Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (121. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.433
Cevap
120
Favori
548.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • relling R kullanıcısına yanıt
    Tavsiye edeceğiniz bir servis sağlayıcı varmı sorunsuz çalışabileceğimiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turknet su alan gemi diyorlar doğru mu acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilhami74 İ kullanıcısına yanıt
    Hocam kendim 16 gün Türknette çalışan beyefendilerin keyfini bekledim. En sonunda iptal ettim. Türk Telekom’a geçtim. Selfy kullanıcılarına özel kampanya var. 35 mbps 90 civarı 50 mbps 108tl 12 ay taahhütlü.

    Taahhütsüz isterseniz gibirnet diye bi iss var forumda konusu var yeni olduklarından iyi hizmet sünüyorlar ama uzun vadede hiçbir issye güvenmiyorum şahsen. Fiyatlar uygun gelirse biraz fazla verin Türk Telekom’a geçin. En azından adamlar hizmet sunabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • relling R kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim gidip TT ye bakayım öncelikle. turk.net 35 Mbps hız veriyoruz diyor 2 mbps hız veriyor oda çalışırsa tabiki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilhami74 İ kullanıcısına yanıt
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/selfy-evde-internet-kampanyasi.aspx

    Buyrun hocam benim söylediğim kampanya bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilhami74 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi ve hız profilinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • ishadami kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız kopmaları kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • yerel oyun kulübü kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sıfırdan yeni abonelik başlatılacaksa kurulum ücreti alınıyor ama geçiş işlemi yapacaksanız kurulum ücreti alınmıyor. Modem ücreti taksitli almak isterseniz 408 TL' dir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    02366542565 numaram defalarca destek kaydı oluşturdum çözüm bulmadınız artık aboneliğimi sonlandırma kararı aldım pazartesi fax çekeceğim pazartesiye kadar sorunum çözülmezse bıktım artık ne internet çalışıyor nede telefon hattı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNet Sorunları diye bir ana konu açsanız ne güzel olur. Ben bile ISS bölümüne girmekten soğudum. Hatta sizlere TurkNet Sorunları diye ayrı bir alt forum lazım. TurkNet MH çalışanları umarım 10.000 TL'den aşağı maaş almıyorsunuzdur. Çünkü çekilecek iş değil bu.
  • Benim 76₺’lik paket neden 95₺ oldu? 10 liralık zam vardı da benim neden 20 lira zam oldu? Yalın inyernet talebi de hala güncellenmedi boşuna havadan ekstra 10₺ veriyorum ona da.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilhami74 İ kullanıcısına yanıt
    Kontrol ve çalışmaların biran önce tamamlanması için saha ekiplerine bilgi verdik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Johnny Silverhand kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Özgür İletişim Ekstra Paketimizi kullanıyorsanız onun ücreti 95 TL' dir. Yalın geçişleri kademeli olarak devam ediyor. Fatura içinhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? ilgili birimimiz faturanızı kontrol ederek size bilgi verir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben aboneliğimi iptal dilekçesini yazdım birazdan fax layacağım dilekçe ile birlikte nüfus cüzdanı fotokopisi gereklimi ? Haftalardır usandım aynı masalı dinlemekten halen internet yok telefon yok ama fatura işlemeye devam ediyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çalışmayan telefon ve internet için bana arıza yoktur diye Telekom mesajını gönderiyorsunuz ayıptır yazıktır ya 1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ilhami74 İ kullanıcısına yanıt
    Evet gerekli.
  • Bence Türknet çalışanları işlerini yapsa bu kadar şikayet olmaz zaten. Kadın görevlimizi kabloları kontrol etmek için göndersek iptalden vazgeçer misiniz diyo utanmadan. 10 gündür yapmaları gereken şeyi iptal etmeye karar verdikten sonra nimetmiş gibi teklif ediyo bide utanmadan. Belliki hepsi torpilli kopyala yapıştır çalışan, müşterinin yazdığı sorunu anlama kapasitesinden yoksun. Böyle insanlarla çalışırsanız tabiki sürekli sorun çıkar. 30 gün dsl sinyali bekleyen insanlar var. Ve evet size göre bu adam bunu foruma yazdığı için suçlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türk.net arıza ekibi şu an itibarıyla Alaşehir de komşumun internet arizasina bakıyorlar ekip Manisa dan gelmiş ve arıza listesinde adımız bile yok bakamazmısınız diyorum listede adınız yoksa bir şey yapamayız diyorlar yazıklar olsun size sözde arızayı gidereceksiniz bu kadar umursamazsınız bu saatten sonra önemide yok artık iptal dilekçemi faxladım size gereğini yaparsınız hiç bir soruna çözüm bulmuyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Bence Türknet çalışanları işlerini yapsa bu kadar şikayet olmaz zaten.


    Şirketin patronları ve CEO'su yani üst taraftan çeşitli konulara izin ve bütçe çıkmadıkça normal. İşinin ehli personel seçmek kolay iş. Ama onların isteyeceği maaş şirket için daha farklı olacaktır.

    quote:

    30 gün dsl sinyali bekleyen insanlar var. Ve evet size göre bu adam bunu foruma yazdığı için suçlu.


    Bildiğiniz gibi ISS bölümünde genel konular görünüyor. Alt forumlara girince ise seçtiğiniz ISS'ye ait konular görünüyor.

    "TÜRKİYE'NİN EN HIZLI, EN DÜŞÜK PING DEĞERLİ İNTERNETİ TURKNET..." vs. diye ana konu açıyorlar. Konuda büyük çoğunlukla şikayet mesajı var. Ek olarak şikayetler TurkNet bölümü hariç, ISS bölümünüde kaplıyor. Diğer sorun yaşamayan internet kullanıcıları neden ISS bölümünde sürekli TurkNet şikayeti görmek durumunda kalıyor, bu durum normal mi sizce? Bunu rahatsız edici bulduğum için öyle bir mesaj yazdım. Yok yani "İnternet Servis Sağlayıcılar" yerine "İnternet Servis Sağlayıcılar Sorunları" diye bir başlığı olsa neyse. Bu İnternet Servis Sağlayıcılar bölümü resmen TurkNet Şikayetleriyle kavruluyor.




  • Dediğinizde kısmen haklısınız ama işin birde reklam boyutu var. Siz konu açıp en hızlı diye reklam yaparsanız indanlara Vaadettiğiniz hızı veremediğinizde yada insanları mağdur ettiğinizde insanlar gelir ve sizin reklam konunuzun altına yazar. Çünkü buraya yazarsanız o firmadan hizmet almayı düşünen insanlarda göreceği için firma sizin probleminizi daha hızlı çözer.
    Bu arada 16 günlük Türknet tecrübeme dayanarak söylemeliyimki tamam kaliteli destek elemanı seçmesinler ama en azından bi ön eğitim verin.
    Adam sorunumu çözmek için 2 defa Türk Telekom’a binaya gelen kablolar için şikayet kaydı oluşturdu Telekom 2 defa inceledi sorun olmadığını tespit etti üstelik hat değerlerini vs attı. Kurulum görevlisi gönderin ankastre bağlantısını ve binamdaki kabloları kontrol etsin dedim. Adam gitti aynı şikayeti 3. Kez Türk Telekom’a attı. Yine aynı sonuç. Adamlar tamamen ezbere iş yapıyor. Sonuçta bu oluyor. Hizmet veremeden iptal. Benim durumumda internette bi sürü kişi var. Tamam en iyi destek elemanını alma ama en azından 2 kez denenip bir işe yaramayan şeyleri 3. Kez denememesi gerektiğini anlayabilecek zekaya sahip birini işe al. Böyle insanlarla çalıştıkça daha çok müşteri kaybederler zaten.

    Tamam şikayet kayıtlarının burda olmaması gerek ama insanlar mağdur olunca reklam konusunun altına yazıyor omlarında zarar görmesi için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi relling -- 8 Ağustos 2020; 18:50:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.