Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (245. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: I_can Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.428
Cevap
120
Favori
548.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • godecengiz G kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. Sorun yaşarsanız benimle iletişime geçebilirsiniz. İyi günler dilerim.
  • eseshakan26 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Başka bir ISS'ye geçmiştim 9 ay önce size tekrar dönebiliyor muyuz. Bilgi verebilir misiniz? @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TornadoDown -- 3 Mayıs 2021; 21:51:44 >
  • TornadoDown kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi tekrar aramızda görmekten mutluluk duyarım. Tekrar geçiş başvurusunda bulunarak bizden hizmet alabilirsiniz. Taahhütünüzün olması durumunda 120 TL'sine kadar bizden çıkacak faturalarınızda indirim sağlıyoruz.
  • şu son 2 aydır gerçekten internet kullanmaktan nefret ettim 5 dakikada bir net kesilir mi ya defalarca arıza kaydı açtım konu dönüyor dolaşıyor tt kaynaklı arıza yok eve teknik ekip gönderelime geliyor


    binadaki kutudan evime tek parça cat6 çekildi yeni airties modem aldım splitter vs kullanmıyorum daha önce kullandığım iss tarafından da ekip gelip kontrol etmişti bunları her seferinde söylemekten


    yoruldum ama müşteri hizmetleri inat edip gönderelim diyor son kez arıza kaydı açtım yine aynı aşamalar gerçekleşirse iptal edip superbox'a geçeceğim iyi çalışmalar.

  • adeleks kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik arkadaşım arızanız için saha ekiplerine iş emri gönderdi ve arızanız bir üst ekibe iletilmiş. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    konu dönüp dolaşıp tekrar başa geldi . ekip falan istemiyorum hem siz yorulmayın hem ben pazartesi günü iptal dilekçesini gönderir kapatırım iyi çalışmalar dilerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adeleks -- 14 Mayıs 2021; 12:26:37 >
  • adeleks kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Yerleşik operatör altyapı kaynaklı bir sorun olmadığını ilettiği için teknik arkadaşım iç hattın kontrolü için saha ekiplerine bilgi verdi. Sorunun çözümü için gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bundan 3 ay önce bulunduğum bölge YAPA altyapısında değildi ve hiçbir şekilde sorun yaşamıyordum aynı modem aynı iç tesisat her şey aynı olmasına rağmen ne olduysa YAPA'ya geçtiğim günden beri doğru düzgün internet kullanamadım sorunu sürekli müşteriye ve türktelekom tarafına atıyorsunuz sorunu biraz kendi tarafınızda arasınız her şey çözülecek aslında




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adeleks -- 14 Mayıs 2021; 14:32:45 >
  • adeleks kullanıcısına yanıt
    Ekipler arama yaptı ancak telefonu meşgule aldığınız için size ulaşamadılar ve destek kaydınızı kapatmışsınız. Kaydınızı tekrar açmanız durumunda sorunun çözümü adına gerekli kontrolleri yaparak teknik arkadaşım size dönüş sağlayacaktır.
  • Sn turknet temsilcisi sıfırdan turknet internete geçmek istersen ne yapmamız ve nekadar ücret ödememiz lazım,ayrıca tahajüt yok değilmi,ücretleriniz fiber için ne kadar yalın hizmet alıcaz ayrıca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leventsr L kullanıcısına yanıt

    Ben cevaplayayım. Fiber de modem dahil 100 mbps 85 tl. Otomatik ödeme talimatı verirseniz kurulum ücreti 75 tl. Taahhüt yok.


    Ayrıca 1 ayda ücretsiz isterseniz size ücretsiz kullanmanız için 1 ay kod verebilirim. Aklınıza takılanları da cevaplarım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_Bilal -- 14 Mayıs 2021; 18:31:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sabit 85 TL deme herkes de bu 0,63 TL damga vergisi önemsiz deme ki kimse umursamamış şimdi ye kadar yani 85,63 tl ha 85 birşey farketmiyor deme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leventsr L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, türk telekom fiber altyapısı üzerinden 100 Mbps'e kadar hizmeti 85 TL'ye veriyoruz. 17.05.2021 tarihine kadar promokod üzerinden yapılan aboneliklerde kurulum ücreti alınmamaktadır. Kapanma dönemi sonrasında yapılan abonelik başvurularında kredi kartı otomatik talimat verilmesi durumunda kurulum ücreti 75 TL alınmaktadır. Kredi kartı otomatik talimat verilmemesi halinde 108 TL kurulum ücreti bulunuyor. Hizmetimiz taahhütsüzdür. Sizi de aramızda görmek isterim.
  • Merhaba Türknet Destek,


    Kablonet kontratım bir hafta sonra bitiyor. Sağlayıcıyı değiştirmek istiyorum. 50 mbitlik Turknet paketini düşünüyorum.


    • bir ay denemek istiyorum. modemim yok, modem temin etmek durumunda mıyım?
    • kurulum ücreti var mı? (promokod falan denilmiş net anlamayadım)
    • (bu madde daha çok forum ahalisine) Türk Telekom 50 mbit'e aylık 135 tl 24 ay, ilk ay ücretsiz (yine de vergilerle 35 TL fatura çıkıyormuş) 50 tl trendyol çeki ve kontrat bitimi modem sizin oluyor gibi durumu var. Geçmişte aynı dairede TT kullandığım için müşteri teknik desteği şikayet edilenin aksine iyiydi. Turknet alırsam destek eksikliği hissedermiyim?


    teşekkürler

  • guitarman kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi de aramızda görmek isterim. şu an da modem satışımız bulunmuyor. VDSL modem temin etmeniz gerekiyor. Hizmetinizi iptal ettiğiniz tarihe kadar faturalandırma yapılmaktadır. Hizmetimiz taahhütsüzdür.

    Kapanma dönemi içerisinde promokod üzerinden başvuru yapmanız durumunda kurulum ücreti alınmayacaktır.
  • Merhaba Türk telekom ile taahhütüm 19 Haziran'da bitiyor fakat sabit ev telefonu taahhütüm 1 sene daha devam ediyor. İnternet geçiş için cayma bedeli çıkmadan hangi tarihte başvurmam daha iyi olur?




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phasan -- 16 Mayıs 2021; 13:18:46 >
  • Matrixx7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ev telefonunuz üzerinden internet hizmeti alıyorsanız telefon hizmetinizin taahhütü bittikten sonra başvuru yapmanız uygun olur. Aksi halde fesih bedeli yansımaktadır. Yalın internet hizmeti alıyorsanız internet hizmetinizin taahhütü bittikten sonra yalın internet hizmetimize başvuru yapabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.