selamlar,


    Geçiş için başvuru yaptım, oim üzerinden kimliği yükledim ve evrakları yazdırıp imzaladım. Kuryeyi bekliyorum ama benimle iletişime geçen olmadı şu ana kadar, kurye sürecini hızlandırma şansımız var mı? Olmazsa evrakları kargoya vereceğim.

  • mokenn kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Binamızda Sticker var GigaFiber burada diye. Buna güvenip başvuru yaptık, alt yapısal problemler vs. diyerek 10 gündür internet bağlantım gerçekleştirilmedi. Madem alt yapı yok bina da, neden "1000mbps GigaFiber bu binada" tarzı sticker yapıştırırsınız anlamak güç.

  • The Rat kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • The Rat kullanıcısına yanıt

    Aynı durum bende de var, stiker yapıştırıldıktan sonra turk telekom 2 günde iç kapıya kadar fiber kabloyu çekti ama turknette hala tık yok. Dış kapının oralrda 2. bir fiber kablo bile yok, kimbilir sokakta nerde, eve gelmesi aylar seneler sürer. Oyalamak için sadedce sms atılıyor çalışıyoruz diye. Ay dolunca vermedikleri hizmet için fatura gönderirlerse hiç şaşırmam.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek Numarası: 56172856


    İnternetten alt yapı sorguladığımda 1000mbps görünüyor, binada sticker var. 19 Eylül de abonelik talebi verdim ancak hala "Değerli abonemiz, sizi aradık fakat ulaşamadık, ne yazık ki bölgenizde bulunan fiber altyapının binanıza henüz ulaştırılamadığını görüyoruz. Altyapı işlemlerinizin tamamlanması için ilgili birimle iletişime geçtik, en kısa sürede sorun çözülerek evde kurulum randevunuz oluşturulacak. Bu süre zarfında her türlü sorunuz için bize OIM üzerinden veya 08502881010 numaralı çağrı merkezimizden ulaşabilirsiniz. İyi günler dileriz. " otomatik mesajı alıyorum.

  • The Rat kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı çalışmalarının tamamlanması için ekibimize bilgi verdik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 29 Eylül 2022; 14:48:52 >
  • @TurkNetDestek


    merhaba, apartmanımıza telekom fiber altyapısı gelmesi ile turknet'e fiber dönüşüm başvurusu yaptım yaklaşık 1 ay önce. geçen hafta telekom yetkilisi geldi ama bizim kata çıkan kablolarda sorun olduğunu belirtti ve dönüşümü yapamadı. bu aşamada ne yapılması gerekiyor? telekom üyeliğim olmadığı için onlara bu arıza durumunu iletemiyorum, turknet ise her defasında saha ekiplerinden bilgi bekliyoruz mesajı atıyor. bilgi rica ederim.


    destek kaydı: 55756466




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uret21 -- 29 Eylül 2022; 16:0:39 >
  • uret21 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dönüşüm işlemlerinizin önceliği için uzmanımıza bilgi verdim. Kontrol ederek dönüş sağlayacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hala internetim yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Turktelekom fiber altyapısında sizden hizmet alan müşterilerinize de artık 1000mbps lik paket sunmanızın vakti geldi. upload değeri fark etmiyor kendi altyapınızdaki gibi eşit değer up vermeseniz de olur ama en azından down olarak 1000 vermelisiniz. Gerek superonline gerek telekom bu şekilde kendi paketlerini çıkardı siz hala çok kısıtlı olan turknetgige fiber alanınıza bu hismeti sunuyorsunuz.

  • 
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.