Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (88. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12.410
Cevap
120
Favori
546.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Myres kullanıcısına yanıt
    Merhaba, komut ekranına ipconfig /all yazıp en altta bağlı bulunduğu Ethernet veya Wireless ağından aldığı ip bilgileri gelecektir. Buranın ekran görüntüsünü ve müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Network ekibimiz ile paylaşarak yardımcı olmak isterim.
  • JOHNWICK8 J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal işlemi yapıldıktan sonra faturalandırma yapmıyoruz. Kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • OziiX kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL için boş port yoksa altyapı sorgusunda ADSL bilgisi geliyordur. 0850 288 8081 numaralı hattımızı arayarak destek alabilirsiniz.
  • Merhabalar, türk telekom ev internetimizin sözleşmesi yarın bitecek ve türknet ile ilgili müşteri hizmetlerini aradığımızda bize sizin altyapınız Türk telekom fiber, size istesekte fiber internet bağlayamayız dediler. Konu hakkında fikir sahibi olan var mıdır?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Az önce türknet ile ilgili bilgi almak için türkneti aradım.Kampanya detaylarını öğrendim bana mailden evrakları atın eğer cazip gelirse onaylarım dedim.Evrakları atabilmem için bilgilerinizi almam gerek dendi bunun üstne hesap açılmış!! Ben bu hesabın hemen iptal olmasını istiyorum.
  • kty28 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fiberde kendi altyapımızı kullanarak hizmet veriyoruz. Eğer adresinizde farklı bir servis sağlayıcısına ait fiber altyapı varsa ve o adreste bizim fiber altyapımız yoksa size hizmet veremiyoruz.
  • bertan1907 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talebiniz ile ilgili yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    merhaba

    VDSL geçişi tamamlandı ama bir türlü IP alınmıyor bu bana 2010-2011 de farklı servis sağlayıcısında yaşadığım problemi hatırlatı PRIME TIME zamanı modemi resetler ( elektrik kesintisi vs ) gibi sebeplerle modem bağlantısı kesildiğinde IP alamıyordum 18 - 23 arası ama bir gün MH ile 4 saat telefon görüşmesi yaptıktan sonra farklı bir HUB almışlardı ve bir daha o problemi yaşamadım, diyorum modemi kesintisiz güç kaynağına alıp CK Bedastan bölgedeki elektriği mi kestirsem IP alabilmek için..

    dün 16:20 de yazdığım bilgiler,

    Teknik Bilgiler
    Devre Numarası 100410641
    Durum OFFLINE
    Fiziksel Durum (VAE) KAPALI
    Santral YENİBOSNA
    Santrale olan uzaklık 924 Metre
    Ip Adresi
    Admin Statü Port Açık
    [size=2][b]Modem Buluşma Modem Buluşuyor - VDSL[/b][/size]
    İndirme Hızı 32.52 Mbps
    Yükleme Hızı 15.53 Mbps
    Yapa Profil STANDART



    Bugün 20:00 itibari ile yine sinyal ADSL dönmüş ve yine IP YOK!! dalga geçiyor TURK.NET

    Devre Numarası 100410641
    Durum OFFLINE
    Fiziksel Durum (VAE) KAPALI
    Santral YENİBOSNA
    Santrale olan uzaklık 924 Metre
    Ip Adresi
    Admin Statü Port Açık
    [size=1][b]Modem Buluşma Modem Buluşuyor - ADSL[/b][/size]
    İndirme Hızı 15.87 Mbps
    Yükleme Hızı 0.98 Mbps
    Yapa Profil STANDART



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mbaydar76 -- 27 Mayıs 2020; 22:22:14 >




  • 10 GÜN önce açtığım destek talebine hala yanıt verilmedi.
  • turknet ben onu anlamam bana illallah ettirdin ya. gelip beni azarlayan uzmanlar mi dersin. gereksiz bir sey olsa hak ettim derim tenkidi lakin network isi oyle zahiri yada kaliplari teorileri bilerek yapilacak bir is degildir. kac tane network uzmanin beni alaylikla sucladigi konularda bir bitin bir ozelligin farkli bir ozelligin benim her halanda sistem hatalari gozetleme alanlarinda security manager olmadan tecrubem olmustur sonra sorun cozulmeden konuyu kapatanlar mi dersin. sonra birde internetten bildirme gecip internetin hic ulasamadigim anda is sonunda arayan uzmanlar mi dersin ya ttnet surekli aradigina sahit oldum ve biliyordum.

    bir senedir ppp isigim kirmizi yaniyor sonra 30 sn kadar sariya doner dns sabitlenmesi gec surekli down sonra 46 49 mbps hiz geliyor modemle bulusuyor bana 35 mpbs veriyorsun neden cunku stabil hayir hiz geliyor kaldiriyor sadece stabiliteyi etkileyen bir problem yuzunden o hizi almiyorum. cevap sana soyledigim sorunlari cozersen bana 46 49 mbps vermis olursun.
    ara beni ara beni. sen bende geri donus istediginde isimi birakip 10 20 dk vakit ayiririm sen bana bir 10 dk cok gorursun




  • 3 yıl kullandığımız oldukça memnun kaldığımız interneti yeni evimizde kablonet olduğu için bıraktık. Hiç sorun yaşamadık her alt yapı değişikliğinde hızımı ücretsiz olarak yükselttiler.
  • Mbaydar76 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 26.05.2020 tarihinde oluşturduğunuz arıza kaydına istinaden çalışmalar devam ediyor. Teknik ekiplerimiz 3 iş günü içerisinde kaydınızı sonuçlandırarak size bilgi verecektir.
  • the_maske kullanıcısına yanıt
    Merhaba, profilinizi kontrol ettiğimde VDSL durumdadır. Modeminizi resetleyerek VDSL kurulum yapmanız durumunda altyapınızın desteklediği maksimum hızı alabileceksiniz.
  • evet cevap verilmemesine rağmen vdsl'e geçiş yapılmış. ama dün ölçüm yaptığımda 20 mbit olduğunu görünce şaşırdım. kısmen sevindim ama bu sadece bir kaç saat sürdü. tekrar eski seviyelerine geri geldi. 16 mbitlerde şuanda.

    bir de şöyle bir konu var. mahalleme türktelekom fiber optik altyapı getiriyor. büyük ölçüde tamamlandı. saha dolapları konuldu. binalara gelmesine bir kaç gün kaldı. bu olay bizi nasıl etkileyecek? hızımızda fark olacak mı?
  • Millenicomdan türknete geçiş başvurusı yaptım. Evraklarım 3 hafta önce ulaştı. 2 haftadır 2 günde 1 "48 saat içinde aktivasyon bilgileri gelecektir" şeklinde mesaj geliyor. Millenicomu aradığımda iptal işlemim onaylanmış. Sanırım türktelekomtan yana sıkıntı var. Telefon geçti zaten. Anlamıyorum zaten vdsl alıyorum altı üstü firma değişiyor. Çok mu zor 3 hafta oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the_maske kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?

    Altyapınız ile ilgili iyileştirme yapılması durumunda altyapınızın desteklediği maksimum 100 Mbps'e kadar hizmet vereceğiz.
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bugüne kadar bu ortamdan kaç kişinin sorunu çözüldü de benimki çözülecek. Bugün bir daha 48 saat süre başladı diye mesaj geldi. Sadece müşteri ilişkileri görünümü iyi olsun diye cevap yazıyorsunuz. Çözemeyeksiniz biliyorum ttkom altyapısı kullandığınız için problem onlarda denilecek. Suç onlarda aslında portumu değiştirmiyorlar. Ama sizde hakkınızı aramıyorsunuz. Dava etmeyi bilmiyorsunuz. Gsm numaramı vs vermiyorum bu yüzden. Tüm konu içinde çözülmüş bir problem yok çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.