Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (207. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.364
Cevap
117
Favori
541.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Messere M kullanıcısına yanıt

    Port yoktur hocam port. Geçmişte sorgulama yaptığın an şansina boş port vardi demek 35 çıkıyordu. Port yok demekki 16 çıktığına göre adsl port mevcut. Yinede turknet den teyit edin aynı cevabı verecekler ama. Birde port işleri belli olmaz suan yok yarin var. Anlık değişiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Messere

    @TurkNetDestek Merhaba Türknet'e geçmeyi düşünüyorum ama geçen sene altyapı sorguladığımda alabileceğim hız olarak 35 gösteriyordu. Şimdi yine aynı adresi sorguladığımda alabileceğim hız olarak 16 gösteriyor. Şuan aynı adreste Türk Telekomdan 25 alabiliyorum. 35'ten 16'ya düşmesinin sebebi nedir?

    bizim apartmanda da sorgulattığında hiç altyapı gözükmüyor. oysaki hattımız 50 megabite kadar destekliyor. geçen gün komşu ttnet bağlatmaya gitmiş, sizin orda altyapı gözükmüyor demişler. beni aradı benim abone numaramı sordu.

  • Messere M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz adreste VDSL boş port bulunmadığından dolayı ADSL paket önerilmiştir. İlerleyen günlerde tekrar sorgulama yapabilir misiniz?
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 35 Mbps'in üstündeki paketlerimizde upload hızı 4 Mbps'tir. Pandemi döneminde geçici süreliğine 8 Mbps'e çıkarılmıştır.
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin sabit numaranızı referans olarak paylaşmanız durumunda BBK üzerinden sorgulama yapılarak adres bilgilerine ulaşılacaktır.
  • Merhabalar,
    Adresimi sorguladigimda 35 mbps desteklediğini söylüyorsunuz. Direk bulunduğum internet saglayicisindan size geçmek istedigimde bu sefer altyapiniz 14 mbps destekliyor diyerek 16 mbps sunuluyor. Degistirilmiyor. Neden?

    35 destekliyor diyerek sonra neden 14 de cevirip 16 ya mecbur tutuluyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    pm attım bi bakıp cevap verebilirmisiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5 senedir turnetteyim Hala Hattım Açık AMA TEK TAVSİYEM UZAK DURMAKTA FAYDA VAR .. ilk sorunda yarı yolda bıraktılar .. Tam Dedikleri Gibi Sorun Yoksa Çok İyi Ama Sorun Varsa Muhatap YOK ....


    -Turknetten Aldığım Asus modem bozuldu ...Ümraniye Asus Servisine Gönderdim Bana Değişim Kağıdı Gönderdi ...

    turknete 22 temmuzda Değişim Kağıdını Göndermeme Rağmen 6 Aydır Modemimi Göndermiyorlar ... 5 ay Pandemi Var Dediler Bu Ay Arayıp Eski Üyeliğinizle Alınmış Para İadesi Yapıcaz Yenisini 2 Katına Alın Dediler

    İşin Gücün Arasında Sürekli bu Aptal Meseleyle Uğraşmak Ta CABASI


    -Oturduğum Sitede Fibe Kutusu Var Bunu Milenicom - Tbt net - Vs Şirketler Görüp Fiber Açıyorlar Turknet Göremiyor ... Ve Adresimdeki Caddenin Yarısı YAPA KULLANIYOR YANİ 100mbps DOWNLOAD 100 MBPS UPLOAD HIZI Ama Turknetin Sistemi Bunu DA Görmüyor


    -Nihai Olarak 2.5 Senede Anladığım--- Sorun Yaşarsanız muhatap Bulamayıp Sinir Krizi Geçirten Oluşum

  • Merhaba turknet arkadaşımı turknete davet ettim 15 gündür bağlamaya gelen giden yok destek kaydı açtık 4 5 kez sorun çözülemedi yardımcı olurmusunuz
  • 1 haftadır ne telefondan ne televizyondan internete giremiyorum. Giçbir şeyyaptıkları yok. 2 günde sorun çözüldü mü diye bildirim istiyorlar uygulamadan. Bir ara bir sor neden oluyor diye ya da bilgi ver şu sorun vardı çözdük diye. Bunlarla uğraşılmaz. Vodafone nete geçtim. O kurulur bu hafta. Bunları da iptal ederim. İşte bu kadar..
  • Nihayet 4 yıllık mazimiz son buluyor Turk.net! O zamanlar gerçekten fiyat olsun, hizmet olsun bu işin iyisiydiniz ama O ESKİ HALİNDEN ESER YOK ŞİMDİ. Ben bu kadar kayıp paketli, parazitli internet görmedim ve 4 yıl boyunca bu sadece giderek arttı. Halbu ki tam tersi beklenirdi. Hoşçakal Turk.net, merhaba TBT.NET! Hem de 20 lira cepte!

  • Knowless K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşınızın hizmetinizi kontrol ederek önceliğini sağlayabilmem için müşteri bilgilerini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • gurkan1985 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • aFamous kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sitroen diyorum bu saatten sonra
  • Buradaki Destek ekibi PM mesajları görmezden gelmeye başladığı için, online işlemlerdeki Azem adlı robotunuz da hergün aynı mesajları atmaktan bıkmadığı için buradan yazıyorum.

    Yaklaşık bir ay oldu internet+telefon için buradaki destek personeli benim kesinlikle türk telekom la muhatap olmama gerek kalmadan abonelik işlemlerimin yapılacağını söylediği için abone oldum. Modem de aldım, kurulum hizmeti de aldım. Modem geldi sonra da kurulum için buradaki anlaştıkları şahıs geldi kablolarım hazır olduğu için modeme taktı ve bağlantı kuruldu. Sıra telefona gelince maalesef telefonda çevir sesi olmadığı için gelen arkadaşlar biz "çevir sesi yok" şeklinde not düştük deyip gittiler. Bir hafta on gün onbeş gün derken fatura geldi ve faturada çevir sesi olmayan telefonun da yer aldığını gördüm.

    Telefonun aktif duruma geçmediğini online işlemlerden yazmıştım ve sürekli botlardan mesaj almaya başladım. Saha ekiplerimize haber verdim, maille bilgilendirdim, telefonla aradım, durumunuzun aciliyetini bildirdim vs.vs.

    Bir hafta on gün sonra aynı elemanlar yine geldi telefon ve modem kablosunu çekip elindeki sinyal cihazını taktı diğer elemanda bina girişindeki telefon kutusunun orada ve eve gelen elemanı yanına çağırdı, çocuk gitti elinde formlarla geldi Turknet botları bana gün içinde "işiniz tamamlanmadan hiçbir evrakı imzalamayın" şeklinde mesaj attığı için ben formları imzalamayacağımı söyleyince çocuk hızla evi terketti ve aşağıdan telefonla "formu imzalamadığın için telekoma arıza bildirimi yapamıyoruz" şeklinde bilgi verdi! ve gittiler. Onlar gitti ama botların bana olan aşkı bitmedi, hergün düzenli olarak "saha ekiplerimize mail attık, saha ekiplerimize telefonla bilgi verdik" mesajları geliyor ben de arada başka şeyler de yazarlar mı umuduyla "benim çalışmayan telefona niye fatura kestiniz" diye soruyorum ama hiç oralı olmuyorlar. Galiba yazılımları parayla ilgilenmeyecek şekilde programlanmış :)

    Bu durumu PM den buradaki destek personeliyle paylaşıyorum ama o da bana pas vermez oldu.

    Bugün aynı elemanlar yine arayıp biz geleceğiz deyince ben de "sorunu çözmeye mi geliyorsunuz yoksa form imzalatmaya mı, eğer telefona çevir sesi gelmeden form imzala diyecekseniz imzalamam" dedim. çocuk da ustasına sormak için ben sizi az sonra arayayım tekrar deyip kapattı ve tabiki aramadı.

    Data hattını nasıl yaptılarsa aldılar ama telefonu alamadılar ve bence alamazlar da. Neden alamadınız diye ayıplamayacağım aslında ama alamadığın ve veremediğin telefonun faturasını kesip bir de üstüne bununla ilgili sorulara cevap vermezsen işte onu ayıplarım. Türkiye deki en önde gelen alışveriş sitelerinden birini paramı geç iade ettiği için Tüketici Hakem Heyetine şikayet etmiştim bugün kararı tebliğ edildi, ödemedikleri süre için faizin ödenmesine karar verdi hakem heyeti. Tabii bir de tebligat masrafları var ekstradan.

    Burada bir kez daha tekrar ediyorum Türk Telekomla sorunumuzu çözemedik deyin onu anlarım ancak o faturayı iptal edeceksiniz.

    İnternet kalitesine gelince; son 2-3 gündür kısa kısa kopmalar dışında sorun yok gibi. Daha önce de aynı adreste kullandım Turknet ve genel olarak stabil olduğunu söyleyebilirim.

    SON SÖZ ; EĞER KARTIMDAN TELEFON HATTIM AÇIKMIŞ GİBİ TAHSİLAT YAPARSANIZ HEMEN ERTESİ GÜNÜ TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNDEN TEBLİGATINIZ GELİR BENDEN SÖYLEMESİ.

  • nkaylan N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Faturanız ile ilgili inceleme yapılması için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Tamamdır, buldum destek kaydının içinde ve oraya yazdım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkaylan -- 29 Aralık 2020; 15:20:57 >
  • Arkadaslar pingim 120-160 arası bu nasıl duzelir online oyunlarda sıkıntı yasıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım kullanıyor. 1 aydır problemi var. Ortada herhangi bir müşteri hizmetleri yok. Mesaj veya mail yoluyla destek mi olunur. Adamın sorunu duzeltilmedigi gibi kontrol edildi diye de mesaj atıyorlar. Ayıp gerçekten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.