Şimdi Ara

TÜRKİYE'NİN EN HIZLI, EN DÜŞÜK PING DEĞERLİ İNTERNETİ TURKNET AYDA SADECE 85 TL'YE!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.595
Cevap
38
Favori
156.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1297
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1445
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 50 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 578
  • Favoriye Eklediklerim 41
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (1445 mesaj) AfterLife61 (69 mesaj) İbrahimEsad (54 mesaj) freeboyy (44 mesaj) tatli45 (44 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3170 mesaj) Mobil (977 mesaj) Mini (145 mesaj) Uygulama (303 mesaj)
  • @
23 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> TÜRKİYE'NİN EN HIZLI, EN DÜŞÜK PING DEĞERLİ İNTERNETİ TURKNET AYDA SADECE 85 TL'YE!
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    161 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skylife_

    Gece gündüz kendilerini mi bekleyeceğiz. Çalışıyorum hocam arayacaklar randevu alacaklar mecburen.
    Aynen gece gündüz onları bekleyecek halimiz yok arayıp randevu almaları gerekiyor ben çalışıyorum ama eşim evde gelseler zaten evde bulamama gibi bir durum olmaz ama maksat süreyi uzatmak adam gibi deseler 10 günde bağlayacaz bizde ona göre ayarlarız kendimizi böyle oyunlara gerek yok
    |
    |
  • Yüzbaşı
    858 Mesaj
    Turknet bireysel İnternet hattı devir oluyor mu?

    Devir sebebi: Bölge de altyapı çalışması gözüktüğü için yeni internet başvurusu alınmıyor, mevcut internet üyelikleri sorunsuz çalışıyor. Eve yeni taşınacak olan kişiye devir etmek istiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj

    Cihazı iki kere sıfırladım kurulum yaptım daha sonra sabaha karşı 5.30 düzeldi

    fotoğraflarda gördüğünüz gibi kırmızı ışık yanıyor ama uygulamadan bakıldığında hiç bir arıza görünmüyor 3 gündür açık görünüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İbrahimEsad -- 2 Ekim 2020; 12:15:27 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, destek kaydınızı arıza üzerinden modem buluşması gereken hız da buluşmuyor statüsünde destek kaydı açarak iletebilirsiniz.
    |
    |
    tekederelit kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, aktivasyon süreci abonelik başvurusu alındıktan itibaren başlatılmaktadır. Bu süreyi aşmanız durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
    |
    |
    skylife_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, hizmetinizin aktif olduğu tarihten itibaren faturalandırma süreci başlamaktadır.
    |
    |
    Execuvite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
    |
    |
    tuncaygoksel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, aktivasyon işlemleri 3 ila 6 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Bu süreyi aşması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
    |
    |
    İnterStyle kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, nakil işlemi yapmaktan vazgeçtiğinizi arkadaşlarıma ilettim. Nakil kaydı kısa süre içerisinde iptal edilecektir.
    |
    |
    Frank Slade kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, bireysel hizmetlerimizde devir işlemi yapılmamaktadır. Hizmetinizi 6 ay dondurabilirsiniz.
    |
    |
    srcn1905 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, şu an sorun yaşıyor musunuz?
    |
    |
    İbrahimEsad kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    989 Mesaj

    Teşekkürler eski net geldi sıkıntı yok şu an.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    1 hafta oldu başvuru biteli henüz ne gelen var ne giden.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    156 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
    Zaten sorunumuz yerleşik operatörün doğru düzgün iş yapmadan sorun kullanıcıda diyerek işin içinden sıyrılması siz hala saha ekiplerinden güncel bilgi almaktan bahsediyorsunuz aynı şeyleri ayın 27 'sinden beri tekrar tekrar yaşıyorum ben hep aynı cümleler kaç gündür giderilmedi mağruriyetim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj

    Hayır düzeldi




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    24 Mesaj

    3.haftadır nakil yapamıyorlar 4.haftaya gireceğiz ama Türkiye'nin en hızlı en düşük pingli internet sağlayıcısı yerseniz.

  • Yüzbaşı
    311 Mesaj

    Merhaba,


    Oturduğum apartmana fiber hat çekildi, evimin içerisine fiber hat çekildi, Turknetten bağlantı hızını sorguladığımda Fiber internet paketi çıkıyor fakat Turknet yaklaşık 30 gündür mevcut bağlantımı fiber hatta geçirmiyor ve sebebini bilmiyorum. Müşteri hizmetleri önce fiber hizmetimiz yok dedi, sorgulama yaptığımı yazınca, çalışmalarımız devam ediyor dedi.


    Anlamadığım nokta şu evimin içerisinde bir fiber kablosu modem ile buluşmak üzere bekliyor ben neden fiber internete geçemiyorum?

  • Teğmen
    161 Mesaj

    Alt yapı sorgusunda fiber alt yapıda olduğum için 100 mbt hız alacağımı gördüm türkneti aradım onlarda doğruladı bunu. Onlara fiber kullanmadığımı binaya yeni geldiğini evde fiber hattın olmadığını sadece binanin girişinde fiber kutu olduğu belirttim ve ordan eve kadar bsğlantının çekilmesi gerektiğini söyledim bana tamam eve kadar çekilecek modeminiz kurulacak bağlantı aktif edilip size teslim edilecek denildi. Bugun telekomdan kurulum için geldiler ama eve kadar hat olmadığı için kurulum yapamayacaklarını bina olarak kabloyu eve kadar çektirmemiz gerektiğini söyledi. Bunları ben yaptırırsam onlara ne gerek var ki? Modemi bende kurabilirim okadar teknik bilgim var. Ayrıca kutuda sinyalde yokmuş kurulumu yapsa bile internet olmazmış. Ben mersinde 10 yıl önce 2 defa fiber kullandım ikisin de de evime kadar bina girişindeki kutudan kablo çektiler modemi kurup interneti aktif edip gittiler. Ben 100 tl ücreti modemi 2 dskikada kursun diyemi verecem? Kablo çektirmeyeceğimi soyledim ve kurulumdan vazgeçtiğimi söyleyip gönderdim. Sizde iptalini sağlayın@TurkNetDestek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim  

    |
    |
    Frank Slade kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?

    |
    |
    Webesen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Ko Cuce
Cancer Clinical Trials
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.